M
mutta
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja jaa:No aika sikeäunisesta ihmisestä saa olla kysymus, että herää vasta siihen, kun miehen elin on sisällä! Uskoisinpa, että yleensä kysymys on siitä, että tämä "nukkuva" on jonkin päihdyttävän aineen vaikutuksen alaisena. Sori vaan, mutta olen sitä mieltä, että omasta kunnostaan on jokainen itse vastuussa. Kyllä nainen vaikuttaa itse siihen, minkälaisiin tilanteisiin joutuu ja missä kunnossa.
En nyt mitenkään puolusta raiskaajia, mutta kannattaisi jokaisen miettiä mihin itsensä pistää. Tällä tarkoitan myös sitä, minkälaisiin parisuhteisiin itsensä pistää.
Esim. jos nainen nukkuu alasti tai vain alushousut jalassa niin onko mielestäsi kovinkin mahdoton ajatus, että mies saa laitettua elimensä hänen sisäänsä ennen kuin nainen herää? Heräätkö muka itse aina, jos sinua riisutaan?
eikö tällanen huomaamaton sisääntulo vaadi jonkun asteista kostumista, muuten muhun ainakin sattus aika paljo ja sillon kyllä heräisin