Mies soitti ja ilmoitti taas yhden asian, niin ja anteeksi aloituksista taas

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="jepulis";23285712]Eli kaiken lisäksi sä vielä petit sun edellista miestä? Muistaakseni olitte vielä 6kk sitten yhdessä?[/QUOTE]

onhan se nyt sanomattakin selvää että milanna petti miestään!ei ihme että mies on varmaan ihan raivoissaan.ensin rakennetaan taloa yhdessä ja sit yhtäkkiä karataan miljoonamiehen perää. huh huh

Sinuna antaisin sun tytärten sopeutua tähän tilanteeseen ensin ihan rauhassa. Liian monta isoa mullistusta lyhyen ajan sisään, jos vielä äiti tulee raskaaksi.

Ja jos sua pelottaa ja haluat odottaa vaikka vuoden, niin se tarkoittaa, että parempi odottaa.

mua pelottaa yks asia vaan, masennus, ahdistus ja muuta, kun 2kerta mulla oli synnytyksen jälkeinen masennus, toinen kerta aika raju, mutta myös kun elämää oli katastrofi

Olen nyt pari päivää seurannut näitä Milannan juttuja. Alkaa valheet paistamaan läpi.
Hauskaa hupia tämä varmaan on ,kun kaikki ottaa tosissaan ja neuvoo täällä tohkeissaan!!

[QUOTE="vieras";23285748]katastrofiin sä ihan itse ajat itseäsi!
Nytkin!etkä ajattele lastes tunteita yhtään.törkeetä.[/QUOTE]

ai sisän, isoisän kuolemat, stressaava raskaus ja esikoisen leikkaus ja kaikki samana aikana

Mies sanoo, mies tahtoo, miehen mielestä...

Mun äiti sanoo, äidinkin mielestä...

Olisikohan jossain vaiheessa aika kasvaa aikuiseksi? Itsenäistyä, oppia olemaan yksin, tekemään päätöksiä aivan itse, miettien sitä mikä on parasta itselle ja lapsille. Rauhoittua.

Impulsiivisuus ei ole hyve silloin, kun päätökset on kauaskantoisia ja mukana on pieniä lapsia. Impulsiivisuus on myös moniin psyykkisiin häiriöihin kuuluva asia, ja jos kerran taustalla on ollut pahaakin masennusta, niin eikö kukaan läheinen ajattele että tällainen ihan liian lujaa meneminen voisi olla oire jostain?

mua pelottaa yks asia vaan, masennus, ahdistus ja muuta, kun 2kerta mulla oli synnytyksen jälkeinen masennus, toinen kerta aika raju, mutta myös kun elämää oli katastrofi

Juu, muistan sut palstalta niiltä ajoilta, sun ahdistus vaikutti todella voimakkaalta. Sitä suuremmalla syyllä en nyt lähtisi tuohon, kun on juuri ollut kaikki muut isot muutokset. Liikaa stressiä lapsille ja aikuisille.

Vaikuttaa että olet nauttinut paljon kodin ulkopuoliseen elämään pääsemisestä, omasta yrityksestä ym. Ehkä kannattaa nyt keskittyä niihin hetki, ennen kuin aloittaa sen vauva-ajan taas. Teillähän on elämä edessä sun miehen kanssa, miksi kiirehtiä?

Olisikohan jossain vaiheessa aika kasvaa aikuiseksi? Itsenäistyä, oppia olemaan yksin, tekemään päätöksiä aivan itse, miettien sitä mikä on parasta itselle ja lapsille. Rauhoittua.

Impulsiivisuus ei ole hyve silloin, kun päätökset on kauaskantoisia ja mukana on pieniä lapsia. Impulsiivisuus on myös moniin psyykkisiin häiriöihin kuuluva asia, ja jos kerran taustalla on ollut pahaakin masennusta, niin eikö kukaan läheinen ajattele että tällainen ihan liian lujaa meneminen voisi olla oire jostain?

Osaan mä omiakin päätöksiä tehdä.

Ja mikä lujaa meneminen, me kaikki elämme eri tavalla, sä tykkään rauhallisesta elämästä ja mä tykkään mennä lujasti, aina olin sellainen adhd tyyppinen ja jään sellaiseksi. Voi että harmita kun oikeasti, läheiset, uus mies, vanha mies jopa lääkärit ei huomaa että ei mulla kaikki muumit laaksossa ole

Juu, muistan sut palstalta niiltä ajoilta, sun ahdistus vaikutti todella voimakkaalta. Sitä suuremmalla syyllä en nyt lähtisi tuohon, kun on juuri ollut kaikki muut isot muutokset. Liikaa stressiä lapsille ja aikuisille.

Vaikuttaa että olet nauttinut paljon kodin ulkopuoliseen elämään pääsemisestä, omasta yrityksestä ym. Ehkä kannattaa nyt keskittyä niihin hetki, ennen kuin aloittaa sen vauva-ajan taas. Teillähän on elämä edessä sun miehen kanssa, miksi kiirehtiä?

mutta kun ne muutekset teki mulle ei muuta kun hyvää vaan, jopa lapsistakin huomaa:) ja kyllä x elämästä lähdin aina pakoon töihin, en ymmärrä, miks silti kestin

Jos venakko kuuntelee äitiään,niin voi kunpa äiti huomaisi että nyt menee vähän liian lujaa...

[QUOTE="huolestunut";23285884]Jos venakko kuuntelee äitiään,niin voi kunpa äiti huomaisi että nyt menee vähän liian lujaa...[/QUOTE]

Äiti ei huomaa kun "äiti on jo yli 60 v ja sanoo että mies on maailman paras" - äiti itsehän teki Savannan tämän mafioso-isän kanssa, joten en luottaisi ihan heti äitiliiniin...

Eikö sitä voi odottaa pari vuotta? Ja katsoa sitten kannattaako saada lapsi. Olet nuori vielä, sulla on aikaa.
Toisin kuin mulla. Olen 40v. Mulla on samat fiilikset kuin sulla.

ei hän pitää kontrollia millä tavalla, mut jos mun kaa jossain liiku ja mä kännissä flirtailen ja jotkut tutustu mun kaa ja mä vaan hymyilen, sillä iskee mustasukkaisuus, myös se ei missään nimessä halua että strippaan, sillä hermot menee jos jonkun kaa meen privattiin eikä se halua että olen nakuna lavalla, myös sen takia kun mulla lapsia ja hänen mielestä ei se mikään sopiva työ äiti ihmiselle ole

*reps kops* totaalisesti, mutta SINUSTA se on sopiva työ äiti-ihmiselle, onko sun mieli muuttunut nyt :D

Mit-Vittua.jpg

ei hän pitää kontrollia millä tavalla, mut jos mun kaa jossain liiku ja mä kännissä flirtailen ja jotkut tutustu mun kaa ja mä vaan hymyilen, sillä iskee mustasukkaisuus, myös se ei missään nimessä halua että strippaan, sillä hermot menee jos jonkun kaa meen privattiin eikä se halua että olen nakuna lavalla, myös sen takia kun mulla lapsia ja hänen mielestä ei se mikään sopiva työ äiti ihmiselle ole

siis hetkinen hetkinen... sun tuleva ex-miehesi ei myöskään pitänyt että strippaat mutta strippasit silti. tämä nykyinenkään ei pidä että strippaat. aiotko silti jatkaa strippaamista?