Mikä tuota miestä vaivaa? :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äiti ja vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äiti ja vaimo

Vieras
Sille on esimerkiks ihan sama miltä meijän piha näyttää.
Halusin kerranki laittaa pihaa kesäks kuntoon... Ja jestas mikä tappelu siitäki alko... :(
100e pihalaattoihin oli kuulemma ihan liikaa ja kukat on turhan päiväsiä...
Sillä itellään ties kuinka monta tonnia tilillä (tullu vasta työkeikalta kotiin) ja ei viittiny niitä alkaa maksamaan. Mä sitten kävin ite prkl ne ostamassa vaikka mulla tilillä rutkasti vähemmän rahaa (oon vanhempainvapaalla)

Sitten se sano että voin kattoo lasta niin sä voit mennä laittamaan sitä pihaa...
Hääräsin siellä monta tuntia... Sen jälkeen kauhee marttyrointi kuinka hän on koko päivän ollu lapsen kanssa plaa plaa... Niin ihan ku mä olisin vain maannu päivän...Laitoin MEIDÄN pihaa kuntoon...
Kyse ei ollu mistään mun omasta ajasta vaikka mies näin tuntuu ajattelevan... :/

Sitten muutenki noitten rahojen kanssa...
Meillä on auto johon mä laitoin pari tonnia rahaa mitä saatiin ku myytiin mun auto pois ja vaihettiin uudempaan. Mies laitto sitten loput mitä jäi puuttumaan, siis suurimman osan...
Kyseessä mun mielestä on meidän yhteinen auto, mut siltikään mä en saa autoa ottaa käyttöön niinku haluaisin... Vaan pitää tyyliin kysyä lupa auton käyttöön...
Ja ku hänen oma auto myytiin pois niin sovittiin että siitä saatavat rahat vuorostaan laitettas meidän yhteiselle tilille säästöön... Ei ole niitä rahoja näkyny...

Miehellä on enemmän rahaa tilillään ku mulla...
Hänellä tuntuu olevan käsitys että se olis ok että hän ostelee kaikkee kivaa, kotiteatteri-vehkeitä ynnä muita ja mä sitten maksan vuokran ja muuta...
Eli periaatteessa mulle ei jäis mitään näkyvää käteen jos erottaisiin...

Sitten se ihmettelee jos mä olen kärttynen ja pahantuulinen ku se vaan sotkee eikä ikinä siivoo jälkiänsä...

Äitienpäivänäki se vaan istu koneen kanssa sohvalla ja mä siivosin keittiötä ja järjestelin tavaroita paikalleen ja muuta semmosta pientä...

Miks on niin hankala siivota omat jälkensä niin että mullaki jäis aikaa muuhunki ku siivoomiseen? :headwall:

Niin ja mä en voi olla väsyny ku olen VAIN kotona lapsen kanssa...
Hän opiskelee niin se on niin uuvuttavaa... Niin no sillon ku mä opiskelin niin enhän mä voinu pelkästä koulussa käynnistä väsyny olla... :o

Niin ja mulla on opintolaina joka on menny aikanaan meidän elämiseen...
Sitäki pitäs alkaa maksamaan pois ku olen valmistunu jo pari vuotta sitten...

Olen sanonut että mies vois sitä maksaa pois ku hän sai hyvästi rahaa töistä...
Että ku se laina on menny siihen että on aikanaan maksettu vuokria, laskuja ja ostettu ruokaa tms... Mut seki kuulemma on MUN laina...

vittu mistä näitä lapsellisia miehiä oikein löytyy????

minä en jaksais kattoa tommosta paskaa oikeesti kovin pitkään. luojan kiitos on hyvä koulutus jolla aina saa töitä ettei tarvi jonku idiootin tiskirättinä olla!

No ensinnäkin noi vuokrat ja ruokakulut kannattais jakaa puoliks. Mies voi sitten sen jälkeen vielä ostella niitä kotiteattereita jos rahaa jää, mutta ei oo reilua että sä maksat vuokran yksin.

Olet äidin korvike miehellesi, et puoliso. Tuo ei koskaan muutu, hänen asenteensa tulee olemaan aina tuollainen. Ohjeeni on, että joko opit elämään tuon kanssa tai lähdet meneen. Muita vaihtoehtoja ei ole. Ihminen ei tuosta tule muuttumaan. Hänen kanssa tulet aina elämään piian roolissa, etkä tasavertaisessa suhteessa.

Tuota. Sinä laitoit teidän pihan sellaiseksi kun sinä halusit. Mun mielestä on kohtuutonta olettaa että mies kokis että se on sulta suuri uhraus käyttää siihen päivä.

Alkuperäinen kirjoittaja voi jee:
vittu mistä näitä lapsellisia miehiä oikein löytyy????

minä en jaksais kattoa tommosta paskaa oikeesti kovin pitkään. luojan kiitos on hyvä koulutus jolla aina saa töitä ettei tarvi jonku idiootin tiskirättinä olla!

No mulla on koulutus ja työelämässä olen ollu... Nyt olen kotona vauvan kanssa

Ei se mikä miestäsi vaivaa, vaan miksi sinä suostut olemaan hänelle pelkkä kynnysmatto. Nyt ryhdistäydyt nainen. Mies kohtelee sinua huonosti, ei arvosta jne. ÄLÄ kuvittele että hän muuttuisi tai häntä VAIVAISI jokin. Dille mikä dille. Älä sen sen kanssa elämääs pilaa.

Alkuperäinen kirjoittaja e:
No ensinnäkin noi vuokrat ja ruokakulut kannattais jakaa puoliks. Mies voi sitten sen jälkeen vielä ostella niitä kotiteattereita jos rahaa jää, mutta ei oo reilua että sä maksat vuokran yksin.

Aikasemmin oli niin et toinen siirsi aina oman vuokranpuoliskonsa sen tilille joka makso vuokran... Mut tilanne on se että musta se ei kuitenkaan ole täysin reilua että kumpikin maksas yhtä paljon jos on eri tulot...

Siis meillä menee niin yleensä että se maksaa kummalla on enemmän rahaa... Miehen mielestä tuo mun edellä mainittu tilanne että mies ostelis kaikkee ja mä maksasin elämisen tyyliin olis ok mut musta ei... Näin siis ei ole...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kannattaisko miettiä etukäteen kenen kanssa sitä alkaa loppuelämäänsä elämään, ekkö sääkää parempaa olisi saanu?

Olen toisinaan suutuspäissään miettiny mitä ihmettä mä teen...
Mutta kuitenki ajatus erosta olis ihan kauhea...Meillä kuitenki on paljon hyvääki ja on hyviä aikojakin...

Musta se käyttää sua hyväkseen. Ehkä olis parasta alkaa miettiä eroa vakavasti. Itse olen elänyt miehen kanssa joka käytti mua piikana, joku sanoi että äidinkorvikkeena, se osui hyvin. Maksoin kaiken yksin, niin lainanlyhennykset kun ruuatkin. Lopulta erottiin virallisesti ja oloni on helpottunut huomattavasti! Oikeusaputoimistosta voit kysyä neuvoa miten saat omasi pois

Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
Tuota. Sinä laitoit teidän pihan sellaiseksi kun sinä halusit. Mun mielestä on kohtuutonta olettaa että mies kokis että se on sulta suuri uhraus käyttää siihen päivä.

Tähän aikaan illasta ei pää reksuta :whistle:

Siis meinaatko että "olet miehen puolella"
Että pihan laitto olis mun omaa aikaa?

Alkuperäinen kirjoittaja miss X:
Musta se käyttää sua hyväkseen. Ehkä olis parasta alkaa miettiä eroa vakavasti. Itse olen elänyt miehen kanssa joka käytti mua piikana, joku sanoi että äidinkorvikkeena, se osui hyvin. Maksoin kaiken yksin, niin lainanlyhennykset kun ruuatkin. Lopulta erottiin virallisesti ja oloni on helpottunut huomattavasti! Oikeusaputoimistosta voit kysyä neuvoa miten saat omasi pois

No siis ei meillä yhteistä omaisuutta ole ku auto.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kannattaisko miettiä etukäteen kenen kanssa sitä alkaa loppuelämäänsä elämään, ekkö sääkää parempaa olisi saanu?

Miehessä on myös se rakastava ja ihana puolensa...Toisinaan vaan se on niin ääliö et tekis mieli lyyä paistinpannulla sitä naamaan :headwall:

MInusta kyllä takerrut ihan joka asiaan..tuntuu että tekisi miehesi mitä hyvänsä se ei sulle riittäisi tai et olisi tyytyväinen! kyllä mä kuule ap sinuna katsoisin myös hieman peiliin!!!

MInusta kyllä takerrut ihan joka asiaan..tuntuu että tekisi miehesi mitä hyvänsä se ei sulle riittäisi tai et olisi tyytyväinen! kyllä mä kuule ap sinuna katsoisin myös hieman peiliin!!!

Annatko jonku esimerkin?

Toki mussakin omat puutteet ja viat on...Sitä en kiellä.
Mut musta on ihan kohtuullista että vois siivota omat jälkensä ettei mun olis tarvinnu esim ensimmäistä äitienpäivää viettää siivoten sen jälkiä

Yhteistyössä