Miksi naiset haluaa tyttövauvoja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä halusin 2 poikaa ja meillä onkin :heart:

On todellakin turhaa yleistämistä, et naiset haluaa tyttöjä ja miehet poikia.
Tiedän monia miehiä, jotka ovat tyttölapsia toivoneet kovasti.

Täällä äiti joka toivoi jo esikkoa odottaessaan saavansa pojan ja sain.Ja edelleen toivon että saisin vain poikia(vaikka 7 veljestä).Ihan sen takia poikia kun tämä maailma on eräällä tavalla taantumassa ja naisia esineellistetään edelleen kovasti.En millään pystyisi suojelemaan tyttöjäni tässä kovassa maailmassa. Minä yhden pojan ja tytön äiti kolmatta odotan.Lapsi on kuitenkin tervetullut aina,oli jalkovälis roikkuva tai upotettu malli.

Toi poika jatkaa sukua-"aikakausi" on kai jo mennyttä. Niinkuin se että saman isän lapset on täys-sisaruksia vaikka olisi eri äiti.. Aikalailla naisen halveeraamista nuo...

Minä olen tyytyväinen tytöistäni ajatellen juuri kauemmaksi tulevaisuuteen kun nuo vaikeat teinivuodetkin on ohitse... Äiti ja tytär voivat olla hyvinkin läheiset ystävät, kuten omakin äitini nykyään, varsinkin raskauksien aikana ja vauva-aikana on äitini ollut todella tärkeä minulle. Luulenpa että se miehen äiti yleensä on enemmän syrjässä, poikkeuksiakin tietysti on...

Alkuperäinen kirjoittaja Namelli:
Alkuperäinen kirjoittaja kidetär:
Mut poika jatkaa sukua ;)

Häh ? Eikö tyttö sitten jatka ? Kyllä mä ainakin jatkan omalta osaltani meidän sukua.

Itseasiassa sekä tyttö että poika jatkavat varmuudella vain naisen sukua. isä saattaa olla vaikka postimies, niinkuin minun lapsilla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ainakin kaikki minun tuntemat tytöt on rauhallisia ja jotenkin järkevämmän tuntuisia kuin pojat. Heidän kanssaan voi pienestä pitäen jutella, pojat vain resuavat ja juoksevat suu vaahdossa. Tuollainen mielikuva mulla on ja siksi toivon tyttöä.

no ei ainakaan minun tuntemani tytöt..nirppanokkia niistä tulee ja kamala murrosikä.pojat taas on sellasia äitin pikku palleroita vielä 50 vuotiainakin :-) joo ja kaksi poikaa löytyy täältäkin ja lisää ei tule

Tätä en ole koskaan ymmärtänyt, myös eräs ystäväni siis tietenkin pelkkien poikien äiti koko ajan sanoo että minun pitää tehdä poika että suku jatkuisi. Mitä ihmettä?? Jos tällä nyt tarkoitetaan sukunimen jatkumista, niin eiköhän se sukunimi nykyään pysy usein omana myös naisilla ja siirtyy lapsille. Surullista että omalle katkeruudelle ei mitään parempaa puolustelua löydetä. Kyllä ne geenit siirtyy myös tyttölapselle.

Ainakin kaikki minun tuntemat tytöt on rauhallisia ja jotenkin järkevämmän tuntuisia kuin pojat. Heidän kanssaan voi pienestä pitäen jutella, pojat vain resuavat ja juoksevat suu vaahdossa. Tuollainen mielikuva mulla on ja siksi toivon tyttöä.

no ei ainakaan minun tuntemani tytöt..nirppanokkia niistä tulee ja kamala murrosikä.pojat taas on sellasia äitin pikku palleroita vielä 50 vuotiainakin :-) joo ja kaksi poikaa löytyy täältäkin ja lisää ei tule

Öh.. just ton takia..

On mun poitsu ainakin mun pallero vielä 5o-vuotiaanakin :heart: Äitin pullero-pallero! Hih, joutuukohan poika paljokin häpeilemään mua tulevaisuudessa... Mun veljet ei kehdannut nuorena tuoda tyttöjä kotiin kun äiti leperteli ja kertoili hassuja juttuja pojista... musta tulee varmaan samanlainen :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja very important baby:
On mun poitsu ainakin mun pallero vielä 5o-vuotiaanakin :heart: Äitin pullero-pallero! Hih, joutuukohan poika paljokin häpeilemään mua tulevaisuudessa... Mun veljet ei kehdannut nuorena tuoda tyttöjä kotiin kun äiti leperteli ja kertoili hassuja juttuja pojista... musta tulee varmaan samanlainen :headwall:

Tuleva miniä varmaan mielissään. Siis jos äiti nyt pojalleen vaimon sallii..

Alkuperäinen kirjoittaja M:
Alkuperäinen kirjoittaja very important baby:

Tuleva miniä varmaan mielissään. Siis jos äiti nyt pojalleen vaimon sallii..

Sallin minä:) en ihan hirviöanopiksi ajatellut ruveta, olen kiltti. Onneksi poitsu on vielä vauva... ehkä voin joskus tulevaisuudessa vähän irtautuakin hänestä. Mutta kyllä hän on silti aina mun vauva, ei se ole keneltäkään muulta pois.

Alkuperäinen kirjoittaja miina:
Toivoin tyttöä siksi etten jaksa lyömisiä, tönimistä, tappelua, ammuskelua ja pyssyleikkejä, miekkailua, hirviöitä ym ällöjä. Enkä jaksais myöskään seisoa jalkapallo/jääkiekko maalin suulla.... Osaan vaan paremmin olla tyttöjen kanssa.

Kyllä ne tytötkin tappelee ja tönii ja leikkii pyssyleikkejä ja pelaa lätkää/jalista :whistle:

Tätä en ole koskaan ymmärtänyt, myös eräs ystäväni siis tietenkin pelkkien poikien äiti koko ajan sanoo että minun pitää tehdä poika että suku jatkuisi. Mitä ihmettä?? Jos tällä nyt tarkoitetaan sukunimen jatkumista, niin eiköhän se sukunimi nykyään pysy usein omana myös naisilla ja siirtyy lapsille. Surullista että omalle katkeruudelle ei mitään parempaa puolustelua löydetä. Kyllä ne geenit siirtyy myös tyttölapselle.

Tää oli nyt tarkoitettu ihan kevennykseksi "vitsi" etkö nähnyt vinkkaavaa hymiötä. Ja kuka tässä katkera on? Itse olen onnellinen pojuistani mut jos meillä tyttöjä olisi sekin olisi ok!

naurettavaa, että kinastellaan jo siitä, että onko pojat tyttöjä parempia tai poikalasten äidit tyttölasten äitejä parempia. Semmoisille ei tarttis lapsia ollenkaan, joille ei jompikumpi sukupuoli kelpais, se lapsi kun voi edustaa kumpaa tahansa. Siis en nyt tarkoita, etteikö toivoa sais, mutta jotkut tuntuu olevan aika ehdottomia tuossa(kin) asiassa.

En ole erityisesti kumpaakaan sukupuolta edes osannut toivoa, on vain haluttu lapsi, ei tiettyä sukupuolta joka muka olisi tietynlainen, vain koska on poika/tyttö. Kaikkihan me ollaan erilaisia kuitenkin.
Esikoisesta oli jotenkin jo etukäteen fiilis että poika tulee, niinkuin tulikin. Kumpi tahansa olis tälläkin kertaa enemmänkin kuin toivottu...

Yhteistyössä