Miehen seksileikit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dominator
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

Dominator

Vieras
Mies tossa joku aika sitten sanoi tilaavan jotain seksileluja netistä. Minä siihen että tilaa vaan. Nyt postissa tuli SM-henkistä tavaraa piiskasta suupalloon ja käsiraudoista anaalitappiin. Olin ensin että mitä tässä nyt pitäisi sanoa, mutta yllätys olikin vielä isompi. Mies halusi ne itseään varten! Siis että minä olen domina, työnnän sille tapin persiiseen ja piiskaan päälle. En oikein tiedä mitä sanoa tai tehdä. Periaatteessa mulla nyt ei ole mitään tuota vastaan ja voihan se olla kivaakin, mutta en minä osaa. Miten mä pokerinaamalla nyt teen jotain tuollaista? Onko kellään vinkkejä? Miten saada tuon tason seksileikit käyntiin ilman äärimmäistä häpeää ja pelkoa naurukohtauksesta?

Kato materiaalia netistä. BDSM-baari sivusto on kans kiva paikka.

Hauskaa se on ja rento asenne peliin. Suuri luottamuksenosoitus tuohan on ja voittehan kokeilla toisinkin päin ja katsoa miten homma lähtee rullaamaan. Jos lähtee. Meille kävi niin, että pieni omaisuus on kulunut tuohon roinaan ja leikitään viikottain pitkän kaavan kautta milloin milläkin asetelmalla ja pois emme vaihtaisi ikinä ja vaniljaan emme palaa, niin kivoja nuo touhut on. Ja onhan se nyt ihan pöhköä pelleilyä toisaalta, mutta täytyyhän itselleen osaa nauraa. Puhukaa paljon ja avoimesti etukäteen vain ja sovitte rajat ja miten lähdette varoen kokeilemaan. Äläkä naura toisen taipumuksille, ikinä.

Kannattaa suhtautua avoimin mielin uusiin kokeiluihin. Sido vaikka miehen silmät, niin hän en ensimmäisellä kerralla huomaa, jos pokkasi ei jossain välissä pidäkään. Mukavaa siitä tulee.

Yhteistyössä