P
PahaSilmä
Vieras
En mä koe sitä raskaaksi eikä mulla oo siitä huonoa omaatuntoa. kivaa tää on ollut mutta loppuu maanantaina. :/
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:kyllä kahden alle 3v kanssa kotona oleminen on aika hermoja raastavaa. tai ainakin minulle. Meillä ainakin tuo vanhempi mukula kun ei viihdy kuin ulkona. Ei leiki leluillaan, vaan koko ajan pitäisi keksiä virikettä, vaikka en ole todellakaan totuttanut siihen, että koko ajan leikittäisin. En todellakaan. Alkaa sitten kiusata kuopusta. Päiväkodissa muiden ikäistensä kanssa on äärimmäisen tyytyväinen ja touhuaa siellä, syö hyvin, nukkuu hyvin. Viihtyy påaljon ulkona (lähes koko ajan) mutta kotona pitäisi tehdä muutakin kuin vaan ulkoilla, jota tehtiin monta kertaa päivässä. Minä en vaan kykene ja hermoni ei jaksa jatkuvaa tappelua ja kiljumista koko päivää.
hermoja se raasaa, mutta ei se TYÖTÄ ole .- Raskaampaa mun mielestä on töissä tehdä 8 tuntia kuin kotoan. mulla on vanhemmilla lapsiklla ikäeroa 1v 1vrkja isompie i kävelly n pienempi syntyi, ol i kaksi vauvaa yhtä aikaa vaippoineiren, tutteineen ja pulloineen. Silti ehdin käydä käydäirjastossa ja j kaupassa, kopa Isossa kaupungissa shoppailemasa aj tehdä kotityöt sinä samalla.
Kauppaan, kirjastoon ja sinne lähimmälle vbussipysäkillekioli matkaa noin 2 kilsaa, silti JOKA päivä kävin kaupassa kävellen sen matkan. joskus jkoppa ävelin saman matkan kolmesti päviässä edestakaisin.
Hidasta se oli useinkin, mutta mullajhan ei ollut kiirettä
Alkuperäinen kirjoittaja mitti:Miten niin kotona olemista neljän seinän sisällä?Kyllä mä kotiäitinä kävin joka päivä melkein jossain lastenkanssa, tapasin kavereita ja heidän lapsiaan. Omasta asenteesta se on kiinni.
Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:No ei oo kyllä yhtään raskasta ainakaan yhden kanssa. Vaan ihanaa :heart: Mutta kohta tää ihanuus loppuu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:En pidä kotiäitiyttä rankkana,mut en kyllä työssäkäyntiäkään.
Molemmissa on omat hyvät ja huonot puolensa.
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:mulla mie son kanssa miettinyt tätä asiaa. hän itsekin ollut kotona lasten kanssa kun minä opiskelin koskaan hän ei valittanut että on raskasta, oli sisivottu kun tiulin kotiin, ruoka aian valmista, pyykit pesty jne. sanoikinmulle että kotona olo on kivempaa ja paljon helpompaa. ihanaa oli ku sai nukua lasten kansa päikkärit saman aikaan jne.
vaida itse miehesi kanssa paikkaa. käsityksesi muuttuu varmasti, SIIS MENET DSAMA TYÖHÄN KUIN MIEHESI.. monilla on fyysisesti hyvin raskasta työtä aj vaimo kehtaa vielä käskeä siivoamaan työpäivän pätteksi, edes puolen tunnin torkkuaj ei saa
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:mulla mie son kanssa miettinyt tätä asiaa. hän itsekin ollut kotona lasten kanssa kun minä opiskelin koskaan hän ei valittanut että on raskasta, oli sisivottu kun tiulin kotiin, ruoka aian valmista, pyykit pesty jne. sanoikinmulle että kotona olo on kivempaa ja paljon helpompaa. ihanaa oli ku sai nukua lasten kansa päikkärit saman aikaan jne.
vaida itse miehesi kanssa paikkaa. käsityksesi muuttuu varmasti, SIIS MENET DSAMA TYÖHÄN KUIN MIEHESI.. monilla on fyysisesti hyvin raskasta työtä aj vaimo kehtaa vielä käskeä siivoamaan työpäivän pätteksi, edes puolen tunnin torkkuaj ei saa
Alkuperäinen kirjoittaja se toinen täti:Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:mulla mie son kanssa miettinyt tätä asiaa. hän itsekin ollut kotona lasten kanssa kun minä opiskelin koskaan hän ei valittanut että on raskasta, oli sisivottu kun tiulin kotiin, ruoka aian valmista, pyykit pesty jne. sanoikinmulle että kotona olo on kivempaa ja paljon helpompaa. ihanaa oli ku sai nukua lasten kansa päikkärit saman aikaan jne.
läpä läpä
jos pennut on yhteen soitoon kk:n kipeänä ettet juuri nenääsi postilaatikkoa pidemmälllä tai hätäisät kauppareissua lukuunottamatta näytä, niin kyllä se kotona olo rupeaa raskaksi käymään.
