Miksi se Auvinen sitten ampui itsensä, kun kerran hänen mielestään heikkojen tulee kuolla ja vahvojen elää...

Tuli sellainen mieleen, että jos piti itseään vahvana, mutta ammuttuaan nämä ihmiset alkoi mieli murtua ja tunsi itsensä heikoksi.

Mutta eihän me koskaan saada tietää tätä asiaa.

Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:
tyttöni 10v kysyi, että joutuuko se ampuja helvettiin vai taivaaseen....
en oikein sitten osannut vastata--:(

Oisit sanonut, että SE KUOLI, ei se minneen helvettiin tai taivaaseen joutunut. Helvetti ja taivas... voi vide sentään!!! :D

Alkuperäinen kirjoittaja helmi79:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja helmi79:
Kuka oikeesti tappaisi ensin tuollaisen joukon ihmisiä ja jättäisi ittensä henkiin?

Mie ihmettelen sitäkin, että sai vain 8 hengiltä.

nii in, jotenkinhan se on varmaan ne "valikoinut" ja loput ois kuollut sitten tulipalossa..

Silti melkoisen omituista. Oli sillä niitä patruunoita. Ja jos tarkoitus on viedä mahdollisimman paljon mukana, miten ihmeessä se vain 8 tappoi? Muistan kirjoituksen uhrilta että oli käynyt luokassa, käskenyt hajoittaa tavaroita ja sitten lähteny.

Sehän oli kirjoittanut niissä sen nettivideoissa, että kun hän tekee "sen" niin hänestä tulee kuuluisa mutta vainottu, eikä voi jäädä siinä tapauksessa enää tänne.

Alkuperäinen kirjoittaja vihaks pistää:
Helvettiin se Auvinen joutais, liian helpolla pääsi kun kuoli

Tuota mäkin olen miettinyt...että pääsikö liian helpolla kun kuoli?
..toisaalta, oliko hän jo kärsinyt riittävästi itsekin, kun oli tuossa jamassa?
Voiko syyttävä sormen osoittaa myös hänen vanhempiinsa, jotka idealisteina eivät osanneet kantaa kasvatusvastutaan lapsestaan, vaan keskittyivät enemmän yhteiskunnallisiin asioihin? :/
Vähän hihhulelta tuntuivat...

Entäs jos olisikin jäänyt henkiin, mutta maannut vihanneksena lopun ikäänsä? Olisi ollut sellainen yhteiskunnan heikko ja tarpeeton, kuten hän itse asian esitti. Se olisi ollut ironista.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Koska "legenda" haluaa "legendan lopun" eikä vastailemaan elävänä kysymyksiin, joiden perusteella hänen älykkyytensä noteraattaisiin alle normaalitason.

Kyllä mä uskon, että oli normaalia älykkäämpi. Siis ÄO:ltään, ei teoiltaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vihaks pistää:
Helvettiin se Auvinen joutais, liian helpolla pääsi kun kuoli

joo, samaa mieltä, ois saanu saada neliraajahalvauksen siitä omasta luodistaan. Ois järki pysyny päässä, mut kroppa ei ois toiminu. Olis joutunu vastaamaan teoistaan raskaimman kautta!!

Yhteistyössä