Miks mua täällä epäillään provoksi? Mikä on syys oikeasti siihen, että olisin provo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25661213]No kyllä minustakin mies olisi aika paska, jos ei antaisi äitiyslomalla olevalle vaimolleen ja lapsensa äidille rahaa, varsinkin kun sitä on, niinkuin muiden tähän ketjuun kirjoittavien miehet vastauksista päätellen eivät anna. Onko sinunkin miehesi sellainen?[/QUOTE]

Jahas, nyt vedettiin taas minunkin mieheni tähän mukaan. :D Edelleen: minä en ole sanonut, ettei saisi miehen tuloilla elää. Minä vain yritän selittää, mitkä tekijät ap:n kirjoituksissa ovat niitä, mistä palstan väki provosoituu? Sinäkö et osaa nyt katsoa tätä asiaa objektiivisesti, vaan vedät herneet nenään pelkistä toteamuksista? Jos minä sanon, mitä ap on kirjoittanut useaan otteeseen ja kerron, mitä johtopäätöksiä siitä satunnainen palstailija voi vetää, miten minun mieheni liittyy tilanteeseen.

Loppupäätelmä on se, että Milannan pitää nyt mennä sossuun ja diakonille ja leipäjonoon ja mitkät muut instanssit sitä veroeuroa jakavatkaan, niin palstamammat saavat rauhan, kun sitten kaikki elävät yhteiskunnan tukemana. Miehet käyttävät sitten omat rahansa mihin nyt sattuu huvittamaan. Amen.

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;25661240:
Jahas, nyt vedettiin taas minunkin mieheni tähän mukaan. :D Edelleen: minä en ole sanonut, ettei saisi miehen tuloilla elää. Minä vain yritän selittää, mitkä tekijät ap:n kirjoituksissa ovat niitä, mistä palstan väki provosoituu? Sinäkö et osaa nyt katsoa tätä asiaa objektiivisesti, vaan vedät herneet nenään pelkistä toteamuksista? Jos minä sanon, mitä ap on kirjoittanut useaan otteeseen ja kerron, mitä johtopäätöksiä siitä satunnainen palstailija voi vetää, miten minun mieheni liittyy tilanteeseen.

Älä nyt hermostu.

Palstan väki nyt provosoituu siitäkin, jos Turussa paistaa aurinko, ja siellä omalla kylällä sataa vettä. Kyllä minä niin mieleni pahoitin..

[QUOTE="vieras";25661241]Loppupäätelmä on se, että Milannan pitää nyt mennä sossuun ja diakonille ja leipäjonoon ja mitkät muut instanssit sitä veroeuroa jakavatkaan, niin palstamammat saavat rauhan, kun sitten kaikki elävät yhteiskunnan tukemana. Miehet käyttävät sitten omat rahansa mihin nyt sattuu huvittamaan. Amen.[/QUOTE]

Ei kun loppupäätelmä on se, että jos joku kysyy, mikä hänen kirjoituksissaan ärsyttää palstalaisia, siihen ei saa vastata asiallisesti, vaan pitää joko haukkua ap:ta olan takaa tai hymistellä, että ethän sinä ketään koskaan ärsytä.

[QUOTE="vieras";25661263]Älä nyt hermostu.

Palstan väki nyt provosoituu siitäkin, jos Turussa paistaa aurinko, ja siellä omalla kylällä sataa vettä. Kyllä minä niin mieleni pahoitin..[/QUOTE]

No sataako teillä vai miksi tällaista asiaa täällä jauhat?

Mulla on Venakon mielestä varmaankin aivan he....tin huono mies kun itse tienaan tuplasti enemmän kuin mies ja mies on ollut hoitovapaallakin minun mennessä töihin heti äitiysloman loputtua :p

No on tänne monta viestiä tullut. Melkein joka kerta joka ketju menee tappeluksi. Mutta onneks ei tää mennyt niin pahaksi:). Kyllä mä tiedän mitä Provo tarkoittaa. Mutta mä en provosoi ketään, mä olen mikä olen

Yhteistyössä