Mies raivostui silmittömästi,anoppilaan menosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme:
Ei ne miehet aina tajua, että entinen oma koti ei puolisosta tunnu yhtä kodikkaalta ja sellaiselta että siellä viihtyisi yksin. Mun miehellä on ärsyttävä tapa ottaa aina kannettava tietokone mukaan kun mennään anoppilaan, ja sitten mun pitäisi kahvitella anopin ja appiukon kanssa, sillä aikaa kun mies surffailee toisessa huoneessa. Ja kun otin miehen kanssa puheeksi että ei tunnu minusta mukavalta, niin ei olisi millään ymmärtänyt, kun kyseessä oli hänen mielestään "oma koti", missä voi olla miten halua...

niinpä.mies häviää aina veljensä huoneesen surffailemaan ja mä istua kökötän anopin ja hänen uuden perheensä kanssa siellä telkkaria töllöttäen.. onpas kiva. en mäkään jätä miestä yksin mun mutsin kaa kun se ei ole kohteliasta miestä kohtaan..mut sepä ei tosiaankaan tajua että viihdyn samallalailla varauksetta siellä kuten sekin.

miksi sinua pitäisi kiinnostaa anopin viihdyttäminen. Minä en ainakaan olisi ilman miestäni mitenkään tekemisissä anoppini kaltaisen ihmisen kanssa. Hän kyllä on kiva mutta ei olisi "ystävä tyyppiä" jonka kanssa viettäisin aikaa (vähän kuin kiva työkaveri, mutta siihen se Voisin kyllä jäädä joksikin aikaa anopille lapsen kanssa, mutta tekisin kyllä selväksi et tämmöinen käytäntö olisi tarvittaessa toisinkin päin. Erikseen olisi asia jos viihtyisin todella anoppilassa, muutenkin kuin mieheni vuoksi.

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
miksi sinua pitäisi kiinnostaa anopin viihdyttäminen. Minä en ainakaan olisi ilman miestäni mitenkään tekemisissä anoppini kaltaisen ihmisen kanssa. Hän kyllä on kiva mutta ei olisi "ystävä tyyppiä" jonka kanssa viettäisin aikaa (vähän kuin kiva työkaveri, mutta siihen se Voisin kyllä jäädä joksikin aikaa anopille lapsen kanssa, mutta tekisin kyllä selväksi et tämmöinen käytäntö olisi tarvittaessa toisinkin päin. Erikseen olisi asia jos viihtyisin todella anoppilassa, muutenkin kuin mieheni vuoksi.

juuri näin on meillä, anoppi on ihan ok hetkiä kerrallaan, mutta en pidä siitä että joudun jäämään anopin kanssa kaksin. anoppi on ihan erilainen kuin minä, vahvasti uskonnollinen ym.. jatkuvasti lässyttää niitä uskonnollisia juttuja.

Kuinka usein käytte SINUN vanhemmillasi?

Mun korviini kuulostaa oudolta valitukselta. En itsekään ole läheinen anoppini kanssa, mutta olen monesti anopin luona monta päivää putkeen kun mies tekee töitä tai on ollut joskus harrastuksissa tms. Illaksi tullut kotiin ja seon ollut kyllä täysin ok. Mutta teidän tilannetta en osaa arvioida.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mies edelleen todella törkeä ja vihainen.... ei suostu enää edes keskustelemaan asiasta eikä suostu kompromissiin.. yritin asiallisesti puhua että entä jos tekisi osan ajasta töitä ja osan olisi meidän kanssa, mutta ei..

kotiinsa? Aina se ei näy riitelyllä. Monesti halutaan vaimon paikkaavan sen, mihin itse ei kykene. Hoitamaan kulissit.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

Mun korviini kuulostaa oudolta valitukselta. En itsekään ole läheinen anoppini kanssa, mutta olen monesti anopin luona monta päivää putkeen kun mies tekee töitä tai on ollut joskus harrastuksissa tms. Illaksi tullut kotiin ja seon ollut kyllä täysin ok. Mutta teidän tilannetta en osaa arvioida.

kaikilla ei ole samanlaiset välit anoppinsa kanssa tai edes sellaiset anopit että jutusteltavaa riittäisi edes muutamaksi tunniksi.

