MÄ OLEN YKSIN.tänään tajusin kuinka mun on paha olla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huoh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huoh

Vieras
mä ensimmäistä kertaa koin elämässä etten jaksa/halua olla äiti.mulla ei ole täällä rovaniemellä ketään kelle puhua,olen ollut tavallaan omiin oloihin vetäytynyt.
tekis mieli hautauta jonnekkin syvälle ja nukkua vaan..ex on juonut viikon kohta ettei siittäkään ole mitään apua..no joo ehkä tää taas huomenna tästä.

minulla on lapset ja mies, mutta ystäviä ei ole näkynyt enää vuosiin. Toki rakastan perhettäni, mutta olisi joskus todella mukavaa päästä vaikka viihteelle hyvän ystävän kanssa ja jutella. Voin tulla Rovaniemelle. Ensi viikolla on monta vapaapäivää =)

Voimia sulle,koita jaksaa ...Itselläni oli masennusta pari vuotta sitten ja nuo sun kirjotukset kuullostaa samaloilta kun mun.Mene pikimmiten käymään lääkärissä ja tee masennustesti.Siitä selviää uupumisen vakavuus.
Saat lääkettä niin kun minäkin.Nyt on parempi olla kun olen käynyt juttelemassa masennushoitajalle ja ottanu lääkkeitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
minulla on lapset ja mies, mutta ystäviä ei ole näkynyt enää vuosiin. Toki rakastan perhettäni, mutta olisi joskus todella mukavaa päästä vaikka viihteelle hyvän ystävän kanssa ja jutella. Voin tulla Rovaniemelle. Ensi viikolla on monta vapaapäivää =)

mulla on pari ystävää,meidän välimatka on vaan 700 kilsaa ja vaikka sanot maksavasi heidän matkan tänne eivät ehdi..
joskus vaan tekis mieli vetää perseet ja antaa maailman unotua..meillä oli ex kanssa noin 2 kuukautta toimivat 2xkuukaudessa tapaamiset lasten kanssa,sitten se heittäyty sille linjalle et mähän voin vaikka tavat jonkun toisen jossain ollessani..eli se saa olla ja rällästää mä olen sidottu kotiin mitä nyt mll hoitaja käy välillä kattomassa et pääsen kauppaan,mutta muuten olen täysin yksin..
mistä päin sinä olet?

Alkuperäinen kirjoittaja :
Voimia sulle,koita jaksaa ...Itselläni oli masennusta pari vuotta sitten ja nuo sun kirjotukset kuullostaa samaloilta kun mun.Mene pikimmiten käymään lääkärissä ja tee masennustesti.Siitä selviää uupumisen vakavuus.
Saat lääkettä niin kun minäkin.Nyt on parempi olla kun olen käynyt juttelemassa masennushoitajalle ja ottanu lääkkeitä.

mulla on masennus lääkitys menossa..se vaan että kun mä olen tälläinen "outo" lintu etten osaa ystävystyä,mä tykkään olla pilkillä yms mitä harva taas tykkää,tai mulla menee hetki ennenkun avaudun asioista kun olen saanut pari kertaa kokea sen kun luotat toinen puhuu sun asiat ympäri kyliä..

Alkuperäinen kirjoittaja sosiaalinen erakko:
Mäkin kaipaisin jutteluseuraa muista äideistä. Jaksais taas paremmin taas arjen ilot ja surut. Olen kolmekymppinen äiti Vantaalta.

vaihdettaisko vaikka mese ossia?mulla nyt mese on aina auki vaikken ehdi siinä istumaan mutta vastailen aina kun huomaan..olis ihana saada jotain löpinä seuraa edes päiviin,suku asuu 700 kilsan päässä kans.

etelä-suomesta minä eli Vihdistä

Oletko, Gluteus Vihdistä kotoisin (siis alunperin?) Olen itse kotoisin Vihdistä, nykyisin Vantaalainen, (-79)
Ja tuo kiinnostus hoitoalaan...eilen kyselin toisessa ketjussa:)

Ihana viesti. :)

Harmi, kun olet kaukana. Gluteus maximus kuulostaa niin ihanalta :) sä olet varmaan oikeasti ihan tosiystävä jos suhun saa kunnian tutustua!

Mä en enää viitsi kauheasti netistä ystäviä etsiä, joko olen liian nuori tai sit ei muuten vaan tunnu oikeen "kolahtavan" :(

Alkuperäinen kirjoittaja Moi:
Harmi, kun olet kaukana. Gluteus maximus kuulostaa niin ihanalta :) sä olet varmaan oikeasti ihan tosiystävä jos suhun saa kunnian tutustua!

Mä en enää viitsi kauheasti netistä ystäviä etsiä, joko olen liian nuori tai sit ei muuten vaan tunnu oikeen "kolahtavan" :(

Kerro vain mistä olet?

Alkuperäinen kirjoittaja yksinkö:
Alkuperäinen kirjoittaja Moi:
Kemistä..

muutan tornioon parin kk päästä..lähet sie kahville?
vai jaksatko kuunnella ihmistä joka ei halua kasvaa "isoks"äiti olen mutta en halua kangistua niihin kaavoihin..

Lähdenhän minä. Ootko sä ap vai joku muu? Mä taidan itse kyllä just nyt olla niin "perinteinen äiti" ku olla voi, jos se ei sua häiritse :) itse jaksan kyllä kuunnella, ennemmin ku puhua.

Yhteistyössä