Ja kumma on se ettet sinä voi käsittää sitä että vaikka sinä et ole kotona oloa lasten kanssa raskaaksi, niin joku muu voi. Vaan rupeat syyttämään laiskuudesta ja saamattomuudesta.
Avaisit joskus niitä silmälappujasi vähän enemmän...
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:En pidä kotiäitiyttä rankkana,mut en kyllä työssäkäyntiäkään.
Molemmissa on omat hyvät ja huonot puolensa.
riippuu aamamtista. kokin työ on kyllä rankkaa, varsinkin sesonmkiaikaan. aiak monen pitäisi käydä ravintoloissa aktsomassa. ei siellä kerkiä istumaan, hyvä ku vessassa ehtii käymään syödäänkin seisaaltaan
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:Alkuperäinen kirjoittaja se toinen täti:Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:mulla mie son kanssa miettinyt tätä asiaa. hän itsekin ollut kotona lasten kanssa kun minä opiskelin koskaan hän ei valittanut että on raskasta, oli sisivottu kun tiulin kotiin, ruoka aian valmista, pyykit pesty jne. sanoikinmulle että kotona olo on kivempaa ja paljon helpompaa. ihanaa oli ku sai nukua lasten kansa päikkärit saman aikaan jne.
läpä läpä
jos pennut on yhteen soitoon kk:n kipeänä ettet juuri nenääsi postilaatikkoa pidemmälllä tai hätäisät kauppareissua lukuunottamatta näytä, niin kyllä se kotona olo rupeaa raskaksi käymään.
Ja kumma on se ettet sinä voi käsittää sitä että vaikka sinä et ole kotona oloa lasten kanssa raskaaksi, niin joku muu voi. Vaan rupeat syyttämään laiskuudesta ja saamattomuudesta.
Avaisit joskus niitä silmälappujasi vähän enemmän...
mulla oli kaikki vesirokossa vuorotellen , joten 2kk meni sisällä kökkiessä, mutta semmoista se lasten kanssa on
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:mulla mie son kanssa miettinyt tätä asiaa. hän itsekin ollut kotona lasten kanssa kun minä opiskelin koskaan hän ei valittanut että on raskasta, oli sisivottu kun tiulin kotiin, ruoka aian valmista, pyykit pesty jne. sanoikinmulle että kotona olo on kivempaa ja paljon helpompaa. ihanaa oli ku sai nukua lasten kansa päikkärit saman aikaan jne.
Miksiköhän mies on sitten sitä mieltä että ei missään tapauksessa vaihtaisi paikkaa kanssani ja että kotona oleminen on paljon raskaampaa kuin hänen tehdstyönsä.
Taitaa tulla taas kerran sulle yllätyksenä että ihmiset on erilaisia, lapset on erilaisia, työt on erilaisia ja ennen kaikkea sinä et tiedä mitä kaikki ajattelevat ja tuntevat!!!
Tottakai sulla on. Mutta eiköhän muillakin voi olla? Joskus jopa vaikeampiakin tapauksia? =)Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:mulla mie son kanssa miettinyt tätä asiaa. hän itsekin ollut kotona lasten kanssa kun minä opiskelin koskaan hän ei valittanut että on raskasta, oli sisivottu kun tiulin kotiin, ruoka aian valmista, pyykit pesty jne. sanoikinmulle että kotona olo on kivempaa ja paljon helpompaa. ihanaa oli ku sai nukua lasten kansa päikkärit saman aikaan jne.
Miksiköhän mies on sitten sitä mieltä että ei missään tapauksessa vaihtaisi paikkaa kanssani ja että kotona oleminen on paljon raskaampaa kuin hänen tehdstyönsä.
Taitaa tulla taas kerran sulle yllätyksenä että ihmiset on erilaisia, lapset on erilaisia, työt on erilaisia ja ennen kaikkea sinä et tiedä mitä kaikki ajattelevat ja tuntevat!!!
mulla on kyllä vaikeat lapset ongelmineen, mutta kun ne on lapsia
Alkuperäinen kirjoittaja kotiäiti:Siksi koska suurin osa ajasta on sitä 4 seinän sisällä olemista, ilman _aikuista_ seuraa.Ei siinä muuten mitään rankkaa ole.
Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:Ei hemmetti kun menee yli hilseen tällainen jonnin joutava jauhaminen!!! Ottaa päähän ihan hemmetisti se kuinka aikuiset ihmiset on niin... niin... Niin helvetin epä avarakatseisia :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: Muista edes oikeaa sanaa kun jurppii.. Ei jumaliste, eläkää omaa elämää ja olkaa suvaitsevaisempia :headwall: :headwall: