Miks noita miehiä epäillään naisiks?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja letkukinttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Siks ku ne ON naisia.
mistä sen tietää? laita vaikka Y-viestiä jos et muuten viiti paljastaa. :|

Ja sinän et sitten laittais eteen päin?
Niinku mitä? ai miten palstalla erotellaan miehet naisista??? Oikeesti en tajua???
muoks. Ai sitä mitä Lunatic paljastaa.....voi jee sentään. No jos Lunatic sitten ite on yks niistä? Tiedä tuota....

Siks ku ne ON naisia.

Niinku mitä? ai miten palstalla erotellaan miehet naisista??? Oikeesti en tajua???

Siis jos vaikka " todistaisin " yynä olevani mies niin malttaisitko olla laittamatta esim. kuvaa koko palstan ihailtavaksi?Ei sen puoleen että olisin kuvaani edes laittamassa.

Voisihan ajatella, että ellei mies ymmärrä kaikilta osin vaimonsa ajatusmaailmaa, olisi tullut palstailemaan "oppiakseen" enemmän kuuntelemalla palstamammoja?
Mielestäni ei ollenkaan hullumpi ajatus.

Siks ku ne ON naisia.

Siis jos vaikka " todistaisin " yynä olevani mies niin malttaisitko olla laittamatta esim. kuvaa koko palstan ihailtavaksi?Ei sen puoleen että olisin kuvaani edes laittamassa.
Ööööö En tarvii kuvaa sinusta, uskon että oot mies, mutta jos joku mulle laitta Y-viestiä jostain kuva yms. en sitä ilman hänen lupaansa paljasta missään mitään ja tätä ei tietty ole helppo uskoo ja ymmärrän sen myös. Omaa kuvaanikaan ei paljon löydy mistään :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Plus4:
Voisihan ajatella, että ellei mies ymmärrä kaikilta osin vaimonsa ajatusmaailmaa, olisi tullut palstailemaan "oppiakseen" enemmän kuuntelemalla palstamammoja?

Minä kyllä ymmärrän vaimoani paremmin kuin se itse!Ja siitä myös välillä huomautan...

Osallistunpa sitten minäkin, itse en ainakaan tietoisesti ole pyrkinyt tuomaan sukupuoltani mitenkään korostetusti esiin, tosin en ole muutenkaan mikään kovin aktiivinen palstailija, kunhan silloin tällöin seurailen mistä puhutaan ja mikäli jokin aloitus tuntuu siltä että minulla olisi kenties jotakin annettavaa keskustelulle niin silloin osallistun siihen kyllä, suurinta osaa aloituksista ei tule kyllä avattua.

Toisaalta taas minusta on mielenkiintoista keskustella "mitalin toisen puolen" kanssa ja yrittää oppia heidän tapaansa lähestyä asioita.
Naisten -ruma yleistys, sorry- lähestyminen moniin asioihin on kuitenkin varsin erilainen kuin omani joten keskustelusta saa parhaimmillaan melko kiintoisan osittain johtuen erilaisesta lähestymistavasta.
Paras keskusteluhan syntyy silloin kun on erilaisia mielipiteitä asioista, tällöin joutuu tarkistamaan omaansa ja voi saada parempaa näkökulmaa asiaan, turha riitely on sitten asia erikseen.

Aikaisemmin täällä oli enemmän sellaista pohdintaa asioista, nykyisin keskustelu on pääsääntöisesti melko kevyttä, toki palstan tarkoitus on olla viihteellinen.

Seuraan muitakin palstoja ja tämä palsta edustaa minullekin sitä viihteellistä osiota, mutta parhainmillaan täällä on ollut hyvinkin mielenkiintoisia keskusteluja.

:| :) =) :laugh:

(eikä pahalla, alkoi vain oikeasti naurattaa)

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Ja miten voisivat monen miehet ollakaan täällä kun ovat karanneet baariin tai huoriin.

:headwall: :headwall:
Jos täällä miehet muuttuvat v.mäisiksi ja idiooteiksi niin tod. toivon että pysyisvät muilla foorumeilla.

Onneksi naiset pysyy niin ihanina täällä....

Eikö? Ja hehkeinä, kauniina, raittiina, antautuvaisina, ymmärtäväisinä, rakastavina - kaikinpuolin täydellisinä :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja tytteli:
Varmaan siksi kun niiden omat miehet tekee jotain muuta ( ryyppää? ) tai sitten ne on saanut ajettua miehensä pois kokonaan.

Yhä enempi mulle tulee tunne, että sinä olet ihan juntti

No sehän on vain sinun subjektiivinen mielipiteesi.Jos tuli juntilta liian hieno sivistyssana niin kuukletapa se ja selvitä mitä se tarkoittaa.

Mua vaan ihmetyttää kun melkein samaan aikaan, yhtäkkiä, tänne ilmestyi 2 miestä, molempien vaimot palstailee, molemmilla on kaksoset ja vielä aika samanikäiset... Aikamoinen yhteensattuma, mutta elämähän on niitä täynnä...

Minä kyllä ymmärrän vaimoani paremmin kuin se itse!Ja siitä myös välillä huomautan...

Täältä löytyy myös oikein ymmärtäväinen aviomies eli pointti ei ollut sitten ylläoleva.

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJackSparrow:
Miun mies sanoi että kukaan mies ei käytä hymiöitä :whistle: . Että tällanen näkökulma tähän mies vaiko nainen-juttuun :D .

tässä linkki toiselle foorumille missä on miehiäkin.

http://xsorbit27.com/users5/apache/index.php?topic=24919.0

ei käytä hymiöitä?
ok, ehkei sun miehesi käytäkkään..

Siis täällä palstalla. Onko muut miehet sitten niin ei-feminiinejä, etteivät vaimot vois kuvitella niitten täällä palstailevan?

No ainakin yhtä epäilen erittäin vahvasti mieheksi. Jo kirjoitustyyli on niin naismainen kuin olla voi. JOS siis on kuitenkin mies, niin liian naismainen mun makuun.

Yhteistyössä