L
"Leena"
Vieras
Lapsi on nyt ollu ensimmäiset viikot päivähoitopaikassaa mummolassa minun ollessa töissä. Tänään lapsi alkoi itkemään vimmatusti, kun joutui lähtemään kotiin minun mukaan. Siis vierasti omaa äitiään ! Lapsi on nyt 11 kk. Onko tämä ihan normaalia ? Äitiysloman ajan olin lapsen kanssa tiiviisti kahdestaan, eikä lapsi ollu hoidossa.