laihdutusleikkauksessa ollut, saa kysellä :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lihava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ootko tyytyväinen? Ja minkä ihmeen takia avaat sateenvarjon, sähän olet joutunut jo kovasti tekemään töitä painon pudottamiseen jotta oot leikkaukseen päässyt. Hienoa, että asialle on tehty jotain varmasti sun elämänlaatu paranee nyt, ainakin terveyden puolesta. Toivottovasti kaikki menee hyvin tästä eteenpäinkin.

[QUOTE="hmm";23933449]leikkauksen hinta ja kesto?parantuminen?:)[/QUOTE]

just tuli lasku tänään, 92,4e ja siinä on 1 poliklinikka maksu, operaatio ja yö sairaalassa oli 65e, toki aikasemmilta käynneiltä on tullu muuta poli maksu aikasemmin. Leikkaus kesti n.1h, siihen päälle valmistautumiset, eli yht, n. 1h30min. Viikon oli kipeenä leikkauksen jälkeen.

[QUOTE="vieras";23933473]Miten pitkä aika leikkauksesta on? Oletko tyytyväinen? Jos nyt tekisit päätöksen leikkaukseen menemisestä, niin menisitkö?[/QUOTE]

ei oo ku vasta tasan 3 vkoa leikkausesta ja tyytyväinen olen, en vaihtais entiseen.

[QUOTE="vieras";23933479]Ootko tyytyväinen? Ja minkä ihmeen takia avaat sateenvarjon, sähän olet joutunut jo kovasti tekemään töitä painon pudottamiseen jotta oot leikkaukseen päässyt. Hienoa, että asialle on tehty jotain varmasti sun elämänlaatu paranee nyt, ainakin terveyden puolesta. Toivottovasti kaikki menee hyvin tästä eteenpäinkin.[/QUOTE]

olen oikein tyytyväinen :) sen takia sateenvarjo auki, kun tiedän, että joku täydellinen palstalainen tulee haukkumaan :(

[QUOTE="just";23933492]hinta 92,4 euroo????[/QUOTE]

kyllä. Toki jos lasketaan kaikka yhteensä, niin tuohon 3 poli maksua päälle, eli suunnilleen kaikenkaikkiaan 180e.

leikkaus sinulle tehtiin? Ohitus vai pienennys(vaimitänenyton)? Kerrottiinko riskeistä tulevaisuuden suhteen, eli onko kuinka todennäköistä että vuosien kuluttua olet aliravittu, tietyt hivenaineet ei imeydy jne. Ja miten tätä mahdollista ongelmaa hoidetaan? Kiitos jos jaksat vastata. Itsekin pääsisin varmasti leikkaukseen, jos haluaisin. :)

pituus ja paino ennen leikkausta? lueskelin mielenkiinnosta tota foorumia leikkauksista ja haluisin itekin, mut mun bmi ei oo riittävä :( en vaan saa tippuun painoa enkä pidettyä jos muutaman kilon saankin :(

leikkaus sinulle tehtiin? Ohitus vai pienennys(vaimitänenyton)? Kerrottiinko riskeistä tulevaisuuden suhteen, eli onko kuinka todennäköistä että vuosien kuluttua olet aliravittu, tietyt hivenaineet ei imeydy jne. Ja miten tätä mahdollista ongelmaa hoidetaan? Kiitos jos jaksat vastata. Itsekin pääsisin varmasti leikkaukseen, jos haluaisin. :)

mulle tehtiin vatsalaukun ohitus. Riskeistä ei kerrottu mitää, paitsi just tuosta imeytymishäiriöstä ja sen takia loppu elämä syödä vitamiineja. verikokeita otetaan välillä ja seurataan arvoja. aliravitsemuksesta ei puhuttu mitää, hyvät ruoka ohjeet kyllä annettiin, millä ei pitäisi aliravituksi tulla. Itse kysyin, kuinka helposti voi lihoa, mutta parikin eri lääkäriä sanoi, että vuosien saatossa voi joitaki kiloja tulla takas, mutta alkupainoon ei koskaa.

Miks et vaan pienentäny annosta itte? Nyt se pienenee väkisin kun sulla ei oo tilaa mihkä syyä...

kokeiltu on kaikkie laihdutusjuttuja, myönnän, mull ahuono itsekuri. ja ei mun annoskoot isoja on, vana pahe on ollu herkut ja ne mut on lihottanu.. Toisen raskauden jälkeen laihdutin 30kg(sillon lähtöpainoki alempi, mutta kolmannessa raskaudessa tuli neki takas ja vielä lisää :(

[QUOTE="aapee";23933605]27v, syksyllä 28v. Koko prosessissa meni kaiken kaikkiaan vuoden verran, siis ihan ekasta lääkärikäynnistä leikkaukseen.[/QUOTE]

Kiva kuulla, että jonot on noinkin kohtuullisia. Itsellä ikää 5v enemmän. Mitat aika lailla samat kuin sulla. Alan olla epätoivoinen:(

Yhteistyössä