V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kysynpä vaan:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mutta:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä en tuollaisessa suhteessa ole elänyt ikinä, enkä tule elämään. Tajuan silti rajat, mikä on sopivaa ja mikä ei. Asioista, vaikka niitä ei itse ole kokenutkaan, voi silti keskustella ja niihin voi olla mielipide.
Mutta silti täällä eräät (sinä?) tuntuvat olevan sitä mieltä, että on vain yksi ainoa oikea mielipide. Ja kaikki eri mieltä olevat voivat sulkea turpansa, koska ovat väärässä eivätkä voi puhua jostain mitä eivät ole kokeneet.
Yksi ainoa mielipide? Jos ihminen kokee tulleensa raiskatuksi, silloin hänet on raiskattu. Jos toinen ei muuta käytöstään edelleenkään, vaikka siitä asiasta sanotaan, hän jatkaa raiskaamista.
No tää on sama kuin että onko abortti murha. Joku kokee ehkä sen olevan, lain mukaan ei ole. Jolloin se ei ole murha, vaikka kuinka väittäis. Nämä ovat määrittelyn varaisia asioita, ja jokainen ei voi niitä itse määritellä, vaan laissa ne rikosoikeudelliset määritelmät ovat.
Omia määritelmiäsi voit tehdä niin paljon kuin huvittaa ja polkea jalkaa, että koko maailman on oltava samaa mieltä sun kanssa.
Minä en keskustellessani pyri saamaan kaikkia "omalle puolelleni", en jalkaa polkemalla enkä ilman, vaan hakea erilaisia näkökantoja.
Ja edelleenkin, jos se vaimo sinulle sanoo, että hän ei halua, että sinä nyt kosket häneen, pidä kädet omalla puolella.
mutta miten se unissaan sanoo??
Voi elämä.. Jos vaimo sinulle herätessään sanoo, että EI, sinä lopetat silloin. Ymmärtää? Ja aamulla jos vaimo sanoo, että älä ikinä koskaan enää tee tuollaista, sinä et enää tee niin. Väännänkö vielä ratakiskosta?
miksi silloin tämä vaimo on tämän kyseisen miehen kanssa jos mies nuin vastenmielinen
Ei kai miehen tarvitse vastenmielinen vaimon mielestä olla, jos naine ei vaan halua, että häneen kosketaan kun hän nukkuu.