Onhan tästä tyypistä jauhettu jo liikaakiin, mutta tuli vaan mieleen...
Nosti itse itsensä muiden yläpuolelle ja sitten päätyi kuitenkin kuolemaan...
Nosti itse itsensä muiden yläpuolelle ja sitten päätyi kuitenkin kuolemaan...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:tyttöni 10v kysyi, että joutuuko se ampuja helvettiin vai taivaaseen....
en oikein sitten osannut vastata--![]()
Alkuperäinen kirjoittaja helmi79:Kuka oikeesti tappaisi ensin tuollaisen joukon ihmisiä ja jättäisi ittensä henkiin?
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja helmi79:Kuka oikeesti tappaisi ensin tuollaisen joukon ihmisiä ja jättäisi ittensä henkiin?
Mie ihmettelen sitäkin, että sai vain 8 hengiltä.
Alkuperäinen kirjoittaja helmi79:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja helmi79:Kuka oikeesti tappaisi ensin tuollaisen joukon ihmisiä ja jättäisi ittensä henkiin?
Mie ihmettelen sitäkin, että sai vain 8 hengiltä.
nii in, jotenkinhan se on varmaan ne "valikoinut" ja loput ois kuollut sitten tulipalossa..
Alkuperäinen kirjoittaja vihaks pistää:Helvettiin se Auvinen joutais, liian helpolla pääsi kun kuoli
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Koska "legenda" haluaa "legendan lopun" eikä vastailemaan elävänä kysymyksiin, joiden perusteella hänen älykkyytensä noteraattaisiin alle normaalitason.
Alkuperäinen kirjoittaja vihaks pistää:Helvettiin se Auvinen joutais, liian helpolla pääsi kun kuoli
Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:No prkl, soita ja kysy :headwall: