No, mä oon nainen ja äiti, enkä muuten kavereistani välitä, kuin juurikin baarissa!

Tykkään kulkea omia menojani reippaasti, joten en halua shoppailureissulle ketään "riesaksi". Pahoittelen, mutta tollaiset jutut hidastavat asiointiani. En myöskään välitä harrastamisesta toisten kanssa, kun jos menen salille, niin menen sinne jumppamaan, enkä sosialisoimaan. En myöskään välitä nähdä kavereita keskellä päivää, koska silloin se on minun perheeltäni pois. Minä siis tykkään mennä jonnekin ihan eri ilmapiiriin, kuin jossa normaalisti olen, ja todellakin höpistä sitten mistä höpistään viinilasillisen ja toisenkin äärellä rennossa ilmapiirissä. Ajatukset saa ihan pois siitä arjesta. Ihan mikä kuppila vaan kyllä kelpaa, ja joskus kyllä istutaan vaan kaverillakin, jos sattuu olemaan sinkku. Minä kyllä siis erittäin hyvin ymmärrän, ettei monet (varsinkaan miehet) muulla tavoin välitä sosialisoida. Oikeasti, kuinka monet miehet muka shoppaa yhdessä?

Minun mieheni kyllä voisikin kavereiden kanssa harrastaa, mutta hänellä ei ole aikaa. Hän, kuten ei moni muukaan mies, ymmärrä myöskään minkään kahvittelun päälle. Antakaa niiden miesten nyt olla miehiä, ja nauttia vähän testosteronipitoisemmasta seurasta pikkaisen useamminkin.