?
-
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja viekää se pois:Alkuperäinen kirjoittaja siemens:Alkuperäinen kirjoittaja viekää se pois:oon kyllä aiemmin ihan rakastanut tuota lasta mutta mä oon niin väsynyt tähän. ihan sama vaikka ei ikinä tekis mitään kotitöitä mutta jumalauta mä en jaksa kun ei voi jälkiään korjata, saan päivästä toiseen toistaa samat asiat, mikään ei ikinä muutu. mä tuun illalla viiden jälkeen kotiin. sitten pitää AINA siivota kun tuo saa päivän aikana kaiken kuin pommin jäljiltä. oikeesti. likaisia astioita joka paikassa. vaatteita lattioilla, sohvilla, mun vaatekaappi pengottu sekaisin, mun vaatteet heitelty lattioille, roskia ja ruuantähteitä pöydillä, aamupalatarpeet olleet koko päivän pöydällä, koulukirjat lattialla. jne.
mä en jaksa kun joka perkeleen päivä on sama kaaos ja sotku ja mitään se ei tee muuttaakseen tuota touhua. mä en jaksa siivota joka jumalan päivä, mä oon väsynyt. VÄSYNYT!! itkettää.
mua ahdistaa tulla töistä kotiin kun tiedän mikä täällä odottaa. mä en halua tulla kotiin, en jaksa tätä enää, en jaksa!!
Te varmaan annatte tytölle kuitenkin rahaa ja maksatte hänen menojaan ja harrastuksiaan? Jos näin on, niin sitten pelisääntöjä sopimaan, että jos ei suostu hoitamaan omia jälkiään, niin hänen huoneestaan lähtee tietokone, kuukausiraha loppuu ja rahaa ei tipu edes koulun menoihin. Joillakin sellainen saattaa toimiakin, kun asiasta keskustellaan rauhallisest ja sovitaan yhdessä...
aiemmin kyllä, nykyään enää en. ilmoitin että nyt loppuu, rahaa en anna, meikkejä tai vaatteita en osta jne. mulle aivan se ja sama, ei kiinnosta. ja tiiättekö mikä oli tuon reaktio? ei mikään. ei niin yhtään mikään. vähän tais hymyillä omahyväisesti itekseen, ei sitä kiinnosta. tietokoneelle hommaan lukon, eipä ole asiaa enää sitten tähänkään. mutta ei nää sanktiot sitä saa tekemään yhtikäs mitään. tätä on testattu jo kolmatta viikkoa.
Entä se kännykkä (jos sellainen on).