Mikä ihme siinä on että kavereita pitää nähdä BAARISSA?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mies on joka viikonloppu baarissa työkavereitten kanssa ja kun sanon että vois vähän rajoittaa, niin kysyy "Ai enkö mä saa tavata mun kavereita?". Miks niitä kavereita pitää baarissa nähdä? Itse ainakin käyn kavereiden kanssa kahvilla, lenkillä, shoppailemassa... Ja mikä hinku niitä TYÖkavereita on nähdä joka ikinen päivä?! Kertokaa jos joku ymmärtää...

Baarissa on helppo nähdä. Kenenkään ei tarvitse siivota kämppää tapaamisen vuoksi eikä järjestää tarjottavia. Miehet eivät tosiaan innostu kovin usein shoppailemaan tai ainakin vaimot jarruttelevat shoppailuintoa, jos miehet päästää autokauppaan tai jonnekin viihde-elektroniikkakauppaan shoppailemaan. Työkaverit eivät yleensä asu kovin lähekkäin toisiaan, joten lenkille lähteminen kaupungin toiselle puolelle voi tuntua vähän tyhmältä. Baareissa saa kyllä kahviakin, jos haluaa. Baarista voi lähteä kotiin silloin, kun itse haluaa.

[QUOTE="sssss";23067765]mä haluaisin nähdä miehen, joka käy mieskavereidensa kanssa shoppaamassa.[/QUOTE]

Minä tiedän sellaisia. Eivät tosin ole kiinnostuneita naisista kuin shoppailukavereina.

[QUOTE="sssss";23067765]mä haluaisin nähdä miehen, joka käy mieskavereidensa kanssa shoppaamassa.[/QUOTE]

Mun mies :D. Eilen viimeeksi oli. Mutta hän ei ole tyypillinen (?) suomalainen mies, joka vihaa kauppoja (eikä edes epätyypillinen suomalainen).

Ap; kavereita on kiva nähdä myös baarissa. Mutta joka viikonloppu....tekosyyltä kuulostaa. Tekosyyltä juomiselle, kotoa pois pääsemiselle, misujen bongaamiselle tai jollekin muulle.

No, mä oon nainen ja äiti, enkä muuten kavereistani välitä, kuin juurikin baarissa! :D Tykkään kulkea omia menojani reippaasti, joten en halua shoppailureissulle ketään "riesaksi". Pahoittelen, mutta tollaiset jutut hidastavat asiointiani. En myöskään välitä harrastamisesta toisten kanssa, kun jos menen salille, niin menen sinne jumppamaan, enkä sosialisoimaan. En myöskään välitä nähdä kavereita keskellä päivää, koska silloin se on minun perheeltäni pois. Minä siis tykkään mennä jonnekin ihan eri ilmapiiriin, kuin jossa normaalisti olen, ja todellakin höpistä sitten mistä höpistään viinilasillisen ja toisenkin äärellä rennossa ilmapiirissä. Ajatukset saa ihan pois siitä arjesta. Ihan mikä kuppila vaan kyllä kelpaa, ja joskus kyllä istutaan vaan kaverillakin, jos sattuu olemaan sinkku. Minä kyllä siis erittäin hyvin ymmärrän, ettei monet (varsinkaan miehet) muulla tavoin välitä sosialisoida. Oikeasti, kuinka monet miehet muka shoppaa yhdessä? :D Minun mieheni kyllä voisikin kavereiden kanssa harrastaa, mutta hänellä ei ole aikaa. Hän, kuten ei moni muukaan mies, ymmärrä myöskään minkään kahvittelun päälle. Antakaa niiden miesten nyt olla miehiä, ja nauttia vähän testosteronipitoisemmasta seurasta pikkaisen useamminkin.

Ettei kävisi pubin paskahuusissa rakastelemassa työpaikan tavarastaan vähemmän tarkkaa Irmeliä? Tai gayhommissa suuri siittimisen varastomies Ahdin kanssa?

Jos nainen tekisi noin, se olisi suomessa ihan "martina aitolehti" eli itseään ajatteleva bimbo, mutta jos perheellinen mies tekee niin se tuntuu monesti olevan ok. No ei TODELLAKAAN ole. En voi muuta kuin päätä pyörittää ja ihmetellä että miten ihmeessä joku on keksinyt bongata noin typerän miehen. Ja miksei näistä asioista ole sovittu/puhuttu jo seurusteluaikana tai odotusaikana? Oikeen oksettaa tollaset sovinistit jotka ajattelee ensin kavereita, sitten perhettä.

Joo, siis en kyllä ihmettele, jos miehelläsi on jotain motiiveja noille baarireissuille, että pääsisi pois kotoa, kun kuulostat vähän ymmärtämättömälle... Kyllä minäkin koittaisin sitten miehenä keksiä vaihtoehtoista tekemistä... Älä nyt turhaan vedä tästä hernettä nenään, kun piti nyt sitten vain mainita, kun joku muu tuossa mainitsi, että yksi syy voi olla, että haluaa pois kotoa...

En jaksaisi itsekään shoppailla kenenkään kanssa, inhoan shoppialua muutenkin, pakkopullaa. Haluan kaupasta pois mahdollisimman pian. Tuo on kyllä huono jos joka kerta juo alkoholia, äkkiä tulee riippuvuus.

Jos nainen tekisi noin, se olisi suomessa ihan "martina aitolehti" eli itseään ajatteleva bimbo, mutta jos perheellinen mies tekee niin se tuntuu monesti olevan ok. No ei TODELLAKAAN ole. En voi muuta kuin päätä pyörittää ja ihmetellä että miten ihmeessä joku on keksinyt bongata noin typerän miehen. Ja miksei näistä asioista ole sovittu/puhuttu jo seurusteluaikana tai odotusaikana? Oikeen oksettaa tollaset sovinistit jotka ajattelee ensin kavereita, sitten perhettä.

Minä taas pidän sinunlaistasi ajattelumallia ihan niin hulluna, että en ymmärrä miten joku jaksaa sinua... Joo, mutta onhan meille kaikille joku. :) Minä olen äiti, ja minä juuri näen kavereitani oikeastaan vain ja ainoastaan iltaisin kodin ulkopuolella. Mies ei pidä asiaa yhtään outona, enkä minä, eikä ystävänikään. Sun pipo kuulostaa olevan nyt pikkaisen liian kireällä. Niin, ja minä EN TODELLAKAAN ole mikään Martina. :D En suostuisi lööppien aiheeksi, vaikka vähän isompia summia maksettaisiinkin!

Huono provo tai sitten olet se naistyyppi joka kenen tahansa itseään yhtään kunnioittavan miehen kannattaa kiertää aivan helvetin kaukaa.

[QUOTE="vieras";23067939]Huono provo tai sitten olet se naistyyppi joka kenen tahansa itseään yhtään kunnioittavan miehen kannattaa kiertää aivan helvetin kaukaa.[/QUOTE]

PEESI!!!

Yhteistyössä