Alkuperäinen kirjoittaja Pölypallero:
Nyt on aika oikeasti rauhoittua. Ethän sinä ennätä elää lainkaan tässä välissä ja nauttimaan siitä lapsestasi jos päivät menee netissä kauhukuvia maalaillen. :|
Noh...
Kyllä mä ymmärrän Milannaa. Mulla meni kuopuksen ensimmäinen puoli vuotta ihan hukkaan sairausepäilyn takia. En uskaltanut nauttia, jos vaikka menetänkin... Ihmismieli menee sellaseksi.
Mullakin on ollut tota luulosairautta. Ensin pelkäsin lapsella olevan vesipää ( siis ihan aiheeton pelko, keksin sen jostain vaan... kun lapsi oli saanut terveen paperit niin sitten keksin jostain ton ). Ja nyt mulle on tullut HIVin pelko ton myötä mitä lehdissä on ollut... ja voi se ahdistus kun alkaa kuvittelemaan ja tulee varmaksi asiasta. Vaikka oikeasti siis tietää, että niillä ajatuksilla ei ole mitään tekemistä järjen kanssa.