LOKAKUUN MAMMAT 2007, HERHILÄISTEN SURINAT VKO 13

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dirlittan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niinukka; meillä taitaa olla sama maku. Mullakin nimittäin keittiössä kukkakappa, muistelen että sun isompi tyttö haukkui sinun kevät verhot aikoinaan kun niissä oli kukka kuosi:D Ollaankohan me jotenkin jääty jälkeen nykymuodista?? :whistle:

Nonnii laitettu on tuohon ketjuun "mità-miilloin" ja annoin kunnian tuutilullalle niin kuin kuuluukin ;) :) Siis tuo ruokataulukko.. :D

Vaatteista... Meillà neiti on melkein aina vaaleanpunaisissa.. :ashamed: Ja paljon kaikkea sòpòà kuvaa kirahveista nalle karhuihin:) En tiedà minkàlainen likka tulee.. tuleeko ihan pehmo ja hòmppà mutta musta ne on niiin ihania :D

En ole varma onko tämä lista paikkaansapitävä, kun yritin edellisestä ketjusta etsiä viimeisintä. Korjatkaa, jos on virheitä.

DOGTOR (55kg) lähtöpaino 67,7kg viime kerrasta -700g, nyt 64kg*
LILLASTINA (65kg) lähtöpaino 75kg viime kerrasta +/-0g, nyt 69,5kg
MIKERO (65kg) lähtöpaino 77,6kg viime kerrasta -1700g, nyt 73,8kg
NIINUKKA (75kg) lähtöpaino 93kg viime kerrasta -400g, nyt 92,2kg
NÄKYMÄTÖN NINNI (65kg) lähtöpaino 68,3kg viime kerrasta -300g, nyt 68kg
PEPISA (72kg) lähtöpaino 82,6kg viime kerrasta +800g, nyt 84,4kg*
TIIPII (68kg) lähtöpaino 72kg viime kerrasta -500g, nyt 70kg
TILDA77 (75kg) lähtöpaino 83kg viime kerrasta -500g, nyt 78,5kg
TOPSY (67kg) lähtöpaino 76kg viime kerrasta +/-0g, nyt 74,4kg
VILMA-ONNI (60kg) lähtöpaino 71kg viime kerrasta +/-0g, nyt 72kg
ÄITYLI75 (80kg) lähtöpaino 95 kg viime kerrasta -1900g, nyt 93,1kg

Imuroitu on, peti vaatteet ulkona tuulettumassa,tiskikone pauhaa ja nyt mà tarvitsen suklaavanukas tauon :p Vàsyttàà ihan hirveàsti vaikka eilen meninkin jo tosi varhain nukkumaan.. Tai sitten laiskotuttaa ;) :D

Mà olen jo Annikan vaatteista saanut palautetta.. Ei kuulemma saisi aina vaaleanpunaisissa olla... :kieh: Tulee hòlòkyn kòlòkyn likka ;) Siis "bimbo blondi" :D:D En ole ainakaan vielà ottanut kuuleviin korviin, meillà kerran neiti on niin se sitten saa olla vaaleanpunaisissa :D

Täällä Puolangalla on taas tuisku, ei ookkaa ku kolme päivää satanu lunta... Että se siitä laskettelusta |O

Minä en oo muuten edes nähny paperilla mun synnytyskertomusta, mutta eipä siinä taida kovin kummosia olla... Tosin "virallinen" syy sektioon olisi kiva tietää, onko se sama kuin äitiyskortissa vai eri. Siinä lukee että edistymättömyys, tarj. virhe. Mä en edes vannonut, etten tule sinne synnärille uudelleen, mutta vastaanottaneelle kätilölle sanoin, että toivottavasti ei enää nähdä, kun se lähti kotiin ja kertoi tulevansa taas seuraavaksi yöksi töihin. No, nähtiin me sitten kuitenkin, kun se ehti just vaihtaa vuoroa ja tulla mukaan leikkaussaliin.

musta noi pääkallo jutut on söpöjä :D meinasin sen kimperin ehkä ottaa pääkallo kuosina,mut jokaisella on oma tyyli..meillä on paljon ruskeeta/limee ja raitaa,sit noita retrompia vaatteita..
nyt ois käyty mummolassa,kaupassa ja nuorempi koira juoksuttamassa,nyt vähä lepäilen,syön jotain ja käyn vanhan koiran kanssa pikkusen kävelemässä..täällä on kyllä tosi inha keli..tuulee ja tuiskuttaa lunta..

