Läskin sulattajat viikko 34

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bad Virgin-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla ihan hyvin menny ruokailujen suhteen tämä viikko, en oo sortunut herkuttelemaan. Kourallinen eilen kuivattuja hedelmiä, mut nehän on terveellisiä :) Liikuntaan kyllä pitäis panostaa, en harrasta mitään urheilua. Mut silti kyllä tulee päivittäin liikuttua tosi paljon hyötyliikunnan merkeissä eli eiköhän siitäkin jotain hyötyä ole.

Alkuperäinen kirjoittaja viisivex:
Mulla ihan hyvin menny ruokailujen suhteen tämä viikko, en oo sortunut herkuttelemaan. Kourallinen eilen kuivattuja hedelmiä, mut nehän on terveellisiä :) Liikuntaan kyllä pitäis panostaa, en harrasta mitään urheilua. Mut silti kyllä tulee päivittäin liikuttua tosi paljon hyötyliikunnan merkeissä eli eiköhän siitäkin jotain hyötyä ole.

Kuivatut hedelmät on siinä mielessä terveellisiä, jos harrastaa paljon liikuntaa, että ne myös kuluttaa pois. Muutoin eivät ole niin terveellisiä.

Mahtuisko mukaan?

Mulla lähtöpaino 80,0kg. Olen 160cm pitkä...
5 viikkoa painonvartijoita ja paino viime sunnuntaina 75,8kg.
Huomenna taas punnitus...

Tavoite on painaa 60kg, eli yhteensä 20 kiloa sais pois niin olisin tyytyväinen :)
Paino olis sitten sama kuin ennen kahta raskautta!

No niin ihmiset :) Minä ryhdyn päivittämään tätä ketjua taas joksikin aikaa. Laitan uuden viikkopinon sunnuntaina ja punnituspäivä on maantai.

Tälle viikolle ei enää päivitystä välttämättä lukemiin, koska siinä ei ole mitään järkeä enää tehdä sitä sunnuntaina ja sitten maanantaina taas uudestaan....

Tsemppiä taas kaikille ja mässäilkää kovasti nyt Vappuna :) Maanantaina koittaa ankara kuri sitten :):)

Yhteistyössä