LOKAKUUN MAMMAT 2007, HERHILÄISTEN SURINAT VKO 13

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dirlittan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pari tippaaaaa pistàtte kylpyveden joukkoooon ?!?! Herranen aika màhàn sità latraan kourakaupalla veteen :D Aina kun joku paikka esim. kàdet pitàà pestà niin laitan sità kàteeni ja sillà sitten pesen vauvaa... :D Vàlistà vesi on ihan vaahdossakin :D:D

Alkuperäinen kirjoittaja Heidi25:
Pari tippaaaaa pistàtte kylpyveden joukkoooon ?!?! Herranen aika màhàn sità latraan kourakaupalla veteen :D Aina kun joku paikka esim. kàdet pitàà pestà niin laitan sità kàteeni ja sillà sitten pesen vauvaa... :D Vàlistà vesi on ihan vaahdossakin :D:D

Mä pesen samanlailla, että kylpyvesi vaahtoaa, ja kaikki muut samalla. Enkä kyllä joka kerta edes huuhtele tyttöjä. :D

Voi taivas sentään! Minust on ihan oikeestaan tullut vanha, väsyttää nimittäin ihan mielettömästi. Eilen olin jo tähän aikaa nukumassa ja nyt tuntuu siltä että nukahdan tähän koneen ääreen :/ Taijan suosiolla luovuttaa ja painua pehkuihin. Nähtäväst rytmi alkaa olla taas sama kuin lapsilla :D

Öitä

Kiitos [/b]katjanna vinkistä,taidankin kokeilla koota sänkyä silleenkin =)

yksäiti tosi kivan näkönen tatska.Miula on yläselässä pieni tatska(joskus 10 vuotta sitten otin) ja pari vuotta sitten otin nilkkaan.Jossain vaiheessa pitää mennä korjaamaan sitä kun ei tullut aivan mieleinen :( Odota vaan kohta haluat lisää tatskoja vaikkakin sattukin siuta. Siihen tulee semmonen "himo" ;)

Mie tossa pähkäilen et kehtaisinko hakea suomen pelkokerroin ohjelmaan :whistle: Mieli tekisi kovasti hakea...mut sit jos oikeesti valittaiskin ohjelmaan mukaan...hmm...kuvaukset Argentiinassa.No ehkä haen.Eiköhän sinne hae hirveesti ihmisiä,taitaa olla minimaalinen todennäkösyys että juuri mie pääsisin. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Voi taivas sentään! Minust on ihan oikeestaan tullut vanha, väsyttää nimittäin ihan mielettömästi. Eilen olin jo tähän aikaa nukumassa ja nyt tuntuu siltä että nukahdan tähän koneen ääreen :/ Taijan suosiolla luovuttaa ja painua pehkuihin. Nähtäväst rytmi alkaa olla taas sama kuin lapsilla :D

Öitä

Minä kävin toissa iltana jo klo 18.30 nukkumaan kun sain emman ja Essin yöunille.....että vanhoja ollan juuu.............. :whistle: :D

ei meilläkään kyl huuhdella kylvyn jälkeen hyviä hajuja pois....

ilmeisesti ne minun kuvat on hävinny johonkin bittitaivaisiin mitä yritin kerhon puolelle laitella!
äsken otin pienet iltaunet ja varmasti ei enää yöllä väsytä!!
yritin myydä huutonetissä peneksi jääneitä vaatteita just h&m/lindex mallistoa lähinnä niin ei oikein nuo 56-62 cm vaatepaketti hirveen hyvin menny, kyllähän siihen huutoja tuli mut ei tarpeex et oisin niin halvalla pistäny menemää, no nyt se onkii myynnissä tossa kirppariosiossa et laittelen sit sitä mukaa vaatetta menee kun kysellään..monet haluu ostaa vaan yhden tai pari vaatetta. Isommat koot näyttää kyllä huutiksessa menevän! ite oon metsästelly jos siellä olis jotain ihania mekkoja tytöille :heart:

Tinakenkätyttö, jos sinun kuvat on liian suuri kokoisisa on meinaan ennenkin ollu ongelmia laitossa jos ovat suurikokoisia. Ilmoittaa kyllä että on lähetetty hyväksyttäväksi mutta eivät ole tulleet perille. :heart:

Heipat taas arvon herhiläiset :) :wave: ! Viime päivät mennyt sellaisella vauhdilla, että vain taustailemaan olen ehtinyt. Mietinkin tuossa, että tää on ihana palsta, joku aina pitää palstaa hengissä ja turinoi, vaikka sitten olisi hiukan hiljaisempaakin :) . Ja nyt alkaa taas pelipaikalla olemaan enemmänkin väkeä.

