Hei kaikki pitkästä aikaa! Täällähän on tapahtunut vaikka mitä.. en ole jaksanut olla koneella ja nyt olen ihan "jäljessä"..
Ensinnäkin
Vadelmaundelmalle :hug: :hug: :hug: Mikä vääryys! :hug:
Nannalla ilmeisesti jo vauva sylissä.. onnittelut :heart:
Danulille ja
Valeskalle myös suuret onnittelut mukavista ultrakuulumisista! :heart:
Unico Jaksuja tuon selän kanssa! :hug: Koitahan nyt ottaa rauhallisesti sen kanssa!
Mukavaa että pikkuruinen kuitenkin myllertää innokkaasti. :heart: Mun pahe on kans tuo mäkkäri ja yksi ainoa ateria mitä syön.. koitan olla vierailematta liian usein.. viimeksi tuli ähky

niin ja palatakseni vielä vanhaan keskusteluun silityksestä, kiitos hyvästä vinkistä.. minulla on kans ehkä "eräs" homma "eräälle" vierailevalle sukulaiselleni..
piipOletko vielä täällä? Onneksi sinun ei tarvinnut lähteä sairaalaan. Ymmärrän kyllä että paikallaan lepääminen jatkuvasti tylsää! Pidetään nyt kovasti peukkuja että käynnistyy itsekseen!

Ja niin..kiitos vielä kerran neuleohjeista näin vähän myöhään. :heart: Juuri sain sellaisen vauvan peiton valmiiksi. Pikku ongelma on vaan se, että ostin fiksuna tyttönä sellaista huopanen lankaa, ja nyt en uskalla pestä peittoa ettei huovu liikaa. Tein jo pari koepesua koetilkuilla, mutta ne eivät kelvanneet edes koiralle.

En ehkä pese sitä nyt sitten ettei mene viikon työ hukkaan. :$ nyt vuorossa vauvan sukat muttei enää huopasesta..
delfisIhania kuvia pienestä Vilistä!

Söpö! :heart:
Hapsiainen vielä täällä(?) Hyvä!

Ei ole mukavia peräpukamat, oisiko niihin mitään helpotusta?
Niin ja hikotteleva Herne on varmasti hassu!

:heart: Voi kun täälläkin alkaisi tulla jotain elonmerkkejä..
Kevätesikko Hyvä että olet saanut taas nukuttua! Valvominen on niin kurjaa!
Sipsunen onnea tulevaan rakenne ultraan! :heart: Meillä on ne sitten peräkkäisinä päivinä.

Ja jaksuja oksuiluun! Ei kivaa! Toivottavasti pääset oksupoksusta pian eroon!
Vähän ON:aa.. Sain sitten vihdoin ja viimein kakistettua uutisen töissä esimiehelle. Huh! Ja ihan hyvin se sitten menikin. Ehkä turhaa jännäsin sitä, koska pomo suhtautui tosi hyvin ja onnittelikin kovasti. Työkaverit ei ole vieläkään huomanneet, enkä aio kertoa ennekuin itse huomaavat.
Meillä on sitten seuraavalla viikolla edessä 4D ultra, ja sitä seuraavalla rakenne ultra. Ovat nyt vähän peräkkäin, mutta en sitten viitsinyt perua enää tuota 4D:tä.. jokohan siellä näkyy silloin jo sukupuoli? Silloin siis juuri vko 17+6 kun tuo 4D.. noh.. ihan sama.. kunhan vauva vaan olisi terve ja kunnossa.
Niin.. ja sitten vielä vuodatusta.. anteeksi tämä omanapaisuus.. mutta mutta.. tämä on vähän vaikea asia minulle.. mutta minua on alkanut pelottaa ja suorastaan ahdistaa tuleva synnytys ihan kauheasti.. olen sitä öisin valvonut, miettinyt ja itkeskellyt.. ja pelottaa siis kaikki synnytystavat, ei ainoastaan tuo alatiesynnytys ja kivut.. :/ tunnen itseni tosi huonoksi kun pitäisi olla tyytyväinen että raskaus on edennyt ihan hyvin tähän asti jne olla kiitollinen kaikesta, että miksi olen näin heikko ja pelokas surkimus.. ? :ashamed: Tekisi mieli puhua tästä huomenna neuvolassa, mutta en tiedä pystynkö ja uskallanko kun pelkään että suhtautuvat vain vähätellen... :'(
pikkumangusti 16+2