Alkuperäinen kirjoittaja Tilda77:
mä sain myös synnytyskertomuksen,se onkin lystikästä luettavaa

. siellä vaan lukee että äiti on hyväntuulinen,äiti hymyilee,äiti on ystävällinen,äiti torkkuu epiduraalin saatuaan jne.....no se loppu on sitten karmeeta ja varsinkin pojan oma epikriisi saa aina palan nousemaan kurkkuun....jotenkin näinse meni:......syntyy vihreänruskesta lapsivedestä veltto hengittämätön poika, apgarpisteet 1/8....... :'(
tuntuu muuten samainen poka karjuvan pihalla joten :wave: :heart:
Meillä ei noin pahaa tilannetta oo yhdenkään kanssa ollu. Eivät tosin nelosen kanssa kertoneet, miten hilkulla mentiin. Vihreen lapsiveden takia sanottiin vietävän tarkkailuun, mutta myöhemmin saatiin tietää, että syynä oli se, ettei hengittänyt omin avuin ollenkaan.
Mullakin synnytyskertomus, joka muuten 13 vuoden aikana muuttunu paljon. Siinä lukee: äiti kipeä, epiduraali toimii, kohdunsuu aukesi erittäin nopeasti, äiti ponnistaa kerran...
Noista kuoseista ja väreistä: meidän huusholliin ei tule keltaista, vihreetä, sinistä, kukkaa, raitaa eikä ruutua PISTE
Ei retroa, ei marimekkoa.
Väreinä meillä on punaisen eri sävyjä ja ruskeeta. Tytöillä vaaleenpunasta, valkosta ja hiukka sinistä. kuvioina voi olla jotain pientä ja hillittyä, mielellään kudottuna kankaaseen, ei siis erottuvasti eri värisenä.
Mun mielestä tatuoiminen ei kyllä satu... *masokisti...

*
Kiitokset onnitteluista :heart:
Tyttö lähti tänä aamuna Vuokattiin ja pitihän sitä pikkasen vetistellä... :'(
Flunssa on voiton puolella.
Itellä enää yskää ja räkää pää täynnä, Pepillä virtaa räkä ihan solkenaan, Jenna yskii, Hannu yskii, Noorakin yskii. Sanni valittaa vielä korviään, yskii, räkii ja ripuloi. Syö tosi huonosti ja nukkuu vielä huonommin.
Jospa tämä tästä pikkuhiljaa rupeis iloks muuttumaan...
LillaStinalle myötätunto :hug: täältä. Mulla samat ongelmat...
Eikös lapsilisät tule tänään...???