Marraskuun odottajat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 7
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
7

7

Vieras
Marraskuun odottajat:

01.11. Sarika, 34v, pikkukakkonen, KYS
01.11. Rinuli, 25v, esikoinen, Tays
01.11. Pirpana, 31v, kakkonen, Porvoon sairaala
02.11. Perhonen, 23v, esikoinen, Jorvi
03.11. Gilda, 40v, esikoinen, NKL
04.11. Iku, 32v, NKL
04.11. Tiia, 22v, toinen, SKS
05.11. EO, 39v, esikoinen, TYKS
07.11. Sanni, 21v, esikoinen, OYS
07.11. Liisi 31v, esikoinen, eteläinen Saksa
08.11. Jessi 26v, kolmas, miehelle eka, Uppsala
09.11. Nitta, 28v, pikkukakkonen, SKS
09.11. Tulppaani, 30v, esikoinen, Salon seudun sairaala
10.11. Raisa, 28v, esikoinen, Kätilöopisto
10.11. Jonsku, 20v, esikoinen, Kätilöopisto
11.11. Marras-masu 29v, kolmas,miehelle eka, Kätilöopisto
14.11. LauraM, 25v, esikoinen, NKL
14.11. Katri, 25v, esikoinen, PKKS
14.11. Sipuli1, 28v, esikoinen, NKL
15.11. TiinaMaria, 36v, kakkonen, PHKS
15.11. Iita, 24v, esikoiskaksoset, KYS
15.11. Katriina, 36v, toinen, PHKS
16.11. Lilja, 24v, esikoinen, NKL
16.11. Tiikeri, 20v, esikoinen HYS
17.11. Leenu, 25v, esikoinen, PHKS
17.11. Janda, 28v, esikoinen, TAYS
17.11. Tintti, 31v, esikoinen, VKS
18.11. Sue, esikoinen
19.11. Loora, 30v, esikoinen, NKL
19.11. Lyyli, 21v, esikoinen, KAKS
19.11. Myy, 24v, esikoinen, OYS
19.11. Sopuli, 34v, esikoinen, SKS
20.11. Sirenia, 27v, esikoinen, KHKS
21.11. Leijona, 29v, toinen, TYKS
21.11. Kuuhullu, 19v, esikoinen, SEKS
22.11. Che, 31v, esikoinen, OYS
23.11. Giana, 22v, toinen, OYS
26.11. Peppa, 17v, esikoinen, Kätilöopisto
28.11. Vipe, 38v, kolmas, miehelle eka, uusioperheen
iltatähti, OYS
28.11. Jasi, 33v, eka, Kätilöopisto
28.11. Minski, 29v, esikoinen, Jorvi
28.11 Mimmu78, 27v, esikoinen, PHKS
30.11. Zatu, 29v, esikoinen, KS-KS
30.11. Tiina, esikoinen, Kuusamo

HUOM! Jos haluat lisätä itsesi listalle, ota copy-pastella UUSIN versio listasta ja lisää itsesi sille.

No niin ja tämä on siis oikea lista.

Olen kertakaikkisen dementoitunut kyllä nykyisin, sotken kaikki asiat ja mokaan vaikka mitä. Eilen esimerkiksi piti ommella hurjan kallis marimekolta ostamani kangas pöytäliinaksi ja rupesin sitten hommiin. No pöytä on 120 cm pitkä ja rupesin katsomaan että miten se myyjä on mitannut tuota kangasta noin paljon (150 cm), käyttää vaan hyväkseen raskaana olevan naisen valmiutta maksaa kaikesta.. Leikkasin sitten iloisena siitä 125 cm pitkän palan, eli siis huomasin kuitenkin jättää 5 cm saumavaraa.. Mutta eipä jäänyt kovin pitkiä reunuksia sille pöytäliinalle:D

Vipe: ihana kuulla rakenneultrasta! Hyvä että kaikki oli hyvin:)

Ja Liisi: voi että käy kateeksi tuollaiset lomailut. Meillä rajoittuu mökkilomiin, kun en uskalla ulkomaille lähteä eikä olisi rahaakaan. Kuulostaa, että oli tosi hieno loma:)

Mulla on parin viikon päästä neljäs neuvola, 22. rv:lla. Lääkärissä olen käynyt kerran. On vaan joka kerta ollut eri neuvolantäti, ja taas vaihtuu. Ovat nuo sijaisuudet ja lomitukset jne riesana, ja aina saa aloittaa tarinansa alusta uuden tyypin kanssa.

Ihanaa, enää pari päivää ja sitten juhannus. Ja ainakin tänne Etelä-Suomeen luvataan ihan kivoja ilmojakin niin pääsee olemaan ulkona ja ehkä heittämään talviturkin.

Marraskuun odottajat:

01.11. Sarika, 34v, pikkukakkonen, KYS
01.11. Rinuli, 25v, esikoinen, Tays
01.11. Pirpana, 31v, kakkonen, Porvoon sairaala
02.11. Perhonen, 23v, esikoinen, Jorvi
03.11. Gilda, 40v, esikoinen, NKL

04.11. Tiia, 22v, toinen, SKS
05.11. EO, 39v, esikoinen, TYKS
07.11. Sanni, 21v, esikoinen, OYS
07.11. Liisi 31v, esikoinen, eteläinen Saksa
08.11. Jessi 26v, kolmas, miehelle eka, Uppsala
09.11. Nitta, 28v, pikkukakkonen, SKS
09.11. Tulppaani, 30v, esikoinen, Salon seudun sairaala
10.11. Raisa, 28v, esikoinen, Kätilöopisto
10.11. Jonsku, 20v, esikoinen, Kätilöopisto
11.11. Marras-masu 29v, kolmas,miehelle eka, Kätilöopisto
14.11. LauraM, 25v, esikoinen, NKL
14.11. Katri, 25v, esikoinen, PKKS
14.11. Sipuli1, 28v, esikoinen, NKL
15.11. TiinaMaria, 36v, kakkonen, PHKS
15.11. Iita, 24v, esikoiskaksoset, KYS
15.11. Katriina, 36v, toinen, PHKS
16.11. Lilja, 24v, esikoinen, NKL
16.11. Tiikeri, 20v, esikoinen HYS
17.11. Leenu, 25v, esikoinen, PHKS
17.11. Janda, 28v, esikoinen, TAYS
17.11. Tintti, 31v, esikoinen, VKS
18.11. Sue, esikoinen
19.11. Loora, 30v, esikoinen, NKL
19.11. Lyyli, 21v, esikoinen, KAKS
19.11. Myy, 24v, esikoinen, OYS
19.11. Sopuli, 34v, esikoinen, SKS
20.11. Sirenia, 27v, esikoinen, KHKS
21.11. Leijona, 29v, toinen, TYKS
21.11. Kuuhullu, 19v, esikoinen, SEKS
22.11. Che, 31v, esikoinen, OYS
23.11. Giana, 22v, toinen, OYS
26.11. Peppa, 17v, esikoinen, Kätilöopisto
28.11. Vipe, 38v, kolmas, miehelle eka, uusioperheen
iltatähti, OYS
28.11. Jasi, 33v, eka, Kätilöopisto
28.11. Minski, 29v, esikoinen, Jorvi
28.11 Mimmu78, 27v, esikoinen, PHKS
30.11. Zatu, 29v, esikoinen, KS-KS
30.11. Tiina, esikoinen, Kuusamo

Hei kaikille!
Kävin poistamassa itseni listalta, kun meidän odotus jatkuu nyt sitten vähän ikävällä tavalla..Eli kun toiset odottaa vauvaa syntyväksi, meidän perhe odottaa mihin asti vauvan sydän jaksaa pumpata..
Tällä hetkellä elämä on kauheessa kaaoksessa, mutt kyllä se tästä vaikeuksien kautta voittoon..

Onnea teille muille, tsemppiä!!! useimmilla on jo puoli väli saavutettuna :)
Ihanaa porukkaa ootte, ja käyn täällä varmaan vielä herkistelemässä useinkin ;)

Iku!
Virtuaalinen kaukohali ja voimia sinulle ja perheellesi. Mitä on tapahtunut?
Luen täällä töissä viestiäsi, enkä voi kyyneleitä estää. Jotenkin sitä ottaa osaa toisen tunteeseen, vaikka ei edes tunneta.
Jos haluat kertoa, niin olemme tukenasi.

Otetaanpa uusi yritys kun aikaisemmin kirjoittamani viesti taisi kadota bittitaivaaseen.

Iku, voimia koko perheelle oikein paljon!!!

Me kävimme tänään aamulla myös rakenneultrassa ja kaikki näytti olevan kohdallaan. Kaikki ""osaset"" löytyi varpaista sormiin ja jne. Oli oikeastaan aika jännää nähdä se pikku veitikka siellä heilumassa ja huitomassa käsillään. Miehellä taisi kyllä olla tippa linssissä kun sitä katseltiin. Ja sukupuolikin saatiin tietää, niinkuin tahdoimme.

Oikeastaan viimesen viikon on jännittänyt jostain syystä tosi paljon sitä onko kaikki kunnossa. Ehkäpä se on johtunut siitä kun ei ole oikeastaan mitään oireita, en ole tuntenut liikkeitä vielä ja vatsakaan ei ole kasvanut kuin juuri nimeksi. Mutta oli todella helpottavaa nähdä, että kaikki on kunnossa ja sydän sykkii kovasti.

Nyt olisi taas se aika päivästä kun pitäisi koiran kanssa suunnata pihalle ja lenkille!
Aurinkoisia päiviä ja hyvää vointia kaikille niin ja tietenkin juhannusta, jollei tule kirjoiteltua enää ennen viikonloppua!!!

Myy (18+4)

Hei!

Myy: mitä mieltä olit Kontinkankaan ultrasta? Minusta se oli aivan ""onneton"" eikä mitään tahtonut saada selvää. Kädet ja varpaat kyllä ja pää, mutta minusta se oli hirveän huono kuva.

Iku: haleja ja voimia perheellesi. Jospa kaikki kääntyy vielä parempaan päin.

Kyllä tämä on kamalaa. Minäkin itkenyt koko pvn töissä kun sopparia ei kuulu eikä näy eikä tiijä miten kaikki menee. En jaksa selittää, mutta yhtä sotkua kaikki. Minun äippäloma sekotti pakan ja esimiehet ei muista lupauksiaan. Olen vakituisessa työsuhteessa. Miten kehtaavat!

Ikulle voimia roppakaupalla!!!

Vipe&Myy: Minäkin kävin eilen Kontinkankaalla syynättävänä ja kaikki oli mallillaan. Minä olin hivenen pettynyt koko toimitukseen siinä mielessä, että en muita mittoja vaavista saanut kuin pään ja reisiluun eli ne pakolliset. Ei siis tietoa pää-perämitastakaan.. Ja kuva oli tosiaankin melkoisen suttuinen ja epäselvä. Kuvastakin, joka mukaan saatiin, näkee nippanappa kallon ääriviivat ja selkärangan. Vähän jäi sellainen liukuhihnafiilis. Noh, pääasia että pikkuisen kaikki elimet näytti ok:lta ja pumppu jumputti :o) Olin tainnut tottua jo tuohon yksityispuolen ""hemmotteluun""... heh.

Lokoisaa Jussia kaikille marramasuille!

Che 18+1

Heippa Vipe!

Se näyttö siellä Kontinkankaalla oli aivan keltainen, ei ollenkaan sellainen kun oli varhaisultrassa Gynekossa. Lääkäristä nyt ei voi sanoa hyvää eikä pahaa. Oli työnä osaava ja kyllä selitti koko ajan mitoista yms. mutta äkkiähän tuo oli ohi. Kymmenisen minuuttia meni koko käynnillä, jos sitäkään kun tarkemmin ajattelee.

Mutta pääasia on kai kuitenkin, että näki et kaikki on kunnossa!

Ja nyt sinne lenkille!
Myy

moi
ensiksi voimia ikulle!
mä kävin kans kontinkankaalla ja se oli mulle ensimmäinen ultra.ei tajuttu mitään mitä se täti selitti ja ukkoki tuumas sen ruudun näyttävän lakkakiisselilä=)
niistä mitoistakaa en tiiä yhtää mitää mitä ne tarkottaa. sen sain tietää että kaikki oli hyvin ja sukupuoli on selvillä.

pitäs lähtä hakkee koiruus ylikiimingistä kotia ku siellä kuulemma roihuaa melko kiva juhannuskokko=)

mut hauskaa jussia kaikille! ihanaa ku ei tarvi suunnitella mitää hirveitä ryyppy juhlia=)pääsee vaa rillailee ja saunomaan kaikessa rauhassa.. KYLLÄ ELÄMÄ ON IHANAA!!

Voi kuinka ikävää Iku * iso hali ja voimia*!
Muutoin haluaisin toitottaa kaikille Marrasmammoille oikein mukavaa Jussia, ottakeehan iisisti elkääkä kuseskelko venheistä :O)

Ensi viikkoon siis!

Juhannusta kaikille!
Onneksi pääsen täällä tuonne Sveitsin puolelle ystävien luokse suomalaista juhannusta viettämään, niin en ihan ilman jää. Se mökki, järvi ja sauna vaan puuttuu.
Kaveri tuolla mahassa tuntuu mylläävän, ehkä sitäkin kutittaa nenästä -minulla on nimittäin aivan karmea heinänuha. Silmät oli aamulla turvonnu ihan kiinni ja nenästä valuu nesteitä. Tosi romanttista.
Ja sitten kun meillä on vielä ihan mieletön helle 32 astetta varjossa, niin turvottaa joka raajaa niin tuhottomasti. Ehkä se tästä vielä tokenee kun viikonloppu lähenee, eikä täällä työtietsikan äärellä tarvitse kököttää.
Aurinkoista ja valoisaa juhannusta kaikille marrasmasuille!

Moi kaikki,

Ikulle ensimmäiseksi voimia ja jaksamista. Ei oikein sanat riitä sanomaan, miten kurjalta tuntuu, vaikka ei edes tunneta henkilökohtaisesti:( Jotenkin sitä vaan samaistuu niin hyvin. Toivottavasti kaikki vielä kääntyy hyväksi.

Ja tietysti hyvän juhannuksen toivotukset kaikille. Onneksi pääsen mökille lekottelemaan ja on tulossa kivat ilmat. Uimaan ei taida uskaltaa, kun ollut noita suppareita viime päivinä. Pärjäilkää!

Ikulle iso voimahali *rutistaa* Toivottavasti kaikki kuitenkin vielä menee hyvin...

Täällä ollaan kamalan kesäflunssan kourissa. Kurkku kipee, ääntä ei lähde ja nokka tukossa. Onneks ei oo paljoo kuumetta ollut, väsyttää kuitenkin. Tänäänkin heräsin vasta 10.30 kun yleensä en ole edes krapula-aamuina nukkunut niin pitkään:)

Ei ole viimeaikoina ollut paljon asiaa kirjotella. Tuntuu edelleen välillä siltä kun ei raskaana oliskaan. Mahassa on tuntunut sellasia pieniä muljahduksia, kuplimista. Varmaan ne on niitä vaavin liikkeitä mutta kun ei niitäkään osaa varmaks tulkita. Tällä hetkellä ei oo yhtään sellanen olo että intoilis tulevasta vauvasta, ei tee mieli edes kaupassa hypistellä vauvanvaatteita, saati sitten että ostais niitä, toisin kuin alkuraskaudessa. Onko kukaan muu huomannut samaa? Jotenkin tylsä vaihe tässä odotuksessa.

Rakenneultrakin on vasta reilu parin viikon päästä, kaikki muut lienee käyneetkin jo siinä. Hitaita hämäläisiä ollaan näköjään täällä päin;)

Mutta oikein hyvää juhannusta kaikille!

Sirenia 18+4

Hei Sirenia,
meinasin juuri tuolla 18-19 viikoilla tulla hulluksi kun odotin, että mahassa tapahtuu jotain muulistavaa ja potkut näkyy. Tuntu tosi tylsältä kun ei potkuja alkanut kuulua.
Sitten mulla ainankin oli 19+5 kun tuntui ensimmäinen jonka osasin tulkita potkuksi. Kait ne muljahdukset ja kuplimisetkin niitä oli olleet, mutta ei ne oikein tuntuneet. Lääkäri sanoi, että kun istukka on ihan edessä, niin se vaimentaa niitä potkuja, eikä ne tunnu niin ajoissa.
Hypistellyt en ole vielä paljoakaan vauvantavaroita, ei oikein uskalla vielä.... Vaunumalli katsottiin jo ja testattiin, mutta ostetaan sitten syksyllä.
Tsemppiä ja odotusta!

Moi Sirenia,

mullahan on liikkeet jo pari viikkoa tuntuneet välillä selvempinä ja välillä vaikeammin tunnistettavina, mutta nyt pari päivää ovat tuntuneet hassuina kuplimisina ihan alavatsassa. Eli varmaan riippuu vauvan asennosta, miten tuntuu. Tuo tuntuu siltä kun se kutittelis vaan vähän mutsia eikä potkisi kunnolla kuten aiemmin:) Mulla on istukka takana joten tuntui varmaan siksi jo 17+ viikolla.

Kyllä ne varmaan niitä ovat! Ja kohta vahvistuvat sellaisiksi, että äidin sisuskalut kovilla:)

Mä en ole ostellut vauvantavaroita, tosin eilen katsoin ihanaa marimekon unikko-tuttia;) Mutta ehtii sitä varmaan myöhemmin, nyt ainakin niin kiire että ei mitään saumaa sellaisiin huveihin.

t. Raisa (tänään 20+0 eli puolivälietappi!)

Moi!
Meil ei oo kuulunu mitään liikeitä... :( En sillä et epäilisin ettei kaikki oo ok. Maanantaina on neuvola. Mut tän viikon maanantai aamuna mulla kävi se pieni muljahdus mahassa. Ja ajattelin olikohan se potku vai mikä.. Kun ei niitä osaa näin alottelijana erotella.

Mut ei sen kummempaa ku RAILAKKAAT JUHANNUKSET KAIKILLE! Ja muistakaa et alkoholitontakin siideriä ja kaljaa löytyy! Mä ainakin tahdon juoda niitä ja saunoa kunnolla!!!
(Tänään rv 18+4)

isoja toiveita ei ole, kun lääkärin mielestä olisi pitänyt aborttiin taipua!

Meidän vauvalla on paljon turvotusta, päänalueellaja muuallakin.
Sydän on vähän jo alkanut hiipumaan. Eikä lääkärit tiedä mikä vauvaa vaivaa, joten aika huono ennuste on myös sen puolesta. Ei oikeen voi tietenkään auttaa jos ei tiedä vaivaa!

Päivä kerrallaan. iIoinen oon niistä hetkistä kun vauva vielä vatsassani möyrii, potkii elämäänsä..Suru on seurana tietysti, mutt koitan olla voimakas!

Arki pitä kiinni elämässä, onhan meillä täällä monta jota paapoa. Enkelivauvast meillä puhutaan päivittäin..

Aina ei kaikki mee niin kuin haluaa. Elämässä joutuu näköjään kovankin palan nielemään..

Mutta kaikkea hyvää teille ja juhannusta myös.. NAuttikaa kasvavista vatsoistane, kuplien kera!!!

Sen verta tavaksi on näköjään tullut, että pitähän täällä käydä uusimmat kuulumiset lukemassa..Ja iloita teidän puolesta.. Jännäää miten tuntemattomat ihmiset on tärkeitä!

palaillaan taas Iku

Hello Che!

Olen samoilla linjoilla sinun kanssa! Kontinkankaan reissu ei antanut kyllä muuta kuin että sai tietää että kaikki on hyvin.
Sehän on kyllä pääasia, mutta minäkin odotin ultrasta jotakin vähän muuta ja ""parempaa"".

No, tästä kuitenkin on meidän hyvä jatkaa.

Joo, se kuva minkä mukaan sai, niin oli kyllä aika suttunen ja epäselvä.

Huh. huh. Työasiatkin selvisi. Monta itkua sai itkeä kun sitä on niin herkkä ja pelkää herkästi. En olisi kyllä uskonutkaan, että työnantajani (valtio) voisi minua kaltoin kohdella. Saan ensi viikolla uuden sopparin uuteen tehtävääni. Elämä taas pelastettu ja nyt pitää alkaa tästä olotilasta nauttimaan.

Hyvää Jussia kaikille!

Kiva kuulla etten ole ainoa jolla omituinen olotila liikkeitä odotellessa. Mullakin istukka edessä, oli ainakin np-ultrassa, niin että eipä tarvii olla kovin ihmeissään jos ei potkut tunnu :) En tullutkaan ajatelleeksi että siitä vois johtua...

heippatirallaa...
Iku... voimaa jaksaa tulevat koitokset. Helppoa ei tule olemaan, jos nyt todella niin on, etta teidan pikkuinen ei jaksa taistella. Yleensa en jakele meiliosoitteitani ainakaan ihan nain yleisesti, mutta ajattelin, et jos haluat purkaa jossain vaiheessa pahaa oloo tai mielta, niin paa kirjoittaen. Mulla on enkelivauva 2001 vuodelta. 27vkolla meni kaikki mahdollinen pain seinia... jemina@comhem.se

No niin ja iloisempiin asioihin. Taalla kesa on taydessa terassa ja viikkoja on nyt kasassa 20+3 tai jotain. Vauvan liikkeet tuntuu jo paivittain ja jopa tuo armas siippakin on niit pystynyt seka nakemaan ja tuntemaan.
Tytto 7vee lahti juur eilen Suomeen kesaa viettamaan ja tanaan naa hassut juo snapseja, syo sillia ja hyppii kukkakeppien ymparilla... Suomalaista juhannusta kaipaan. Ite paasen Suomeen vasta ens kuun puolessavalissa ja sillonkin vaan viikonlopuksi.
Nyt taidan lahtea pelaamaan miehen ja kavereitten kans krokettia... Palaillaan taas!!

Heissan, en ole ennen tänne kirjoitellut kun en tiennyt tälläisestä kivasta palstasta..asun ulkomailla ja jotenkin tää suomen chattipuoli oli jäänyt huomaamatta.
Mulla rv20 alkoi tänään.

Olen ollut myös hiukkasen 'huolissani' kun en ole kunnolla tuntenut vauvaa..jotakin tuntoja mutta ei niistä ole tiennyt oikein onko vai eikö. Viime yönä sitten kaikki muuttui..pikkuinen siellä touhusi oikein kunnolla ja sama meno on jatkunut nyt tänäänkin. Ihanaa!

Joku teistä sanoi ettei ole vielä yhtään innostunut ostelemaan lasten vaatteita jne jne. ei mullakaan ole sellaista oloa vielä ollut, töissä on ollut kova kiire ja jotenkin en oo noihin vauva juttuihin ehtinyt perehtyä. Ja ehtiihän niitä sitten.

Tai siis lekuri puoli on tietty hoidettu tarkkaan, jotta vauvelilla kaikki kunnossa. Meillä on muuten hassua kun ei oo ns neuvoloita, mennään joko julkisen puolen kautta lääkärille tai jos on vakuutus (onneksi on!) niin ykstyisen kautta lääkärille. Meillä lääkäri on siis neuvola. Hiukka voohtukselta se on joskus tuntunut kun oon kuunnellut Suomessa asuvien tuttujen neuvolajuttuja, mutta toisaalta alusta asti tehtiin ultrat ja aina sai kivat kuvat kotiin. Mulla oli mies ja kerran jopa anoppikin katsomasa telkkaria ja lääkärisetä selitti tarkkaan mikä varvas missäkin oli...todella suloista.

Nyt kun tätä juttua tulee niin vielä yks asia. Onkos teillä jollakulla koira? Miten ootte ajatellut 'totuttaa' koiran vauvaan vaan ettekö mitenkään? Minä en koko asiaa sen enempää ollut edes ajatellut, kunnes yksi tuttavani sanoi, että kannattaisi soittaa kotona vauvan ääniä ennen kuin vain syntyy ja sitten isän kannattais tuoda vauvelin vaate sairaalasta kotiin koiran haisteltavaksi ennen kuin itse vauva tulee kotiin...en tiedä, onkohan turhaa vouhotusta.

