Miks mua täällä epäillään provoksi? Mikä on syys oikeasti siihen, että olisin provo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
tai niin sanotusti ei oikea henkilö?=) Joka kerta sen mietin kun tulee aloituksia, kuka on palstan provo tai aukutaan sellaiseks mua mun ketjuissa. Mitä minusta tekee sellaista että voin vaikuttaa epätodelliseksi hlö:ksi?

Millä tavalla provoilen ja millä tavalla uskomattomaat jutut minulla? Miten niin mä leikin viatonta enkeliä? Siis mitä pahaa olen tehnyt että pitää sellaista leikkiä?

En ikäpäivänä vois olla kyseiselle henkilölle kateellinen. Siis siitäkö että elää tällä hetkellä miehen rahoilla :). Mutta sekään ei ole ikuista :)

Miksi ei ole ikuista?:) Luuletko että mies halua ota eron minusta tai meille se tulee vai mistä on kysee? Mistä tiedät meijän asioista? Sekä ei meillä vielä kerran pakko sanoa ole sellaista että ne on miehen rahoja, kun ne on yhteisiä

No kun on vaikea uskoa, että kenelläkään olisi niin paljon asiaa ostoksista tai rahan kulumisesta tai rahan käytöstä, kuin sinulla :).

Ok, KAIKKI aloituksesi ei koske päivän hankintojasi mutta ehkä 96% niistä.

Miksi ei ole ikuista?:) Luuletko että mies halua ota eron minusta tai meille se tulee vai mistä on kysee? Mistä tiedät meijän asioista? Sekä ei meillä vielä kerran pakko sanoa ole sellaista että ne on miehen rahoja, kun ne on yhteisiä

Sä kerrot täällä huolestuttavan paljon sun/teidän asioista.

[QUOTE="vieras";25659412]No kun on vaikea uskoa, että kenelläkään olisi niin paljon asiaa ostoksista tai rahan kulumisesta tai rahan käytöstä, kuin sinulla :).

Ok, KAIKKI aloituksesi ei koske päivän hankintojasi mutta ehkä 96% niistä.[/QUOTE]

Mitä jos vielä kerron, että en edes kaikki raportoi mitä ostan:). Ja miten niin ei voi olla? Mihin tämä maailma sitten menee, jos kenelläkään ei ole rahaa

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;25659423:
Sä kerrot täällä huolestuttavan paljon sun/teidän asioista.

mistä sä sen tiedät että kerron paljon itsestä? En mä täällä ainakin mitään paljasta henkilökohtaista itsestä, mutta joku hullu paljasta, kun kaikki alkoi mun firmasta ei loppu näköjään vieläkään

Venäläistä naiivisuutta ilmeisestikkin ettet vaan taida käsittää :). Samoista asioista on sulle yritetty vääntää rautalangasta, mutta niin paksua lankaa ei taida löytyä että sinä ymmärtäisit. Joten se siitä sitten, kiitos ja näkemiin :)

Et ole oikeasti ulkomaalainen, koska välillä taivutat sanat oikein ja välillä teennäisesti väärin. Yleensä kun näyt kiireessä/pikaistuksissasi kommentoivan niin tuleekin hämmästyttävän hyvää tekstiä.

etkös sä vasta toissa päivänä tehny saman tyylisen alotuksen?se tosin vissiin poistettiin..mut joo,varmasti oot ihan oikea ihminen jne..eikö se nyt oo ihan sama mitä muut susta ajattelee jossain nettimaailmassa?

edelleen,jos et halua mun kommentoivan niin sä voit estää mut ;) sä esitit kysymyksen ja sitten kenenkään vastaukset ei miellytä :D pitänee alkaa vastaamaan,sä oot niin ihqu ja oisinpa mä samanlainen kun sä,niin olisit tyytyväinen saamaasi vastaukseen :)

Miks en halua, miks pitää estää sut:O. Sä oot niin harvoin mulle jotain vastamassa, mulle tuli jo ikävä kun en ole sua taas pitkää aika nähnyt täällä:xmas:

Vastaa nyt kerrankin hyvä ihminen, että onko sulla yhtään ystävää tosielämässä? Millainen olet ystävänä? Osaatko kuunnella ketään ihmistä vai puhutko aina vain itsestäsi?

Yhteistyössä