Mä tiedän mikä sairaus minulla on!:(

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Twirlerina:
Ei voi olla tottakaan :o mä just laitoin alotuksen aiheesta ja sit huomasin tän sun alotuksen :hug:
aijaa,missä =) ?Onko sinullakin jotain? :/

Mulla menee kaikki päivät siihen että epäilen sairastavani milloin mitäkin syöpää..mulla on tää sama juttu ollu joskus muutama vuosi sitten ja se meni yht´äkkiä pois ja nyt se on alkanu uudestaan..pelkään koko ajan.paniikkihäiriön oireita ei tosin ole tullut takasin...

 
Alkuperäinen kirjoittaja Twirlerina:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Mä tiedän mikä sairaus sulla on! Sen nimi on luulotauti!

Taidat olla hieman hölmö...?hypokondria on kansankielellä luulotauti.

:o

nii..mäkin epäilen että mull on samasairaus,mullakin oli samanlaista esikoiseen jälken mut se ei kestänyt kauan ja mennyt itsestään ohi,mut kaikki alkoi taas toisen jälken,mä kyll epäilen myös että hormoneista ja stressistä,ongelmista tämä sairaus puhkasi...kyllä se on rasittava kun kokoajan samat ajatukset päässä! :ashamed: Kuinka yleinen se on muuten?
 
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Twirlerina:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Mä tiedän mikä sairaus sulla on! Sen nimi on luulotauti!

Taidat olla hieman hölmö...?hypokondria on kansankielellä luulotauti.

:o

nii..mäkin epäilen että mull on samasairaus,mullakin oli samanlaista esikoiseen jälken mut se ei kestänyt kauan ja mennyt itsestään ohi,mut kaikki alkoi taas toisen jälken,mä kyll epäilen myös että hormoneista ja stressistä,ongelmista tämä sairaus puhkasi...kyllä se on rasittava kun kokoajan samat ajatukset päässä! :ashamed: Kuinka yleinen se on muuten?

siis Milanna, en mä sinua hölmöksi sanonut, vaan tuota vierasta kirjottelijaa.
En tiiä, kaipa on aika yleistä ja apuakin on saatavilla mutta kun on vaikee lähtee ehtimään sitä apua kun ei osaa uskoa siihen että tämä on vaan sitä luulotautia..edelleen vaan kuvittelen kaikkee...ei jaksais enää :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja Twirlerina:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Mä tiedän mikä sairaus sulla on! Sen nimi on luulotauti!

Taidat olla hieman hölmö...?hypokondria on kansankielellä luulotauti.

:o

No, kai olikin hölmöä vastata pelkän otsikon perusteella.
Mutta olen ajatellut tuota jo monta kertaa lukiessani milannan aloituksia, enkä tälläkään kertaa enää jaksanut lukea edes aloitusta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Twirlerina:
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Twirlerina:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Mä tiedän mikä sairaus sulla on! Sen nimi on luulotauti!

Taidat olla hieman hölmö...?hypokondria on kansankielellä luulotauti.

:o

nii..mäkin epäilen että mull on samasairaus,mullakin oli samanlaista esikoiseen jälken mut se ei kestänyt kauan ja mennyt itsestään ohi,mut kaikki alkoi taas toisen jälken,mä kyll epäilen myös että hormoneista ja stressistä,ongelmista tämä sairaus puhkasi...kyllä se on rasittava kun kokoajan samat ajatukset päässä! :ashamed: Kuinka yleinen se on muuten?

siis Milanna, en mä sinua hölmöksi sanonut, vaan tuota vierasta kirjottelijaa.
En tiiä, kaipa on aika yleistä ja apuakin on saatavilla mutta kun on vaikee lähtee ehtimään sitä apua kun ei osaa uskoa siihen että tämä on vaan sitä luulotautia..edelleen vaan kuvittelen kaikkee...ei jaksais enää :|
:D .....Kyllä mä ymmärrän sinut,mustakin tunttu etten jaksa enää kun kokoajan samat sairaudet ja ongelmat päässä pyörevät niin rasittava se on :| mutta pitäis jaksa lapsien takia!Nyt mull on uus pelkko mitä jos mä sekoan,mä vain luin niin liika nettistä näistä sairaudesta että nyt pelotta hirveästi ja sit vielä luin tänään uutisia,miten äiti jätti vauva ulkona yksin :| hänellä on varma psykoosi :/ huhh,minulle ei ehkä tarvitse näitä uutisia lukea kun olen kauhean pelkkuri ja sitten kun olen päivällä yksin kotona lapsien kanssa sekin pelotta.... :( lääkäri sanoi että mull on masennus,mut must tunttu että minulla on luulotauti tai jotain....

 
Alkuperäinen kirjoittaja Rinkeli-Martta:
Hypokondriahan voi johtaa masennukseen tai olla osa sitä. Molemmista olen kärsinyt minäkin.
Minkäläinen lääkitys sinulla on ollut?Mä ajatelin kokeilla optipam luin netistä että se auta =) nyt mull on käytössä efexor!
 

Yhteistyössä