T
Toinen äiti K-Euroopasta
Vieras
[QUOTE="vieras";22032323]Suurin osa K-Euroopan äideistä ovat kotona 3v asti ja siitä jatkaavat osa-aikaisesti.
T:[/QUOTE]
Saksassa on tavallista mennä töihin lapsen ollessa 2-3 vuotias, Hollannissa lapsen ollessa n. 3 kuukautta vanha. Tietääkseni myös Belgiassa mennään Hollannin mallilla. Muista Keski-Euroopan maista en kyllä tiedä.
T:[/QUOTE]
Saksassa on tavallista mennä töihin lapsen ollessa 2-3 vuotias, Hollannissa lapsen ollessa n. 3 kuukautta vanha. Tietääkseni myös Belgiassa mennään Hollannin mallilla. Muista Keski-Euroopan maista en kyllä tiedä.