Minun vanhemmilla ollaan käyty huomattavasti harvemmin, lapsen syntymän jälkeen kerran ja aiemmin todella harvoin (ennen lapsen syntymää oltiin vähintään joka toinen viikko anoppilassa)

Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:

kaikilla ei ole samanlaiset välit anoppinsa kanssa tai edes sellaiset anopit että jutusteltavaa riittäisi edes muutamaksi tunniksi.

Silloin voi mennä myös itseensä, jos ei edes muutamaa tuntia pärjää ilman miestä anopilla. Mua ärsyttää monikin asia anopissa emmekä juuri edes juttele mistään, mutta mitäpä tuosta. Pääasia että näkee lapsiamme.

Silloin voi mennä myös itseensä, jos ei edes muutamaa tuntia pärjää ilman miestä anopilla. Mua ärsyttää monikin asia anopissa emmekä juuri edes juttele mistään, mutta mitäpä tuosta. Pääasia että näkee lapsiamme.

kyllä mä siellä pärjään, mutta yritin vaan selittää että kaikilla ei ehkä ole sama tilanne.. kuten ap:n anoppi on uskonnollinen jne..joidenkin muiden tekemisiä on vaan helpoo arvostella.
eikö ikinä ole tullut vastaan ihmistä jonka kanssa et vaan jaksa olla ja hymyillä tuntitolkulla tekohymyä ja nyökkäillä..

kyllä mä siellä pärjään, mutta eirtin vaan selittää että kaikilla ei ehkä ole sama tilanne.. kuten ap:n anoppi on uskonnollinen jne..joidenkin muiden tekemisiä on vaan helpoo arvostella.
eikö ikinä ole tullut vastaan ihmistä jonka kanssa et vaan jaksa olla ja hymyillä tuntitolkulla tekohymyä ja nyökkäillä..

Oletko sä ap vai miksi kerrot että pärjäät? Hänestä minä puhuin...
Ja mitähän minä olen arvostellut? Ei kannattaisi kysellä MIELIPITEITÄ, jos ei sitten kaikki mielipiteet kelpaakaan.
Ja voi kuule, kyllä on, joka kerta kun anoppilassa käyn. Mutta mä en nyökkäile enkä tekohymyile, olen oma itseni enkä esitä mitään niin on paaaaljon helpompaa.

En tykkää minäkään, jos joudun jäämään anopin luo ja mies lähtee omille teilleen. Meillä anoppi käyttäytyy miellyttävämmin silloin, kun mies on paikalla. Lapsenlapset ovat enempi välttämätön paha (vaikka koskaan ei ole tarvinnut hoitaakaan), mutta omasta pojastaan tykkää.

tosiaan mieheltäsi, mitä hän tykkäisi siitä, jos mennessänne sinun vanhempiesi luokse jättäisit miehen ja lapsen sinne keskenään ja itse häipyisit jonnekin harrastamaan useaksi tunniksi! Josko sillä lailla tajuaisi sinunkin fiiliksesi.

Kun menemme anoppilaan miehen kotiseudulle, hän yllättäen mielellään näkisi kavereitaan ja minäå jään yllättäen lasten kanssa anopin seuraan. Tykkään kyllä anopistani, mutta en halua hänen kanssaan koko aikaa olla ilman miestä, joten sovitaan miehen kanssa kauanko voi olla "kylillä" (esim. kaksi tuntia). Muutenkin oon ilmoittanut mihelle että voi mennä anoppilaan yksinään ja tavata kavereitaan. Kun menemme yhdessä niin vietämme siellä pääosin ajan yhdessä perheenä...

Asuuko anoppi kovin kaukana. Mitä jos menisitte käymään vain muutamaksi tunniksi, puolipäivää tms. Ilmoitat miehelle, että xxx-pituisen ajan suostut siellä vierailemaan, sitten lähdet kotiin vaikka yksin.

Mie en itsekään viihdy anoppilassa. En aina edes silloin, kun mies on paikalla. Syitä on monia...

Alkuperäinen kirjoittaja AlterEgo:
no, meillä aina anoppireissulla mies menee ampumaan variksia. eipä tuo minua haittaa. ei tuo nyt sentään koko aikaa poissa ole.
etkö voisi ehdottaa, että sillä mönkijällä ajellaan vaan hetki, eikä koko iltaa??

Vähän OT, mutta nyt on pakko kysyä että eikö sua haittaa että miehesi saa kicksit variksien ampumisesta. Hyvä malli lapsille, miten huvikseen räiskitään eläimiä...

