V
vierailija
Vieras
Sille ei kukaan muu voi mitäänhmmmmmm: luin kyllä mutten ymmärrä miten se tähän keskusteluun liittyy mitenkään.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sille ei kukaan muu voi mitäänhmmmmmm: luin kyllä mutten ymmärrä miten se tähän keskusteluun liittyy mitenkään.
Toki sekin on mahdollistaMahtoikohan tulla väärä linkki?
Ainahan nuo voi toisiaan "hoitaa"?Mut uutinenhan oli tämä:
"Lääkäreistä on paikoin pulaa paitsi Suomessa, myös Ruotsissa. Keski-Ruotsin Taalainmaalla sijaitsevaan Ludvikan kuntaan on ollut vaikea houkutella lääkäreitä, mikä on johtanut vuokralääkärien kohonneisiin palkkioihin.
Dagens Industrin mukaan erikoislääkäri voi tienata noin kuusituhatta euroa viikon keikasta. Tämä on mahdollista, mikäli lääkäri tekee ilta- tai yövuoroja joulun- tai uudenvuodenpyhien aikaan, jolloin työstä maksetaan erikoiskorvaus.
- Minusta tämä on törkyisen paljon rahaa ja sen takia meidän tulisi päästä tästä eroon. Tämä on kuonaista jopa verrattuna työpanokseen - ei heillä ole niin paljon tekemistä, toteaa Falunin ja Ludvikan terveydenhoitopiirin johtaja Mikael Köhler. "
Tuo kyseinen tilanne on ollut lähes 15 vuotta sitten.Ainahan nuo voi toisiaan "hoitaa"?
Mutta sen eteen täytyy nykyään suositella lisää tutkimuksia, tai tulee lopputili. Se oli yhdessä mot:ssaMinä suon lääkäreille palkkansa mielihyvin. Arvostan sen verran paljon sitä työtä!
Paremminkin toisinpäin on oltava todella rankat perusteet että pääsee mihinkään jatkotutkimuksiin koska sairaanhoitopiirit säästävät kaikessa. Esim aikaisemmin lääkärit soittivat tutkimustuloksista kotiin nyt voit käydä lukemassa ne OmaKannasta. Mitään ylimääräistä ei tehdä.Mutta sen eteen täytyy nykyään suositella lisää tutkimuksia, tai tulee lopputili. Se oli yhdessä mot:ssa