Miksi mies pakenee aina paikalta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Eli koska mies on ollut naistenmies, niin koet kokoajan, että sen on oltava vieläkin sitä samaa vai?

Onko sulla mitään epäilyksiä oikeasti miehen käytöksessä tjms.?

Eikö epäilyksi riitä että kyseessä on terve ja viriili mies? Perhe ja lapsi rauhoittavat menoa, mutta eivät muuta perusluonnetta tai sukupuolen ominaispiirteitä.

Kätevämpää olettaa että on samanlainen pettävä sika kuten lajitoverinsa, ja keskittyä johonkin rakentavampaan kuin tämän asian pähkäilyyn.

niin eli mun mies ei mihinkään ole muuttunut?

Älä kuuntele tripodia.

Alkuperäinen kirjoittaja Marsupilami--:
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Oleppa nyt rehellinen itsellesi ja mieti, että kiehtooko miehessäsi juuri tuo "naistenmies"-ominaisuus? Niin absurdilta kuin se kuulostaakin, niin hyvin mahdollista sekin on.

Voi mies ja nainenkin olla nuoruudessaan menevä ja holtiton, mutta ihminen oikeasti voi muuttua! Ja niin siirappista kuin se onkin, oikea rakkaus kun osuu kohdalle, se voittaa kaikki muut menot ja juoksut.

Tottakait voi muuttua ja moni muuttuukin! :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä samaa vikaa parisuhteessa, että mä tulkitsen miehen jokaisen eleen tarkoittavan jotain - yleensä hänen suhdettaan minuun. Mies ei tarkoita, ja ahdistuu sitten kun hänestä tuntuu että se olen minä joka on suhteeseen tyytymätön, ettei mikään kelpaa.
Miten se menikään se vitsi, jossa nainen suree päiväkirjassaan koko päivän murjottavaa miestään, illalla harrastavat seksiä jonka jälkeen mies kääntää kylkeä ja nukahtaa. Nainen nukahtaa itkuunsa. Miehen päiväkirjassa lukee: Perk****, kärpät hävis, mutta sainpahan pil***! :D

Ei me miehet kätketä salakoodattuja viestejä puheisiimme ja tekemisiimme siitä, ettei enää rakasteta puolisoamme!

eli miten te näytätte sen?

Anteeksi kaikki miehet, mutta Ap: Miehet on putkiaivoja, ei ne osaa olla samanlailla kiero mielisiä toimissaan niinkuin naiset.. Mies sanoo ja se on niin. Ei se kiertele ja kaartele

Juuri näin. Eikä ne siten edes ymmärrä naisten kiertelyitä ja kaarteluita tai salakoodeja.

Miehet ei ajattele noin, eikä edes osaa ajatella noin... Ehkä jotain asioita saattaa oppia kantapään kautta, mutta siihen se jääkin

(ja tämä sisälsi raakaa yleistystä, mikä ei tietenkään päde kaikille).

Tottakait voi muuttua ja moni muuttuukin! :attn:

Päivänselvä asia.
Sanotaan nyt tässä vaikka sillä tavalla, että kaikki keskimääräistä tripodia kehittyneemmät yksilöt kehittyvät mainitulla tavalla.

täällä nyt valitettvasti tuppaa näiden miesten kommentit olemaan se että ei ne miehet mihinkään loppujenlopuksi muutu. mikä tuli nyt harvinaisen selväksi. mun epäilyt siis aiheellisia ja jossain vaiheessa tekeekin ellei ole tehnyt jo sen mitä epäilen.

kiitos kun avarsitte hieman sikamaista maailmaanne,

nyt poistun paikalta tulee vaan paha mieli

täällä nyt valitettvasti tuppaa näiden miesten kommentit olemaan se että ei ne miehet mihinkään loppujenlopuksi muutu. mikä tuli nyt harvinaisen selväksi. mun epäilyt siis aiheellisia ja jossain vaiheessa tekeekin ellei ole tehnyt jo sen mitä epäilen.

Hmm.. Älä kuuntele oikeasti tuota tripodia. :hug: Tripod ajattelee niin nurinkurisesti, että voin sanoa jopa naisena, että loppujen lopuksi hyvin harva mies käyttäytyy noin. Tuskin on juuri sun miehes samanlainen "tripod", niitä kun ei kasva joka oksalla, eikä edes joka puussa.. Voi olla ettei edes joka metsästä löydy edes yhtä tuommoista oksaa...

Oikeesti.. Oot valmis heittämään kaiken kaivoon?
Jos sulla on todisteita, niin ehdottomasti, mutta jos ei...?

