Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ddd:Alkuperäinen kirjoittaja ds:Alkuperäinen kirjoittaja ddd:tulen vaan vihaiseksi lasten puolesta, en halua lukea koko ketjua. Oksettaa!
Kyllä mullakin on ollut vaikeeta molempien imetyksen alussa ja itseasiassa ekan koko imetys joka menikin vähän pieleen. Silti yritin ja tein kaikkeni mitä vain tiesin ja osasin. Rinnat vuosi ekasta verta ja palakin lähti pois nännistä koska alkoi väärän imuotteen takia mennä osittain nänni kuolioon(mustui). Oli erittäin kivuliasta molemmista alku ja etenkin ekan kanssa. Ekaa imetin 6kk osittain ja toista kokoimetyksellä 6kk ja vielä osittain 6kk päälle. Kuopus asui rinnalla 1v1kk asti. SILTI tein kaikkeni enkä luovuttanut.
Jos imetys on inhottavaa ja "siiiiis mua ei huvita" niin menkää hoitoon ja tehkää lapset sitten vasta! Rinnat on imetystä varten eikä sitä varten että on kiva mallailla eri toppeja päälle baariin lähtiessä.
Kaikki ei vaan ole ÄITEJÄ isolla Ä:llä! Ja kyllä, kiillotan kruunuani. Syytäkin on.
Jaa, no turhaan sä olet kärvistellyt. Mä en ainakaan näe tuossa mitään arvostettavaa, lähinnä vaan säälittää sun puolesta. Et sä ole sen parempi äiti kun kukaan muu.
No sen verran lisään että molempien imetys muuttui tosi ihanaksi ajan kanssa kun alussahan se kaikilla on hankalaa ja sitten onnistuu paremmin. Kiitän itseäni etten luovuttanut kummassakaan sillä siten sain itsekkin kokea ihana imetyksen hankalan alun jälkeen.
Kyllä imetys on tärkeä asia ja aivan turhaan porukka jättää sitä tekemättä kun vain oma napa kiinnostaa ja kaiken on oltava vapaata ja helppoa, viis vauvasta.
Tätä mä en kans ymmärrä miks kaiken täytyy olla helppoa ja vapaata?
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Alkuperäinen kirjoittaja ?:voin vaan kuvitella uuden saarioisen "mainoksen" meijän äiti onki parempi ku imetti mua 9 vuotiaaksi"
tissimaidosta tehtyä perunalaatikkoa
Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Siis ihan oikeasti...![]()
Kuinka monet teistä on tai tuntee äitejä joilta imetys on jäänyt siksi ettei halua imettää?? Ei tähän mitään imetyksiä mitkä ovat jääneet ongelmien takia pois, vaan ihan puhtaasti niin että äiti on päättänyt ettei halua imettää.
Alkuperäinen kirjoittaja ddd:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En vain halunnut. Ei ollut kyse vapaudesta, menemisistä tms., olin ja olen vauvani pääasiallinen hoitaja enkä esim ole vielä edes maistanut pisaraakaan alkoholia vauvan 6kk syntymän jälkeen. Kaksi isompaa lasta on, joita en myöskään ole imettänyt.
Koko ajatuskin on minusta iljettävä, imetyksen näkeminenkin vastenmielistä. Rinnat on kyllä normaali ruumiinosa, ei tämä sinänsä niihin liity. Vaikea selittää. Mutta parempi meille näin.
t. Äiti hiton isolla ÄÄllä.![]()
Syy löytyy varmasti lapsuudestasi. Tuo ei ole normaalia. Vinkki.
Alkuperäinen kirjoittaja endie:no eihän se korvike ole yhtä hyvää kuin rintamaito.
mutta kukin tavallaan.
ja mun mielestä se, että ei imetä vauvaa ei tuo oloa yhtään "vapaammaksi".
Alkuperäinen kirjoittaja ddd:tulen vaan vihaiseksi lasten puolesta, en halua lukea koko ketjua. Oksettaa!
Kyllä mullakin on ollut vaikeeta molempien imetyksen alussa ja itseasiassa ekan koko imetys joka menikin vähän pieleen. Silti yritin ja tein kaikkeni mitä vain tiesin ja osasin. Rinnat vuosi ekasta verta ja palakin lähti pois nännistä koska alkoi väärän imuotteen takia mennä osittain nänni kuolioon(mustui). Oli erittäin kivuliasta molemmista alku ja etenkin ekan kanssa. Ekaa imetin 6kk osittain ja toista kokoimetyksellä 6kk ja vielä osittain 6kk päälle. Kuopus asui rinnalla 1v1kk asti. SILTI tein kaikkeni enkä luovuttanut.
Jos imetys on inhottavaa ja "siiiiis mua ei huvita" niin menkää hoitoon ja tehkää lapset sitten vasta! Rinnat on imetystä varten eikä sitä varten että on kiva mallailla eri toppeja päälle baariin lähtiessä.
Kaikki ei vaan ole ÄITEJÄ isolla Ä:llä! Ja kyllä, kiillotan kruunuani. Syytäkin on.
Alkuperäinen kirjoittaja se:on jokaisen oma valinta. sun painostukset kaverisi tilanteeseen ei tule auttamaan. nykyään imettävät äidit nostetaan jalustalle, muutoinkin imettämisestä noussut hirvee "muotivillityssyyllistäminen"
itse koin imettämisen todella ahdistavaksi asiaksi. tunsin itseni lehmäksi, jota tietääkseni ole. ja minusta äitiyden mittari ei ole se imettääkö vai ei. minun mielestäni äidin kuuluu tuntea äitiydestä hyvää oloa, ei ahdistusta.
joten omalla kohdalla syy oli ahdistus.
ensimmäistä lasta imetin pari viikkoa. toisesta ilmoitin jo synnytyssairaalan "toivepaperiin" etten aio imettää ja siihen suhtauduttiin todella asiallisesti, ei syyllistetty eikä mitään. sain synnytyssalissa sitten jo 2 tablettia jotka estivät maidon nousun.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja se:on jokaisen oma valinta. sun painostukset kaverisi tilanteeseen ei tule auttamaan. nykyään imettävät äidit nostetaan jalustalle, muutoinkin imettämisestä noussut hirvee "muotivillityssyyllistäminen"
itse koin imettämisen todella ahdistavaksi asiaksi. tunsin itseni lehmäksi, jota tietääkseni ole. ja minusta äitiyden mittari ei ole se imettääkö vai ei. minun mielestäni äidin kuuluu tuntea äitiydestä hyvää oloa, ei ahdistusta.
joten omalla kohdalla syy oli ahdistus.
ensimmäistä lasta imetin pari viikkoa. toisesta ilmoitin jo synnytyssairaalan "toivepaperiin" etten aio imettää ja siihen suhtauduttiin todella asiallisesti, ei syyllistetty eikä mitään. sain synnytyssalissa sitten jo 2 tablettia jotka estivät maidon nousun.
Alkuperäinen kirjoittaja ddd:tulen vaan vihaiseksi lasten puolesta, en halua lukea koko ketjua. Oksettaa!