M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Juu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Juu:Muuten, jos tilanne ois toisinpäin, eli mies olisi pahoinpidelly vaimonsa ensiapukuntoon, niin puhuisitko silloinkin "parisuhdesotkusta"?
Tottakai, lasten pitää saada olla puolueettomia vanhempiensa asioissa.
Ok. Koskeeko toi myös muita sukulaisia, et auttais vanhempies lisäks edes siskoa, veljeä, tytärtä tai muuta lähisukulaista jos joutusivat väkivallan uhreiksi?
Entäs sitten ihan ulkopuoliset, veisitkö hakatun naapurin ensiapuun vai oisko sekin vaan "parisuhdesotkua"?
sä oot vähän kummallinen. edelleen miksi taksi ei käy, jos ap ei tahdo lähteä? parisuhdesotkuihin on paras pyytää ammattilaisten apua esim. poliisit, parisuhdetyöntekijät. vanhempien ongelmat on parempi ratko muualla kuin lasten kanssa niin lapsen on helpompi säilyttää hyvät välit milempiin vanhempiin eikä joudu asettumaan jomman kumman puolelle.
Alkuperäinen kirjoittaja Moon Vaan Melonit:Mitä te ap:n moraalia pohditte...
Jos muori potkasi äijäänsä munille ja nyt on häpeissään (eli luultavasti ei suunnittele esim. leikkaavansa niitä kasseja irti), niin vieköön muori uhrinsa sinne ensiapuun, mitä siihen lapsia sotkemaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:Alkuperäinen kirjoittaja Moon Vaan Melonit:Mitä te ap:n moraalia pohditte...
Jos muori potkasi äijäänsä munille ja nyt on häpeissään (eli luultavasti ei suunnittele esim. leikkaavansa niitä kasseja irti), niin vieköön muori uhrinsa sinne ensiapuun, mitä siihen lapsia sotkemaan.
No jos se muori ei tunnu olevan lähtöä tekemässä ja isä tarttee apua niin kyllä kai sitä vois ees jotenkin koittaa sen kyydin järjestää?
Alkuperäinen kirjoittaja Moon Vaan Melonit:Alkuperäinen kirjoittaja Juu:Alkuperäinen kirjoittaja Moon Vaan Melonit:Mitä te ap:n moraalia pohditte...
No jos se muori ei tunnu olevan lähtöä tekemässä ja isä tarttee apua niin kyllä kai sitä vois ees jotenkin koittaa sen kyydin järjestää?
Aikuiset ihmiset...
Taksi kulkee ja jos oikeasti on todella kipeä, niin ambulanssinkin voi soittaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:No jos se isä on niin tuskissaan ettei pysty soittamaan, ja äiti niin säälittävä reppana ettei häpeältään pysty soittamaan, niin eikö nyt kuitenkin voisi sitten vaikka soittaa sen taksin/ambulanssin isälle jos ei huvita kuskiksi lähteä?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Löysinpä vielä tämän niin pääsin vastaamaan. Minä kävin isän viemässä koska äiti ei pystynyt ja isä ei missään tapauksessa halunnut taksin, ambulanssin ym. kyytillä mennä, koska niin nolo asia. Ymmärrän kyllä.
Isä joutui jäämään osastolle yöksi, lääkäri oli kyllä heti pystynyt jotain ensiapua antamaan. Itse en jäänyt viemisen jälkeen odottamaan vaan päivystykseen pääsyn jälkeen lähdin kotiin. Äiti on koko illan tuloni jälkeen itkenyt omantunnon tuskissaan ja meni nyt nukkumaan vierashuoneeseen.
Voi paska, säälittää niin kumpaakin ja samaan aikaan raivostuttaa niin paljon.![]()
Onneks lapset ajoissa untenmailla niin saa hengähtää..
Alkuperäinen kirjoittaja tiina:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Löysinpä vielä tämän niin pääsin vastaamaan. Minä kävin isän viemässä koska äiti ei pystynyt ja isä ei missään tapauksessa halunnut taksin, ambulanssin ym. kyytillä mennä, koska niin nolo asia. Ymmärrän kyllä.
Isä joutui jäämään osastolle yöksi, lääkäri oli kyllä heti pystynyt jotain ensiapua antamaan. Itse en jäänyt viemisen jälkeen odottamaan vaan päivystykseen pääsyn jälkeen lähdin kotiin. Äiti on koko illan tuloni jälkeen itkenyt omantunnon tuskissaan ja meni nyt nukkumaan vierashuoneeseen.
Voi paska, säälittää niin kumpaakin ja samaan aikaan raivostuttaa niin paljon.![]()
Onneks lapset ajoissa untenmailla niin saa hengähtää..
Saiko isäsi mitään alustavaa diagnoosia?
Alkuperäinen kirjoittaja voihan pee:johonkin naiseen ja äiti oli saanut sen tänään selville. Äiti oli suutuspäissään potkaissut kovaa isää (ei äidin tapaista) etumukselle ja nyt isä on sen jälkeen ollut niin kipeä ettei tiedä kuinka päin olisi.
Ja nyt minun pitäisi lähteä viemään isää päivystykseen kun äiti ei kehtaa eikä isä pysty ajamaan autolla. Äiti ajaisi isän kanssa meille ja jäisi lasten kanssa ja minä jatkaisin isän kanssa sairaalaan. Ja arvatkaa vaan huvittaako lähteä tuommoista asiaa selvittämään, tympäsee raakasti ja huolestuttaa isän puolesta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja toisin päin:Kirjoitetaanpa tämä tarina toisin päin:
Isä oli suutuspäissään potkaissut kovaa äitiä (ei isän tapaista) .. ja äiti on sen jälkeen ollut kipeä
Nyt minun pitää lähteä viemään äitiä päivystykseen kun isä ei kehtaa eikä äiti pysty ajamaan. Isä ajaa äidin kanssa meille ja jää hoitamaan lapsia. Minä jatkaisin äidin kanssa sairaalaan. Arvatkaa huvittaako lähteä selvittämään... huolestuttaa äidin puolesta.