AP:lle: Ei mua haittaisi, jos noin kävisi välillä, eli ehkä hiukan turhasta hermostuit...tosin muitan itse kuinka herkässä mun pinna oli silloin poitsun pikkuvauva-aikana... :hug:

kyllä mä siellä pärjään, mutta eirtin vaan selittää että kaikilla ei ehkä ole sama tilanne.. kuten ap:n anoppi on uskonnollinen jne..joidenkin muiden tekemisiä on vaan helpoo arvostella.

Oletko sä ap vai miksi kerrot että pärjäät? Hänestä minä puhuin...
Ja mitähän minä olen arvostellut? Ei kannattaisi kysellä MIELIPITEITÄ, jos ei sitten kaikki mielipiteet kelpaakaan.
Ja voi kuule, kyllä on, joka kerta kun anoppilassa käyn. Mutta mä en nyökkäile enkä tekohymyile, olen oma itseni enkä esitä mitään niin on paaaaljon helpompaa.

eiku eiku... sä puhuit tuosta pärjäämisestä anopin kanssa eka ja mä jotenkin olin havaitsevinani ettet ihan ymmärtänyt että kaikilla ei ole samanlainen anoppi. arvosteluksi otin tuon "sitten pitää mennä itseensä" ja tottamaar saa sanoa mielipiteensä.. tän nyt ei pidä mennä meidän väliseksi väittelyksi.
mä vaan ihmettelin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuinka moni karkaa omille teilleen omassa lapsuuden kodissaan ja jättää miehensä viettämään laatuaikaa appivanhempiensa kanssa?

Peesi.

Eli kai se mies vois vähän rajoittaa niitä menemisiänsä. Tehdä jonkunlainen kompromissi.

ymmärrän ap:n harmin, mutta meillä tuo ois ihan ok, molemmat kun on anoppilassakin kuin kotonaan (tosin miehen vanhemmat asuu niin lähellä ettei siellä olla yötä, mutta heidän mökillä ollessa vois käydä just noin ja se oli ok mulle)

mutta tässä tapauksessa mun mielestä mies teki väärin, kun ei kerran vaimolla vaivaantunut olo anopin kanssa kahden.

mä jotenkin olin havaitsevinani ettet ihan ymmärtänyt että kaikilla ei ole samanlainen anoppi.

Niin millainen samanlainen anoppi? Tässähän on kyse siitä, miten minä pärjään anoppilassa yksin ja miten ap pärjää, ei siitä kumman anoppi on puheliaampi tai uskonnollisempi tjn.
Mä olen siellä omana itsenäni, en tekohymyile, lässytä tai puhu turhia ja onpahan tuo tähän asti kelvannut. Miksi vetää jotain roolia?

Mua kans kiinnostais tietää mitä ap;n mies olis siitä mieltä että ap käyttäytyis samalla lailla omien vanhempiensa luona.

Mulle ei tulis mieleenkään jättää mun miestä mun vanhempien "armoille" jos sillä olis jotain sitä vastaan.
Tosin tuo kun tuntuu tykkäävän puuhata mun isän kanssa, ja mun äitihän tykkää mun miehestä enempi kun musta.
Joskus saatanu kaupassa käydä ilman miestä mut muuten ne on tosiaan perheen kanssa vierailuja.

mä jotenkin olin havaitsevinani ettet ihan ymmärtänyt että kaikilla ei ole samanlainen anoppi.

Niin millainen samanlainen anoppi? Tässähän on kyse siitä, miten minä pärjään anoppilassa yksin ja miten ap pärjää, ei siitä kumman anoppi on puheliaampi tai uskonnollisempi tjn.
Mä olen siellä omana itsenäni, en tekohymyile, lässytä tai puhu turhia ja onpahan tuo tähän asti kelvannut. Miksi vetää jotain roolia?

tätä mä tarkoitin. en jaksa väitellä..
ap (vierailija)
juuri näin on meillä, anoppi on ihan ok hetkiä kerrallaan, mutta en pidä siitä että joudun jäämään anopin kanssa kaksin. anoppi on ihan erilainen kuin minä, vahvasti uskonnollinen ym.. jatkuvasti lässyttää niitä uskonnollisia juttuja.

Yhteistyössä