Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja susa79:Alkuperäinen kirjoittaja Leya:Jaaaaaaaha, pittäpä lähteä kohta ostamaan luumuja kaupasta Essille, papanointi jatkuu ja näyttää sekin tuskaiselta. Johtuukohan tää kuiteski siitä puurosta.
Meillä ei tule edes papanoita. Viimeksi näytti kun änkäis heinäseivästä persiistä
Aloitin puurot (lisäksi luumua ja levolacia) just siks että kuidunhan pitäis parantaa suolen toimintaa. Eipä oo näkyny sontaa taas muutamaan päivään. Surettaa kun toinen oikein uikuttaa kun kakkaa. Mietin jo et saakohan liian vähän nestettä nyt kun kiinteet on alotettu?
Alkuperäinen kirjoittaja susa79:Mulla taitaa olla valeraskaus. Isäntä kerto et olin suojellu ja hoivannu viimeyönä peittomyttyä. Olin varottanu kääntymästä päälle (tällävälin Eeli nukkui rauhassa omassa pinniksessä). Sit kun mä rupeen imettää pehmoleluja, niin voitte alkaa huolestuu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja henkka81:Alkuperäinen kirjoittaja susa79:Mulla taitaa olla valeraskaus. Isäntä kerto et olin suojellu ja hoivannu viimeyönä peittomyttyä. Olin varottanu kääntymästä päälle (tällävälin Eeli nukkui rauhassa omassa pinniksessä). Sit kun mä rupeen imettää pehmoleluja, niin voitte alkaa huolestuu![]()
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:Mä oon varmaan oikein huono äiti mut kaksoset kattoo Disney Channelia ja on ihan hiljaa, eikä muutes nuku......Ella nukkuu päikkäreitä. Oon yrittäny siivoilla mut aina kun aloitan jonkun homman niin jompi kumpi tytöistä alkaa kitinän.....äidin tyttöjä ,eivät tykkää siivoamisesta.![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:Sanni antaa mun siivota, mut heti alkaa huutamaan, kun rupeen syömään. Eli Sanni taitaa olla sitä mieltä, että laihduttaminen ois paikallaan...![]()
![]()
![]()
Ilonalle onnea uudesta taidosta =)
Susa
Kyllä se imettäminenkin vielä menettelee unen pöpperössä, mut jos alat vaunuissa työntää ja vaippaa vaihtamaan, niin on jo vakavampi paikka...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja MaMa74:Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:Sanni antaa mun siivota, mut heti alkaa huutamaan, kun rupeen syömään. Eli Sanni taitaa olla sitä mieltä, että laihduttaminen ois paikallaan...![]()
![]()
![]()
Ilonalle onnea uudesta taidosta =)
Ilona kiittää onnitteluista =)
Meillä Ilonan kanssa sama homma..jos äiti istuu syömään tai kahville niin varmasti tulee ääntä ja elämää tyttöön..Valitettavasti toi ei toimi laihdutusmuotona minulla (näköjään)![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Leya:Siellä kaupassa sattu yks juttu, mikä sai tosi hyvälle tuulelle, vaikka se ei minuun liittynyt mitenkään. Kassalla oli kaks muuta naista mun edellä, toinen sanoi toiselle nauraen: "voi että, huomasin tuosta sinun kardemummapötköstä että minulla unohtui se". Se toinen nainen nakkasi oman kardemummansa sinne unohtajan kassiin ja sano vaan, että ota sinä tuo, mulla on niitä kaks, nauro ja lähti pois! Kyllä siinä kaikki katottiin sitä suu auki ja kardemumman saanu huuti kiitosta isoon ääneen perään! Harvemmimpa tuollaista näkee.
Alkuperäinen kirjoittaja susa79:Mietin jo et saakohan liian vähän nestettä nyt kun kiinteet on alotettu?
Alkuperäinen kirjoittaja Mammoliino:Alkuperäinen kirjoittaja Leya:Siellä kaupassa sattu yks juttu, mikä sai tosi hyvälle tuulelle, vaikka se ei minuun liittynyt mitenkään. Kassalla oli kaks muuta naista mun edellä, toinen sanoi toiselle nauraen: "voi että, huomasin tuosta sinun kardemummapötköstä että minulla unohtui se". Se toinen nainen nakkasi oman kardemummansa sinne unohtajan kassiin ja sano vaan, että ota sinä tuo, mulla on niitä kaks, nauro ja lähti pois! Kyllä siinä kaikki katottiin sitä suu auki ja kardemumman saanu huuti kiitosta isoon ääneen perään! Harvemmimpa tuollaista näkee.
Onkohan mussa jotain vikaa?!?!?! Tuli kunnon märy kun tuon luin
:'( :'( :'( :'( Pitäsköhän alkaa tarkkailla itseään..........