Heidi voit huoahtaa, alkaa pääsiäinen olla ohi :) . Yksäiti, hieno tatska, aika iso, rohkea mimmi :) . Miten päädyit tuohon, oliko vaikea valita? Kohta testaaville, jänskääääää :) . Kiva kun täällä saa toisten puolesta jänskätä, kun omassa elämässä ei enää mitään tuollaista tapahdu :whistle: .

Mitäs muuta, pikaisesti meidän pääsiäisestä. Kivoja päiviä ollut, parina päivänä tehtiin päiväreissuja sukulaisiin. Piisaa mulle vallan hyvin, yöt on vielä niin rikkonaisia, että yökyläilyt ei kiehdo pätkääkään. Nyt täytys kohta pimua alkaa koulimaan, kun kesätreffit lähestyy, olis ihana, jos sillon jo nukkuis edes kutakuinkin koko yön heräämättä. Liekö turha toive |O . Niin, meidän pääsiäisperinteisiin kuuluu sukulointi, hyvä ruoka, hiukan mämmiä, paljon suklaata ja karkkia, pääsiäiskoristeet ruohoineen ja narsisseineen, kukko munii sänkyyn tai sängyn alle, myös aikuisille, yhdessä sukupaikassa lisäksi lapset saa etsiä piilotettuja munia... Ihan mukavaa siis. Ja nyt on taas mukava palata arkeenkin.

Meillä on typy maistellut nyt viikon perunaa ja tänään eka kertaa myös kukkakaalia. Nyt illalla voi sanoa, että tuo söi :D !! Yhtäkkiä alkoi selvästi nielemään ja tuntui, että oikein halusi lisää. Ehkä taika oli kukkakaalissakin, aamulla tosin ei sitäkään vielä kummemmin niellyt. Samalla oli lusikassa tärppinä kiinni... Alkaa varmaan tulemaan entistä enemmän pyykkiä, sottaista touhua! Mutta oli se jotenkin niin ihanaakin, kun toinen oli ihan hiljaa ja söi :heart: :heart: .

Mutta ei nyt muuta, tahtoo hetkeksi sohvalle ja sitten jo nukkumaankin. Ai niin, jos ihan pikana kävis kerhossakin kurkkimassa :)

Hòh kaikki menee nukkumaan! Mieskin meni annikan viereen... Nyt tuli ihan oikeasti yksinàinen olo, olivat nimittàin koko pàivàn iltaan saakka mummolassa ja kun annika tuli kotiin niin ei muuta kuin iltavelli ja nukkumaan.. Ei hitsit, en tykkàà kuitenkaan olla nàin kauaa ihan itsekseni... :/

Meidàn Annika muuten on ruvennut naureskelemaan televisio ohjelmille ja osaa nauraa oikein oikeissa kohdissakin! :) Ja muutenkin on nykyààn ruvennut nauramaan munkin hòmppàilyille, ei ainoastaan iskàn ;)

Rontti joo ihanaa kun on pian ohi koko juhla.. :D En tiedà mistà tuo inho pààsiàistà kohtaan tulee mutta joka vuosi kasvaa vahvemmaksi.. :|

Kaikki nukkuu ja nyt olisi hyvà tilaisuus mennà kanssa suihkuun.. mutta taidanpa kuitenkin jààdà nettiin tai teekun ààreen.. Aamulla sitten mennà.. hyvàt yòt kaikille!

Joo mä olen kanssa huomannut, että huutiksessa on välillä tosi vaikea saada kamaa myydyksi. Mä kokeilen vielä kerran noita muutamia vaatteita ja sen jälkeen täällä tossa kirppiksellä. Jos eivät mene, niin lahjoitan tohon meidän kylän kirppikselle (sen tuotto menee vammaistyöhön), jos sitä kautta sitten vaikka menis. Pitäis muuten käydä siellä vissiin muutenkin. Vois löytää Eemelillekin jotain kivaa. Kunhan nyt sais ensin jostain sen verran rahaa, että olis varaa. :ashamed: :/

Piituli myönnän, etten ole pystynyt sulle maksamaan. Nyt rahat on lompakossa ja olen menossa huomenna maksamaan! Aattelin, että kyll sä olisit jo ampunut, jos olis hätä tullu :ashamed:

Tää on oikeasti ihan kauheeta, kun pitää koko ajan penniä venyttää. Laivallekin lähdin torstaina ja ne rahatkin olin säästänyt jo aikoja sitten. Ei olis ollu varaa siihenkään, mutta en olis kuitenkaan saanu rahoja takasin jos olisin perunu. No onneksi sellaisia menoja ei ole pitkään aikaan... Tai no ensi kuussa on ne lapsi-messut ja eemeli tarttee isompia vaippoja! Yritän sinnitellä sinne asti ja ostan sieltä jotain messutarjouksia. Jos siellä olis jotain halpoja... Itte olen tehnyt jo muutamia, mutta kun loppuu ne tarpeetkin jo pikku hiljaa. Mutta kaipa se olis pakko käydä ostamassa muutama edes jo nyt, niin pärjättäis.... No tarttee miettiä mitä tekee...

Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Tinakenkätyttö, jos sinun kuvat on liian suuri kokoisisa on meinaan ennenkin ollu ongelmia laitossa jos ovat suurikokoisia. Ilmoittaa kyllä että on lähetetty hyväksyttäväksi mutta eivät ole tulleet perille. :heart:

ok..en vaan osaa pienentää niitä!

oli muuten hieno tatska yksäitillä! itekkin haaveilen taas uutta tatuointia..kesällä ehkä otan. tonne selän puolelle jatkoksi jotain keijuhömppää, nyt siellä alaselässä sivulla keikkuu keiju kuun sirpillä..

Alkuperäinen kirjoittaja Tinakenkätyttö:
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:

ok..en vaan osaa pienentää niitä!

oli muuten hieno tatska yksäitillä! itekkin haaveilen taas uutta tatuointia..kesällä ehkä otan. tonne selän puolelle jatkoksi jotain keijuhömppää, nyt siellä alaselässä sivulla keikkuu keiju kuun sirpillä..

Olikohan se yksäiti kuka mulle neuvo sen pienennyksen, oli tosi helppo kun sen hokas, nyt en vaan muista enää että miten ne pienensin

:|

Minäkin täällä käynyt taustailemassa, sairaslaisia täällä hoidellut. Heti kun supon teho loppuu, Eemilin kuume singahtaa 39 ja päällekkin :| Hyvin on onneksi silti juonut ja syönyt. Ei muuta kuin itsekkin petiin ja nukkumaan :wave:

TUUTIS: Kiitos!! Ei ollut ihan tuo sivu, siinä oli monta pikkusydäntä "ketjussa". Katon myöhemmin tarkemmin tuon linkin.

Me herättiin jo Eeron kans, mä ennen kuutta ja Eero pian perään. No, nukkuu sit aamupäivällä, kun ollaan avoimessa. Sielä on ulkoilua, kun on palokunnasta auto+setä käymässä.
Nyt aamupalalle.

Ainiin. Meitin ruokarytmi on suunnilleen näin:

4-6 maito
7-9 aamupuuro
11-12 lihasose+maito
16-17 hedelmäsose+maitoo
20 iltapuuro
21 velli

Noi siis syödään johkin aikaan, riippuu Eeron unien määrästä. Ne kun vaihtelee aikas paljon.

huomenta!
täälläkin oltu jo tunnin verran hereillä |O !
tänään olis 5kk neuvola ja piikkiä pukkaa,viimeks siitä tuli illalla hirmu paniikki-itkukohtaus; täytyy jo lähtiessä suppo tuupata!
meidän menu koostuu vielä tissimaidosta,
iltapuuro on totuttelussa;ehkä noin neljä teelusikallista oon maistattanu päiväsaikaan ja herra saa semmoset mahakivut että.........tottuuko se vatsa siihen piankin? olis kiva päästä testaan onko vaikutusta yöuniin :| .......
taitaa kutsu käydä :wave:

Yhteistyössä