Eikö epäilyksi riitä että kyseessä on terve ja viriili mies? Perhe ja lapsi rauhoittavat menoa, mutta eivät muuta perusluonnetta tai sukupuolen ominaispiirteitä.

Kätevämpää olettaa että on samanlainen pettävä sika kuten lajitoverinsa, ja keskittyä johonkin rakentavampaan kuin tämän asian pähkäilyyn.

On todennäköisesti rauhoittunut ja viisastunut, mutta on edelleen mies. Mutta ei tästä ole haittaakaan, ellet tekemällä tee tästä ongelman itsellesi?

Silmitön luottamus ei ole terve tila parisuhteessa, joten sitä on turha tavoittaa. Voit suojata itseäsi olettamalla että mies saattaa pettää ja käsitellä ajatuksen valmiiksi.

On todennäköisesti rauhoittunut ja viisastunut, mutta on edelleen mies. Mutta ei tästä ole haittaakaan, ellet tekemällä tee tästä ongelman itsellesi?

Silmitön luottamus ei ole terve tila parisuhteessa, joten sitä on turha tavoittaa. Voit suojata itseäsi olettamalla että mies saattaa pettää ja käsitellä ajatuksen valmiiksi.

Siinä teke ittensä hulluksi jos alkaa käsittelemään mitään etukäteen!
Jos ei luota niin ei luota, mutta jos haluaa, että suhde edes vähän toimii, niin luottaa ja järkeilee asian. Siis niin että jos pettää, niin se tulee ilmi jossain vaiheessa ihan varmasti.
Ei tarvia olla mikään salapoliisi ja pilata elämäänsä epäilyillä ja ennakoimalla.
Tuolla tyylillä kukaan ei koskaan voi olla onnellinen..

Väärin tripod.

Perusolettamus on luottamus, jos tulee viitteitä muista, niin sitten voi miettiä asioita enemmän. Niinkauan kuin ei ole mitään merkkejä pettämisestä voi huoletta olla "vapaa" ajatuksista.

Miehet ovat myös viisaita, vaikka taidat pitää niitä onnettomina viettejen perässä juoksijana vaikkeívat edes sitä haluaisi. Mies osaa laittaa elämässään tärkeysjärjestykseen asiat ja jos tietää, että hänen perhe katoaa, jos vetoketju aukeaa ja jos ei halua tuota, niin osaa pitää sen vetoketjun kiinni.

Ehkä sunkin kannattaisi ajatella miehiä muutenkuin panokoneina tai naisten perässä juoksijoina. Ehkä voisit nähdä miehen myös vastuullisena ja uskollisena.

Ja minä olen jo pohtinut ajatuksesi. Jos mies pettää ->ulos. Näin helppo ajatus se oli.

Mä sanoisin tuon asian oikeastaan niinpäin, että sä ap saatat ihan itsekkin yhtä hyvin pettää miestäsi siinä missä miehesi saattaa pettää sinua: Kun ei ole mikään poikkeus tässä maailmassa, että 110% uskollinen perheenäiti huomaa olevansa yhtäkkiä pettäjä.

Turhan suurta mörköä nyt ollaan tekemässä tästä pettämisestä. Kaikki joilla on toimivat sukupuolielimet, ovat potentiaalisia pettäjiä - turha siitä on vetää sitä johtopäätöstä, että jos ei ole jo pettänyt niin varmasti tulee jossain vaiheessa pettämään!

Meillä samaa vikaa parisuhteessa, että mä tulkitsen miehen jokaisen eleen tarkoittavan jotain - yleensä hänen suhdettaan minuun. Mies ei tarkoita, ja ahdistuu sitten kun hänestä tuntuu että se olen minä joka on suhteeseen tyytymätön, ettei mikään kelpaa.
Miten se menikään se vitsi, jossa nainen suree päiväkirjassaan koko päivän murjottavaa miestään, illalla harrastavat seksiä jonka jälkeen mies kääntää kylkeä ja nukahtaa. Nainen nukahtaa itkuunsa. Miehen päiväkirjassa lukee: Perk****, kärpät hävis, mutta sainpahan pil***! :D

Ei me miehet kätketä salakoodattuja viestejä puheisiimme ja tekemisiimme siitä, ettei enää rakasteta puolisoamme!

eli miten te näytätte sen?

Anteeksi kaikki miehet, mutta Ap: Miehet on putkiaivoja, ei ne osaa olla samanlailla kiero mielisiä toimissaan niinkuin naiset.. Mies sanoo ja se on niin. Ei se kiertele ja kaartele

Juuri näin. Eikä ne siten edes ymmärrä naisten kiertelyitä ja kaarteluita tai salakoodeja.

