Ap, ole hiljaa jo. Sut on kuultu jo. Kun siis tiedät kaikesta kaiken, jopa minunkin tuloni ja menoni niin annappa tulla. Lainanlyhennys/vuokra? Muut lainat, esim opintolainat? Tulosi, miehesi tulot? Mitä töitä teet kotoa? Kerrotko miten voin tehdä hoitajan töitä kotoa käsin? Etänä? Ja ei, toisten lasten hoitaminen ei ole vastaus.
Mä haluan että meillä on lapsille ja itsellemme esim vakuutukset. Maksetaan rehellisinä kansalaisina tv-lupa. Laajakaista on kallis täällä maalla, mokkulat tms halvat vaihtoehdot ei toimi, kokeiltu on. Eli esitätkö vakavissasi että mun tulis :
- hylätä vakituinen työpaikka (joka on kyllä lottovoitto tänä päivänä) ja alkaa tehdä niitä mainitsemiasi töitä kotoa käsin (kerrotko vielä mitä ne on),
-luopua meidän kodista, myydä auto (täällä kehäkolmosen ulkopuolella ei kulje bussit) joten ei päästäisi kunnolla edes ruokakauppaan,
-irtisanoa vakuutukset, laajakaista, tv-lupa ym VÄLTTÄMÄTÖN
= muuttaa kaupungin vuokrakaksioon kahden lapsen kanssa, toivoa että kukaan ei sairastu kun vakuutuksia ei ole, niin tai että edes pesukone ei hajoa kun ei sitä ole varaa korjata. Kiertää kaupoissa kukonlaulun aikaan etsimässä vanhaa ruokaa yms. Jaa mutta onhan SOSSU!!
Voin kertoa että jos sä tykkäät tuollaisesta elämästä, niin ok. Älä kuitenkaan tule sanomaan että kaikkien tulisi noin elää. Vois olla mt-toimistolla ja sossulla jonkin verran enemmän töitä jos tuollaiseen ratkaisuun alettaisiin päätyä useammin. Plus että tää surkea maa olis ajettu alas nopemmin kuin sä kykenet ajattelemaan järkevästi.
Mä voin kertoa mitä sun olis pitäny tehä: käyttää aivojas ja suunnitella paremmin.