Linnanmäen vonkaputous ja penkkien hygieenisyys laitteessa?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysymys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Entäpä jos käyttäisi tälläistä ennen ja jälkeen Vonkaputoksen?
http://www.huuto.net/kohteet/ei-ole-joka-tytolla---alapesuvarkki-1900-luvun-alusta/184075144?ref=gl
Välttyisikö silloin ongelmilta Vonkaputouksessa?
 
Voi hyvää päivää, Sanon vaan sen että lasten lukumäärällä ei ole mitään tekemistä alapään väljyyden kanssa. Itse olen ainakin suht tiukka/normaali.
Pystyn hyppimään trampoliinilla ilman housuihin lirahtamista ja käyn myös juoksemassa. Lapsia olen synnyttänyt 5. Nuorin 3v
 
Synnytä itse neljä lasta ja katso sitten mitä alapää "imaisee" ja mitä ei..Ai niin mutta ettehän te ikinä synnytä vaan vaaditte keisarileikkauksen kun ei ole todellista naista kestämään oikeaa synnytystä.

mä olen kyllä neljä synnyttäny vuoden välein ja alakautta, eikä mulla mene esim uidessa mitään emättimeen. Enemmän siinä vaikuttaa kudostyyppi, kuin synnytysten määrä. Ei mulla todellakaan holahtele miten sattuu edestakaisin vedet emättimessä.. jumppaa alapää kuntoon!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kolmenlapsen äiti;24186876:
Otappas asioista ensin selvää ennen kuin teet itsestäsi idiootin.
Sadevesi puhdistuu sillä, että se suodattuu erinäisten maakerrosten läpi, josta se taas lämpiämisen johdosta hoyrystyy ja muuttuu pilviksi, joista vesi taas sataa maahan.

Lisäksi AP ei varmaankaan tarkoittanut että vettä meni emättimeen asti vaan että hänen housunsa kastuivat läpimäriksi ja kun sitten nousi siitä sitä vettä lorahti niista vaatteista.
Niin tai näin, ei tulehduksen saadakseen tarvitse olla puolustuskyvyn mitenkään alentunut, ja normaalitkin bakteerit väärässä paikassa tai valtavina määrinä voivat olla vahingollisia.
Jos vielä miettii että se tunteja kymmenien, ehkä satojenkin ihmisten alla lillunut vesi muhii vielä loppupäivän vaatteissa niin voihan sitä bakteerimäärää ajatellessa pelottaa. Tuskin siitä nyt ihan helposti mitään tulehdusta saa, mutta ällöttäviä tuollaiset paikat kyllä on.

Kannattaa ehkä harkita niitä muovipusseja itse kunkin sinne perseensä alle tai kuivata se penkki ennenkuin persettään sellaisessa vedessä lilluttaa.

Lopuksi sille nerolle joka meinasi lapsien luiskahtavan sieltä kohdusta ulos jos se emätin on löysä: Kohdun suulle muodostuu vahamainen tulppa joka pitää sekä sikiön että lapsivedet kohdussa, siihen ei emättimen löysyys tai tiukkuus vaikuta paskaakaan, eikä siis niiden lantiopohjalihasten harjoittaminen. Kannattaisiko tutustua tarkemmin siihen naisen anatomiaan ja raskauden aiheuttamiin muutoksiin elimistössä, ennen kuin nolaa itsensä täällä julkisesti.

KAnnattaako sitä nyt noin tosissaan ottaa?? :O rentouduppa ja naura niin sulla voi olla hauskaakin :) Huumorintaju lopussa?? :O
 
Miten voi mennä näin asiattomaksi? Oikeasti ei ole kiva juttu. Itse epäilen, että jossain vesilaitteissa on esim. hyönteisiä, joilla on hyvät edellytykset lisääntyä lilluvassa vedessä, ihmisiä ateriana jopa tuhansia päivässä. Puremia saatiin vaatteiden alle eräässä laitteessa!
 
Käyppä huutamassa tuo: http://www.huuto.net/kohteet/ei-ole-joka-tytolla---alapesuvarkki-1900-luvun-alusta/184075144?ref=gl Ei tarvii pelätä, että tulee tauteja kun voit heti pestä paikat läpikotaisin :DDD
 
Laadin tässä ap:lle esimerkkipalautteen, jolla voi huvipuiston väkeä lähestyä. Voit vaikka kopioida tämän tästä ihan suoraan ja lähettää sähköpostilla:


Hei!