Miehet ei ajattele noin, eikä edes osaa ajatella noin... Ehkä jotain asioita saattaa oppia kantapään kautta, mutta siihen se jääkin

(ja tämä sisälsi raakaa yleistystä, mikä ei tietenkään päde kaikille).

Mä oon oppinut, että se, että mies on vaisu ja haluaa olla joskus omissa oloissaan, ei meinaa sitä että asia liittyisi millään tavalla minuun. Ei sitä kenenkään pää kestä, jos koko ajan tulkitsee toisen jokaisen eleen itseään koskevaksi. Eikä sitäkään kestä kenenkään pää, jos toinen koko ajan pitää kyseenalaisena, rakastetaanko häntä.

Siussa täytyy olla jotain pahasti vinksallaan..kaikkien naisten tulis siis olla varuillaan,valmiina viskaamaan mies pihalle heti jos se tekee jotain vähänkin arveluttavaa,koska mies on vain mies ja miehethän pettää...

Ehkä sunkin kannattaisi ajatella miehiä muutenkuin panokoneina tai naisten perässä juoksijoina. Ehkä voisit nähdä miehen myös vastuullisena ja uskollisena.

Mies voi olla viisas, vastuullinen ja rakastavainen puoliso olematta ehdottoman uskollinen. Tekninen uskollisuus ei ole rakkauden, onnellisuuden tai parisuhteen mittari - ajattelemalla näin kerjäät vain pettymyksiä ja vaarannat parisuhdetta.

Niin ja sama pätee toisinpäin, eli naisetkin ovat tässä suhteessa naisia ja saattavat tilaisuuden tullen pettää.. ilman että suhteessa ole mitään perustavalaatuista vikaa.

SIVU AVIOVAIMON PÄIVÄKIRJASTA

Lauantai-ilta - mieheni käytös on outoa. Olimme sopineet
tapaavamme Stokkalla yhteistä kahvikupposta varten. Olin ollut
ostoksilla ystävieni kanssa koko päivän ja ajattelin että ehkä
hän on loukkaantunut, koska olin hieman myöhässä. Hän ei
kuitenkaan sanonut siitä mitään.

Keskustelu ei sujunut, hän oli hiljainen. Ehdotin että
siirtyisimme jonnekin hiljaisempaan paikkaan, jotta voisimme
keskustella. Tähän hän suostuikin mutta pysyi kuitenkin hiljaa.

Kysyin häneltä oliko hänellä murheita- hän vastasi : "Ei tässä
mitään." Kysyin onko minun syytäni, että hän on vaitonainen ja juro.
Hän sanoi, että ei ole mitään hätää eikä minun pitäisi olla huolissani.
Kotimatkalla kerroin hänelle rakastavani häntä, hän hymyili
ja jatkoi ajamista. En voi ymmärtää hänen käytöstään enkä tiedä miksi
hän ei vastannut rakkaudentunnustukseeni.

Kotona tunsin kuin olisin kadottanut mieheni johonkin usvaan,
ikään kuin hän ei enää halunnutkaan löytää minua. Hän vain istui
ja tuijotti televisiota; hän vaikutti todella kaukaiselta ja etäiseltä.

Lopulta päätin mennä nukkumaan, mieheni seurasi minua 10
minuutin kuluttua ja yllättäen vastasi rakkauteeni ja
hyväilyihini, rakastelimme, mutta silti hän tuntui omituisen
poissaolevalta. Päätin etten kestä tätä enää vaan otin asian esille.
Huomasin
hänen kuitenkin nukahtaneen. Itkin itseni huolineni uneen.

En tiedä mitä tehdä. Olen jo varma että miehelläni on suhde.
Elämäni on katastrofi.

SIVU AVIOMIEHEN PÄIVÄKIRJASTA

Lauantai-ilta - Mersusta levis kytkin, mutta sainpahan persettä.

Mies voi olla viisas, vastuullinen ja rakastavainen puoliso olematta ehdottoman uskollinen. Tekninen uskollisuus ei ole rakkauden, onnellisuuden tai parisuhteen mittari - ajattelemalla näin kerjäät vain pettymyksiä ja vaarannat parisuhdetta.

Niin ja sama pätee toisinpäin, eli naisetkin ovat tässä suhteessa naisia ja saattavat tilaisuuden tullen pettää.. ilman että suhteessa ole mitään perustavalaatuista vikaa.

Olet väärässä. Jos parisuhteessa on selkeät sävelet, eli pettämistä ei hyväksytä, niin silloin mies ei voi olla vastuullinen ja rakastavainen puoliso, jos pettää. Se, että on vapaasuhte kuin esim. teillä, tämä asia voi olla mahdollista. Mutta jos ei ole niin tällöin viisas mies jättää pettämättä, jos haluaa vaimonsa ja perheensä pitää. Tyhmä mies antaa vietteilleen liikaa valtaa ja voi menettää kaiken.