leya ai etsä saanu synnytyksestä itelles kertomusta?mä sain ja siinä on kaikki lääkitykset ja kohdunsuun tilanteet merkkailtu jne..lukee kaikki ihan tarkkaan,sen kun luki niin oli kuin olisi elänyt synnytyksen uudelleen ilman kipuja :heart:

Mà en saanut mitààn kertomusta joukkoon! Ei muuta kuin dokumentin jossa lukee aika jolloin olen synnyttànyt elàvàn sikiòn... Eivàt edes sanoneet kuinka monta tikkià pistivàt... Muutenkin olivat ihan p***kapàà sakkia siellà :kieh:

mä sain myös synnytyskertomuksen,se onkin lystikästä luettavaa ;) . siellä vaan lukee että äiti on hyväntuulinen,äiti hymyilee,äiti on ystävällinen,äiti torkkuu epiduraalin saatuaan jne.....no se loppu on sitten karmeeta ja varsinkin pojan oma epikriisi saa aina palan nousemaan kurkkuun....jotenkin näinse meni:......syntyy vihreänruskesta lapsivedestä veltto hengittämätön poika, apgarpisteet 1/8....... :'(

tuntuu muuten samainen poka karjuvan pihalla joten :wave: :heart:

no hui tuota tildan kertomusta..meillä oli kans napanuora kaulan ympäri 2 kertaa ja sain tietää siitä vasta tosta kertomuksesta..
mulla lukee,äiti kipeä,äiti väsynyt,ei ruokahalua,äiti erittäin kipeä jne..

katjanna joo,miun tuo 13v haukku miun hienon kukkakapan maan rakoon tässä kun se oli tuolla ikkunassa..sen jälkeen kyllä vaihdoin ton unikokapan..nyt oon miettinyt että onkohan se liian punanen näin kesää kohden :o mutta en nyt jaksas uuttakaan ostaa..

kyllä venlallakin aika paljon on vaaleanpunasta ja lilaa..raitaa ja kukkakuosia..

välillä kun kattelee noita lehtiä joissa ihmisten kodeista kuvia,niin tulee tunne että meillä ihan liiana vanhanaikasta,ja aikasa elänyttä kaikki..varmaan itekkin olen..kun aina kotona samat vaattet päällä..eikä ikinä mitään uutta..nauroinkin et viimeks olen itelleni ostanut 4 sukat..siten viime kesän,jolloin ostin muutaman t-paidan
:o ja eräät ostelee.siskokin osti kolme paitaa ja liivin kun lauantaina käytiin kaupungissa...ja mie en saanu kun venlukalle neljät sukat.. :o

Meillä kävi vieraita, appivanhemmat ja omat sattu tulemaan yhtäaikaa. Nyt hulina rauhoittui hieman ja pitäisi alkaa järjestää paikat kuntoon. Jotenkin veto pois kun käytiin siellä Virpiniemessä ja ulkoiltiin monta tuntia. Annillakin posket ihan punaiset, piti ihan mitata kuumekin, mutta ei onneksi ollut kuin ulkoilun punaa poskilla.

Dogtor: Huutonetissä oli sellainen pääkallo kimper, ainakin vielä toissa päivänä kun etsin sieltä Aatulle kesälakkia.

Hello muijat! :wave:

Me ollaan palattu kotia. Poju väsyneenä, kun ei suostunu siellä nukkumaan pihalla vaunuissa ja autossa hädin tuskin... Mutta kaipa se tästä.

Synnärillä sanoin kätilölle, että ette te musta niin helposti eroon pääse :saint: :laugh:
Kyll mä sen synnytyskertomuksen luin, mutta en mä sitä omaksi saanut.

Juu en oo saanu sitä kertomusta edes luettavaksi. Yks kätilö lupas tulostaa sen mulle, mutta tais unohtaa kun oli hieman kiirusta osastolla just sillon. Pitääköhän kysyä neuvolasta, että saisinko mä sen sieltä.

Yhteistyössä