Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJackSparrow:Miun mies sanoi että kukaan mies ei käytä hymiöitä. Että tällanen näkökulma tähän mies vaiko nainen-juttuun
.
Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:mistä sen tietää? laita vaikka Y-viestiä jos et muuten viiti paljastaa. :|Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Siks ku ne ON naisia.
Niinku mitä? ai miten palstalla erotellaan miehet naisista??? Oikeesti en tajua???Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:mistä sen tietää? laita vaikka Y-viestiä jos et muuten viiti paljastaa. :|Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Siks ku ne ON naisia.
Ja sinän et sitten laittais eteen päin?
Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:Niinku mitä? ai miten palstalla erotellaan miehet naisista??? Oikeesti en tajua???Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:mistä sen tietää? laita vaikka Y-viestiä jos et muuten viiti paljastaa. :|Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Siks ku ne ON naisia.
Ööööö En tarvii kuvaa sinusta, uskon että oot mies, mutta jos joku mulle laitta Y-viestiä jostain kuva yms. en sitä ilman hänen lupaansa paljasta missään mitään ja tätä ei tietty ole helppo uskoo ja ymmärrän sen myös. Omaa kuvaanikaan ei paljon löydy mistään :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:Niinku mitä? ai miten palstalla erotellaan miehet naisista??? Oikeesti en tajua???Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:mistä sen tietää? laita vaikka Y-viestiä jos et muuten viiti paljastaa. :|Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Siks ku ne ON naisia.
Siis jos vaikka " todistaisin " yynä olevani mies niin malttaisitko olla laittamatta esim. kuvaa koko palstan ihailtavaksi?Ei sen puoleen että olisin kuvaani edes laittamassa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Ja miten voisivat monen miehet ollakaan täällä kun ovat karanneet baariin tai huoriin.
:headwall: :headwall:
Jos täällä miehet muuttuvat v.mäisiksi ja idiooteiksi niin tod. toivon että pysyisvät muilla foorumeilla.
Alkuperäinen kirjoittaja Plus4:Voisihan ajatella, että ellei mies ymmärrä kaikilta osin vaimonsa ajatusmaailmaa, olisi tullut palstailemaan "oppiakseen" enemmän kuuntelemalla palstamammoja?
Mielestäni ei ollenkaan hullumpi ajatus.
Alkuperäinen kirjoittaja Plus4:Voisihan ajatella, että ellei mies ymmärrä kaikilta osin vaimonsa ajatusmaailmaa, olisi tullut palstailemaan "oppiakseen" enemmän kuuntelemalla palstamammoja?
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Varmaan siksi kun niiden omat miehet tekee jotain muuta ( ryyppää? ) tai sitten ne on saanut ajettua miehensä pois kokonaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Ja miten voisivat monen miehet ollakaan täällä kun ovat karanneet baariin tai huoriin.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Ja miten voisivat monen miehet ollakaan täällä kun ovat karanneet baariin tai huoriin.
:headwall: :headwall:
Jos täällä miehet muuttuvat v.mäisiksi ja idiooteiksi niin tod. toivon että pysyisvät muilla foorumeilla.
Onneksi naiset pysyy niin ihanina täällä....
Alkuperäinen kirjoittaja tytteli:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Varmaan siksi kun niiden omat miehet tekee jotain muuta ( ryyppää? ) tai sitten ne on saanut ajettua miehensä pois kokonaan.
Yhä enempi mulle tulee tunne, että sinä olet ihan juntti
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja Plus4:Voisihan ajatella, että ellei mies ymmärrä kaikilta osin vaimonsa ajatusmaailmaa, olisi tullut palstailemaan "oppiakseen" enemmän kuuntelemalla palstamammoja?
Minä kyllä ymmärrän vaimoani paremmin kuin se itse!Ja siitä myös välillä huomautan...
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Minä kyllä ymmärrän vaimoani paremmin kuin se itse!Ja siitä myös välillä huomautan...
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJackSparrow:Miun mies sanoi että kukaan mies ei käytä hymiöitä. Että tällanen näkökulma tähän mies vaiko nainen-juttuun
.
Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:Siis täällä palstalla. Onko muut miehet sitten niin ei-feminiinejä, etteivät vaimot vois kuvitella niitten täällä palstailevan?