Iku, kyyneleet täällä virtas kun luin sun juttua...voimia sulle ja perheellesi!!

Hansuliini

Hei Hansuliini ja tervetuloa!
Meitähän on täällä jo aikmoinen kasa. Ja ulkomailtakin ainankin pari. Minä saksasta, pimpula (joka ei ole vähän aikaa kirjoitellut) sveitsistä ja taisi joku olla ruotsistakin.
Mukavaa lukea muiden tuntemiuksia ja jakaa ajtauksia.
Osallistuin mieheni kanssa ystävämme taideterapia tutkimukseen, joss piti yhdessä maalata jotain. Ja me maalattiin meidän mahaasukki. Taisi olla vielä mieheni idea ja innostuin täpöillä. Siitä tuli aika hieno. Kunhan ystävämme on analysoinut sen haastatteluineen, saamme kuvan lahjaksi lapselle.
Se yhdessä maha-asukin maalaaminen oli tosi hienoa, oltiin tosi ""lähellä"" toisiamme ja tunteet vaan niin pursusi!
Toivottavasti muillekin kuuluu hyvää ja juhannuksesta jäi hyvät muistot.
Heips ja palataan!

Moiks!

Juhannuksesta ja muutosta selvitty!! Muutimme siis isoon omakotitaloon juuri Juhannukseksi, että kerkeämme omalla pihalla grillaamaan ja omassa saunassa saunomaan :o)

Tänään onkin sitten neuvola. Naureskelinkin tuossa, että onpa mukava nyt Jussin makkaratankkauksen jälkeen nousta vaakalle... Huh! Saapa nähdä mimmoiset lukemat meikä ampuu näytölle!!!

Vipe: Juu, ollaan tyytyväisiä, että kaikki meidän pikkuisilla kunnossa! Ja onneksi sun työpaikkasotkut selvisi!!!

Liikkeet olen tuntenut jo vkosta 16+2. Np-ultrassa mulle sanottiin, että istukka edessä, joten varauduin odottamaan liikkeitä jopa viikolle 20. Noh, muljahdukset alkoi aiemmin ja rakenne-ultrassa selvisi, että ei se istukka missään etuseinässä ole, vaan nätisti takana! Liikkeet on välillä kunnon potkuja (mies tunsi ensimmäisen kättään vasten Juhannuspäivänä) tai sitten niitä kuplia ja muljauksia. Välillä on vaavilla touhukkaampia päiviä ja sitten yleensä seuraavava päivänä levätään. Ens alkuun vedin paniikkia noista ""lepopäivistä"" mutta johan se on selvä, ettei tuommoinen 200grammainen kaveri koko aikaa jaksa heilua eivätkä ne liikkeet joka asennossa mammalle asti edes tunnu!

Väsy painaa, kun eilen innostuin tekemään puutarhahommia ja selänhän siinä sai kipeäksi. Yö meni kyljeltä toiselle ähkiessä... Jospa sitä vielä 9 aamua jaksaisi tänne töihin tulla, sitte alkaa kauan odotettu loma!!!

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille mammoille ja Ikulle voimahali!

Che 18+6

Heippa!

Sirenia: fiilikset ovat hyvin samankaltaiset sinun kanssa ja juhannuksen jälkeen ne vain voimistui. Juhannuksen kunniaksi vielä riideltiin oikein mahtavasti, niin tuntuu melkein etten halua koko vauvaa. Kamalaa. No, tämä menee ohi. Pitkä tarina olisi kerrottavaksi, mutten jaksa. Saapahan ukko tehdä paljon töitä tilanteen korjaamiseksi.
Sittne kun liikkeitä ei tunnu, niin ajattelen, että paskan mariat minä mitään raskaanan ole ja tämän mahtavan riidan jälkeen voi kyllä sanoa, etten nauti olotilastani yhtään ja inhoan itseäni ja paisuvaa olomuotoani. Joo, kovaa tekstiä mutta vituttaa aika kamalasti.

Enpä kirjoita enempää kun kyyneleet vain tulee silmiin ja työkaveri vastapäätä. Kaipa tämä iloksi muuttuu joku pvä.

Parempia pviä odotellessa!

Terkuin Vipe

Yhteistyössä