Mä olen tavannut elämäni miehen *turhaa uikutusta*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mut en ikänä voi häntä saada. Olen parisuhteessa josta en voi enkä halua erota. Tää mies vaan on niin mun unelmani. Miten ikinä selviin kun en häntä saa??? Hän on kaikkea. Vahva, turvallinen, hellä, luotettava, ymmärtävä, ajatteleva, ihana. Täydellinen. Mun haaveiden ja toiveiden ruummiillistuma.

:(

Hösh. Lähemmin tutustumalla huomaisit kuitenkin ettei hän ole kaikkea sitä mitä kauempaa katsomalla näyttää. Viimeistään arki ja yhdessäasuminen tuo aina ne toisetkin puolet esiin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hösh. Lähemmin tutustumalla huomaisit kuitenkin ettei hän ole kaikkea sitä mitä kauempaa katsomalla näyttää. Viimeistään arki ja yhdessäasuminen tuo aina ne toisetkin puolet esiin.

Tiedän. Niin siinä aina käy. Silti. Mies on niin muuta kuin oma ukkoni. Haaveilen, piinaan itseäni kuvitelmilla ja haaveilla. Riudun rakkaudessani.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Tiedän. Niin siinä aina käy. Silti. Mies on niin muuta kuin oma ukkoni. Haaveilen, piinaan itseäni kuvitelmilla ja haaveilla. Riudun rakkaudessani.

Etärakkaus on monesti parasta, saa pitää just ne parhaat puolet miehessä mitä hänellä kuvittelee olevan. ;)

Yhteistyössä