Kävimme perheemme kanssa huvipuistossanne viettämässä kesäpäivää.
Vonkaputouksessa kävikin niin, että rämemajavani hörppäsi litratolkulla penkillä lillunutta vettä, ja laitteesta noustessani sylkäisi vedet takaisin penkille.
Haluaisinkin nyt tietää, onko seuraavalla penkille istujalla mahdollisuus saada minulta kuppa ja kuus muuta, krooninen hiivatulehdus ja säkkikaupalla streptokokkeja omaan etupyllyynsä??

En katso itse olevani vastuussa mikäli näin käy, koska laiteturvallisuus on ehdottomasti huvipuiston vastuulla.
Toivon saavani kattavan selvityksen asiaan mahdollisimman pian.
Mikäli tällainen mahdollisuus on olemassa, toivon, että ryhdytte tarvittamiin toimenpiteisiin pikimmiten.

Ehdotan, että lisäätte laitteen portille kurahousujen, tai edes muovikassien jakelupisteen monta synnytystä läpikäyneille naisille.
Lisäksi olisi saatava kyykkyvatkauspiste sekä laitteen alku-, että loppupäähän.

Mikäli tämä ei ole mahdollista, voinette kuitenkin lisätä portille varoituskyltin kertomaan tappajapöpöjen vaanivan löysempiä etupyllyjä laitteen penkeillä.
Tai mahdollisesti laatia rajoituksen, joka kieltää useamman herrantertun pyöräyttäneiltä, löysävärkkisiltä naisilta laitteeseen pääsyn kokonaan. Onhan lapsillekin pituusrajoitukset, tämä olisi varmasti yhtä toimiva ratkaisu.

Ystävällisin terveisin: "pöpöjä pimpissä(kö)?"


aaahahahaaa :laugh::laugh::laugh: ristus soikoon apuaaaahhh... :laugh:
 
Synnytä itse neljä lasta ja katso sitten mitä alapää "imaisee" ja mitä ei..Ai niin mutta ettehän te ikinä synnytä vaan vaaditte keisarileikkauksen kun ei ole todellista naista kestämään oikeaa synnytystä.

Tän tekstin jälkeen vaadin että naiseni tekee keisarileikkauksen... En halua että hänenkin pipari imaa porealtaamme kaikki vedet sisään :S ja millä harrastamme seksiä jos ainut mikä tuntuu enään missään on meidän vaahtosammutin ????
 
Synnytä itse neljä lasta ja katso sitten mitä alapää "imaisee" ja mitä ei..Ai niin mutta ettehän te ikinä synnytä vaan vaaditte keisarileikkauksen kun ei ole todellista naista kestämään oikeaa synnytystä.

Ei sillä ole mitään merkitystä montako lasta oot synnyttäny...itse pienenä 164cm naisena olen synnyttänyt 4 iso lasta olen huippukunnossa ja alapää on tiukka eikä mikään imuallas.. TEE peppu-,lantio-, välilihas ja vatsalihas harjoituksia jne...niin värkkisi tiukkenee ja muu kroppa kiinteytyy..Minullakin oli alussa "ongelmia" kun en tehnyt niitä harjoituksia joita minulle jo sairaalassa on neuvottu tekemään..
 
Hei ihmiset ! se oli vaan kysymys ! Se kysyjä halusi vain tietää onko se ylipäätään mahdollista ? joten älkää viitsikö yhdestä kysymyksestä alkaa heti runoja lateleen....
 
Mikä ihme siinä on jos toinen kysyy täältä asiallisen kysymyksen, niin miksi teidän täytyy alkaa v*ttuilemaan? Yleensä kysymyksiin kuuluu vastata asiallisesti, ja tässäkin on mahdollisuudet vastata kyllä tai ei!!

Mutta asiaan: Ei tuosta voi tulla sukupuoli tautia, tai hiivaa.. Pitäisi kuitenkin olla sukupuoliyhteyksissä toisen ihmisen kanssa. =)
 
[QUOTE="Vierailija";24193936]Hei ihmiset ! se oli vaan kysymys ! Se kysyjä halusi vain tietää onko se ylipäätään mahdollista ? joten älkää viitsikö yhdestä kysymyksestä alkaa heti runoja lateleen....[/QUOTE]

Kaikki on toki mahdollista..voihan ihan tahansa missä esim wc:ssä käy saada joitain tartuntoja, uimahallit...kaikkialta missä paljon ihmisiä koskevat samoihin kahvoihin,oviin jne.....lista tulis aika pitkäksi. jos alkais pelätä tartuntoja niin sitten ei kannattais missään ees käydä ja jäädä neljän seinän sisälle märehtimään..
 

Yhteistyössä