Viisas ihminen osaa hillitä itsensä, niin kielen kuin myös himonsa.

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Murmeli:

Siussa täytyy olla jotain pahasti vinksallaan..kaikkien naisten tulis siis olla varuillaan,valmiina viskaamaan mies pihalle heti jos se tekee jotain vähänkin arveluttavaa,koska mies on vain mies ja miehethän pettää...

Päin vastoin, tulisi tiedostaa että pettäminen ei ole suhteen loppu, koska se on luontainen osa ihmisen elämää. Jos pettämisen seuraus on aina ja ehdottomasti pihalleheitto on turhaa ryhtyä suhteeseen.. ellei sitten halua hetken leikkiä "onnellista", ennen kuin todellisuus muistuttaa itsestään.

Päin vastoin, tulisi tiedostaa että pettäminen ei ole suhteen loppu, koska se on luontainen osa ihmisen elämää. Jos pettämisen seuraus on aina ja ehdottomasti pihalleheitto on turhaa ryhtyä suhteeseen.. ellei sitten halua hetken leikkiä "onnellista", ennen kuin todellisuus muistuttaa itsestään.

Tuossa olet siinä mielessä oikeassa, että tuollaisen miehen kanssa kuin sinä, voi ollakin suhteen loppu, jos pitää uskollisuutta arvostettavana. Siksi sinulla onkin mahdollista vain semmoisiin jakorasioihin, jotka ovat valmiita jakamaan sinua, mutta siinä samalla joudut jakamaan naistasi myös muille miehille.

SIVU AVIOVAIMON PÄIVÄKIRJASTA

Lauantai-ilta - mieheni käytös on outoa. Olimme sopineet
tapaavamme Stokkalla yhteistä kahvikupposta varten. Olin ollut
ostoksilla ystävieni kanssa koko päivän ja ajattelin että ehkä
hän on loukkaantunut, koska olin hieman myöhässä. Hän ei
kuitenkaan sanonut siitä mitään.

Keskustelu ei sujunut, hän oli hiljainen. Ehdotin että
siirtyisimme jonnekin hiljaisempaan paikkaan, jotta voisimme
keskustella. Tähän hän suostuikin mutta pysyi kuitenkin hiljaa.

Kysyin häneltä oliko hänellä murheita- hän vastasi : "Ei tässä
mitään." Kysyin onko minun syytäni, että hän on vaitonainen ja juro.
Hän sanoi, että ei ole mitään hätää eikä minun pitäisi olla huolissani.
Kotimatkalla kerroin hänelle rakastavani häntä, hän hymyili
ja jatkoi ajamista. En voi ymmärtää hänen käytöstään enkä tiedä miksi
hän ei vastannut rakkaudentunnustukseeni.

Kotona tunsin kuin olisin kadottanut mieheni johonkin usvaan,
ikään kuin hän ei enää halunnutkaan löytää minua. Hän vain istui
ja tuijotti televisiota; hän vaikutti todella kaukaiselta ja etäiseltä.

Lopulta päätin mennä nukkumaan, mieheni seurasi minua 10
minuutin kuluttua ja yllättäen vastasi rakkauteeni ja
hyväilyihini, rakastelimme, mutta silti hän tuntui omituisen
poissaolevalta. Päätin etten kestä tätä enää vaan otin asian esille.
Huomasin
hänen kuitenkin nukahtaneen. Itkin itseni huolineni uneen.

En tiedä mitä tehdä. Olen jo varma että miehelläni on suhde.
Elämäni on katastrofi.

SIVU AVIOMIEHEN PÄIVÄKIRJASTA

Lauantai-ilta - Mersusta levis kytkin, mutta sainpahan persettä.
Joo, ihan hauska, mutta ap:n kertoman mukaan mies puhuu ap:lle tosi törkeästi, siitä on turha syyttää ap:ta ja hänen tenttaamistaan.

Eli naisella ei ole luottamusta ja miehellä ei käytöstapoja (+ ehkä/luultavasti jotain masennusta tms.) En mäkään luottaisi, jos toinen ei osaa puhua, haukkuu törkeästi eikä suostu hakemaan apua.

Ite varmaan luovuttaisin, tai ainakin sanoisin muuttavani pois ellei muutosta tapahdu, ja toimisin myös näin.

Päin vastoin, tulisi tiedostaa että pettäminen.....on luontainen osa ihmisen elämää....

Sanotaan nyt vaikka niin, että luontainen osa.. hmm... - ketään nyt yhtään pyrkimättä ollenkaan loukkaamaan - hieman yksinkertaisen ihmisen elämää.

Yhteistyössä