LOKAKUUN MAMMAT 2007, HERHILÄISTEN HÖMPÄT VKO 11

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piituli1974
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vai ei Mammankaan juttuja lueta ;) :wave: . Mä etin oikein niitä aina :hug: . Liian harvakseltaan, sanon minä :kieh: . Joka nyt näemmä asun täällä :ashamed: . Meinas lapsilla kuvaukseen jäädä hiukset kampaamatta tänä aamuna, tuli niin kiire, kun tässä vaan istuin :ashamed: . Läps, hyi mua :o

Alkuperäinen kirjoittaja Rontti:
Vai ei Mammankaan juttuja lueta ;) :wave: . Mä etin oikein niitä aina :hug: . Liian harvakseltaan, sanon minä :kieh: . Joka nyt näemmä asun täällä :ashamed: . Meinas lapsilla kuvaukseen jäädä hiukset kampaamatta tänä aamuna, tuli niin kiire, kun tässä vaan istuin :ashamed: . Läps, hyi mua :o

No sä jos luet ;) Mäkin aina etin sun juttui...aiemmin niitä todella sai ettii :kieh: nyt niitä sattuu silmään enempi, hyvä :wave:

itseasiassa miekin ootan oikein aina et millo mamma3 kirjoittelee..jotenkin jäänyt varmaan sieltä ootos ajoilta hänen kirjoitukset mieleen..ja milekon ja tuutin ja piitun juttuja kyllä aina mielellään luen..kyllä kaikkien jutut tulee luettuu..mutta pitäs varmaan olla se ruutuvihko :D tossa vieressä johon merkkailee ylös mitä pitäs kellee kommentoida :D

Pikaseen pyrähtämässä kun sain pikku-ukon pötkölleen. Ihan kun ei noita kotihommia olis :saint: minsu äläs nyt kuitenkaan mihinkään kaikkoa. Tietty me harvemmin kirjoittelevat tahdotaan jäädä ns. vakiporukan jalkoihin,mut minä ainakin yritän lukee kaikkien jutut. Ainakin näin pinon ollessa tuore, se onnistuu ihan hienosti. Kommentointi onkin sit jo ihan toinen juttu tällä päällä. Ja vaikkei kommenttia aina tulisikaan, niin minulle tämä on ihan terapeuttista purkaa päässä pyöriviä asioita. Pää halkeis jos ei mihinkään niitä vois "ulostaa" :D Mieskään kun ei mitään mistään ymmärrä.
Vitsi kun pitäis jotain fiksuu tehä eikä tässä istuu.. Jotain kysyttävääkin minulla teiltä oli. Viime yönä oli joku juttu mielessä, mut eipä oo enää, ylläri pylläri.
Niin, ja kiitos tuuti vaivannäöstä minun tai siis Lennin pukeutumisongelmaan. Mutta sain asian ratkaistua. Möläytin asiasta äidilleni, niin se alko ihan tohkeissaan kissahaalaria väsäämään. Kuulemma mustaa fleeceä ois sen varran että siitä jotain saa. Saas nähdä mitä sielt' tulee :D Joo, ja vähänks on hieno se esikon noitapuku. Mustaa pitsiä, ja riekalehameja kaikki. Sit hatussa on pitkät pinkit hiukset kiinni. Ja luuta tietty. Kahvipannu pitää jostain löytää... Ai mut helv... Miunhan täytyy niitä vitsojen kukkia alkaa tehä.... -----kele
MOI! :wave:

Tämä palstahan on herännyt henkiin. =) Kirjoituksia oli tullut niin paljon etten ehdi tähän hätään kaikkia lukea joten kerron vain omat kuulumiset.

Pojan korvat oli lääkärin sanojen mukaan täydellisen siistit eikä korvatulehdusta ole =) Mutta kurkunpääntulehdus oli :'( lääkkeeksi määräsi antaa ventolinea 1ml kolmesti päivässä viiden päivän ajan. Saa nyt nähdä kuinka monta päivää annan. Annillakin on joskus kurkunpään tulehdus ja oireet helpottaa aika nopeasti kun antaa tuota, enkä ole sitten enempiä annellut kun on alkanut helpottaa. Nyt on kuulemma liikenteessä masu virusta ja kahdella kolmesta vastaan otolle tulijoista on ollut ärhäkkä korvatulehdus joten pöpöjä on nyt liikkeellä, ainakin täällä Oulun seudulla. Kurkunpään tulehduksessa kurkku voi olla tosi kipeä ja lääkäri sanoi että hänelläkin on ollut ja tuntui siltä että kuola olisi valunut koko ajan ulos kun ei niellä saattanut. Voi siis osittain johtua tuosta kurkunpään tulehduksesta tuo kamala kuolaaminen. Lämmintä ruokaa poika ei myöskään suostu syömään, vain jääkaappi kylmää hedelmä sosetta.

Mulla odottaa tuolla kupissa suklaa jäätelö annos, joten täytyy lähteä päiväkaffelle ja lukasta sitten teidän muiden jutut.

Ai niin, pitäähän se teitä infota, että pistin tänään muuten elämän risaseks, ja keitin itelle puol pannuu kahvia. En ookaan kahvia juonu sitten marraskuun alun. kun kävi tuo poitsun mahaan niin kovin. IHANAA!! Niin, lopetin siis imetyksen. Tai Lenni lopetti, en minä tiedä. Yhteinen päätös kai. Pojalle ei enää maistunut, ja mie en ollu kauheen hanakka aloittamaan toista taistelua imetyksen puolesta. Riitti se ensimmäinen kaks kuukautta sitä taistelua onnistumisen puolesta. Ja 2,5 kuukautta se olikin ihan ihanaa. Kunnes nyt jostain syystä Lenni ei enää huolinu. Mut hyvä näin, että sain ees tän aikaa onnistumaan =)

Apua, kuka se oli Tilda? Smartballseista kirjotit. Tilasin kans semmoset, ihan hervottoman kokoset. Suurinpiirtein survomalla ne sai laitettua ja sen jälkeen kauheen paniikki et miten ne saa ulos :laugh: Ei ihan tosi, ne tuntuu kivoilta ja ei se kalkekaan ny ihan korvia huumaavaa oo. Kuuluu kyl ja tuntuu =)

Alkuperäinen kirjoittaja valkosorsa:
Apua, kuka se oli Tilda? Smartballseista kirjotit. Tilasin kans semmoset, ihan hervottoman kokoset. Suurinpiirtein survomalla ne sai laitettua ja sen jälkeen kauheen paniikki et miten ne saa ulos :laugh: Ei ihan tosi, ne tuntuu kivoilta ja ei se kalkekaan ny ihan korvia huumaavaa oo. Kuuluu kyl ja tuntuu =)

:laugh: :laugh:

Juu juu, kyllä palmusunnuntaina virvotaan. Pitää vissiin käydä ostamassa sitten jotain pikkukarkkia virpojille. Meillä on kyllä vielä viime vuotinenkin oksa tuolla yhdessä kuivakukkamaljakossa...

Ilmanmuuta minäkin luen kaikki tgekstit ja kaikki palstailijat on yhtä tärkeitä :hug: . Mamma3 jäi mulle alunalkaen mieleen, kun oli niin toooosi monissa asioissa mun kans ihan samoissa aatoksissa ja elämäntilanteessakin.

Juu, sunnuntaina virvotaan ja mua ei yyyyyhtään huvita tehdä niitä vitsoja :x . Vaan pakkohan se on :) . Pikkumyy, teille tulossa komeet puvut :) . Sit laitetaankin kerhoon virpomiskuvia ja tietty tännekin ne jotka ei oo niin arkalaisia kuin minä :ashamed:.

Mamma3, sulta kans jotai kuvaa kerhoon :whistle: ? Vai eikö hotsita sinnekään, ymmärrän kyllä senkin :) . Entäs mamma ja kaikki muutkin se kesän tapaaminen? :wave:

meillä nuorempi tyty intoutu tekemään kääretorttua..saapi nähdä miten ätläkkää tulee kun ite valikoi täytteet..rahkaa johon sekoitti mansikkatomusokeria,ja sitten sellasta suklaalevitettä vielä piti saada sinne tungettuu..ja mie meinaan olla syömättä :o

lusikka leipiä pitäs tehdä pääsiäiseksi..ei tule pääsiäistä ilman lusikkaleipiä :D

siskoni tulee pääsiäiseksi meille..lupauduin täytekakun tekemään ja voileipäkakun..jos osaa enää tehdä..joskus vuosia sitten oon viimeks tehny..
kuka nyt oli voileipäkakkuja tehnyt niin teitkö vuokaleivästä?vai palaleivästä?

mutta nyt vaipan vaihtoon neiti haisoo tossa vieressä.

Yhteistyössä