Alkuperäinen kirjoittaja d u m b o:
Tiedättekö, että kun mun 2v jo nyt tykkää imuroida ja pyyhkiä pölyjä, innokkaasti auttaa tiskaamisessa ja pyykinlaitossa. Kun se sitten täyttää 12v niin hänhän tekee ne automaattisesti, kun pienestä pitäen on siihen oppinut.
Juu ja hän osaa kauniisti sanoa vieraille päivää ja kiittää aina kohteliaasti sekä muistaa pyytää anteeksi, jos vahingossa tönäisee. Ja kun mä en koskaan hänelle hermostu, niin mun hyvästä mallista johtuen, ei hän tule koskaan kiroilemaan eikä kiusaamaan muita.

:saint:
Ei se välttämättä noin mene, kyllä meidänkin teinit ovat olleet avuliaita ja kohteliaita taaperoita =)
Ap:lle
Mun teinit nyt 13v ja 15v, eivätkä todellakaan riemusta kiljuen kotitöitä tee, mutta tehtävä on. Pyrin antamaan aikaa homman suorittamiseen mutta yleensä saa "hieman" muistutella että tulee tehdyksi.
Mielipiteensä saa sanoa, kiroilla ei (jaa ei vai, mistähän tuo 3v on oppinut nuo kirosanat..).
Välillä on tuskaisia päiviä tuon 13v:n kanssa kun tuntuu että katsonkin häntä väärin, ja kaikki mitä tapahtuu on minun syyni.
Pyrin kuitenkin miehen kanssa aina muistamaan kiitoksen, vaikka se annettu homma olisi tehty korvat sauhuten ja muristen ja paikalta poistuttu ovet paukkuen.
Ja mikään pakkohan ei ole mitään tehdä, minunkaan ei ole pakko pitää yläkerran nettipiuhaa päällä tai maksella viikkorahoja tai antaa bensarahaa jne. :kieh: