Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kidetär:Mut poika jatkaa sukua![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Namelli:Alkuperäinen kirjoittaja kidetär:Mut poika jatkaa sukua![]()
Häh ? Eikö tyttö sitten jatka ? Kyllä mä ainakin jatkan omalta osaltani meidän sukua.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ainakin kaikki minun tuntemat tytöt on rauhallisia ja jotenkin järkevämmän tuntuisia kuin pojat. Heidän kanssaan voi pienestä pitäen jutella, pojat vain resuavat ja juoksevat suu vaahdossa. Tuollainen mielikuva mulla on ja siksi toivon tyttöä.
Alkuperäinen kirjoittaja kidetär:Mut poika jatkaa sukua![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ainakin kaikki minun tuntemat tytöt on rauhallisia ja jotenkin järkevämmän tuntuisia kuin pojat. Heidän kanssaan voi pienestä pitäen jutella, pojat vain resuavat ja juoksevat suu vaahdossa. Tuollainen mielikuva mulla on ja siksi toivon tyttöä.
no ei ainakaan minun tuntemani tytöt..nirppanokkia niistä tulee ja kamala murrosikä.pojat taas on sellasia äitin pikku palleroita vielä 50 vuotiainakinjoo ja kaksi poikaa löytyy täältäkin ja lisää ei tule
Alkuperäinen kirjoittaja näin on asia:Jos on 7 poikaa, se on WAU!
Mutta jos on 7 tyttöä, se on lähinnä säälittävää :/
Alkuperäinen kirjoittaja very important baby:On mun poitsu ainakin mun pallero vielä 5o-vuotiaanakin :heart: Äitin pullero-pallero! Hih, joutuukohan poika paljokin häpeilemään mua tulevaisuudessa... Mun veljet ei kehdannut nuorena tuoda tyttöjä kotiin kun äiti leperteli ja kertoili hassuja juttuja pojista... musta tulee varmaan samanlainen :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja M:Alkuperäinen kirjoittaja very important baby:On mun poitsu ainakin mun pallero vielä 5o-vuotiaanakin :heart: Äitin pullero-pallero! Hih, joutuukohan poika paljokin häpeilemään mua tulevaisuudessa... Mun veljet ei kehdannut nuorena tuoda tyttöjä kotiin kun äiti leperteli ja kertoili hassuja juttuja pojista... musta tulee varmaan samanlainen :headwall:
Tuleva miniä varmaan mielissään. Siis jos äiti nyt pojalleen vaimon sallii..
Alkuperäinen kirjoittaja miina:Toivoin tyttöä siksi etten jaksa lyömisiä, tönimistä, tappelua, ammuskelua ja pyssyleikkejä, miekkailua, hirviöitä ym ällöjä. Enkä jaksais myöskään seisoa jalkapallo/jääkiekko maalin suulla.... Osaan vaan paremmin olla tyttöjen kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kidetär:Mut poika jatkaa sukua![]()
Tätä en ole koskaan ymmärtänyt, myös eräs ystäväni siis tietenkin pelkkien poikien äiti koko ajan sanoo että minun pitää tehdä poika että suku jatkuisi. Mitä ihmettä?? Jos tällä nyt tarkoitetaan sukunimen jatkumista, niin eiköhän se sukunimi nykyään pysy usein omana myös naisilla ja siirtyy lapsille. Surullista että omalle katkeruudelle ei mitään parempaa puolustelua löydetä. Kyllä ne geenit siirtyy myös tyttölapselle.