H
Hölmö kumppani
Vieras
Me ollaan oltu yhdessä mun miehen kanssa jo melkein 10 vuotta. Aika ajoin jotain "pahaa" tapahtuu ja saan olla pahalla mielellä. Olemme nyt 26 vuotiaita. Itsekin hölmöilin nuorempana, mutta nyt tuntuu, että kaikki tällainen on teinitouhua, mutta mieheni vain jatkaa. tässä muutamia:
-esittää kovaakin naistenmiestä ja flirttailee estoitta (muille naisille, minulle ie hyvää sanaa heru)
-pyytää toista naista treffeille (oli muka niin kännissä ettei tajunnut)
-haukkuu minua ja antaa isänsä hakkua minua
-juo lähes joka päivä kaljan pari
-jää töitten jälkeen kavereitten kanssa (yötöissä) ja tulee kotiin myöhässä
-ryyppää (silloin harvoin kun ryyppää kunnolla) niin, että tulee vasta aamulla kotiin (vaikka puhe on ollut että kotiin tullaan yöksi), ryyppää tällöin myös niin että kaatuilee, oksentaa, likaa vaatteensa
-käy seksinettisivuilla juttelemassa
-ei tee kotitöitä kuin pakottamalla
-myöhästelee
-ei kanna vastuuta mistään velvoitteista (mm. laskut, koiran hoito, lahjojen osto tms..)
-suuttuu kun yritän puhua hänelle näistä, koska aina muka valitan vain
No mutta nyt kun ton kirjotti niin toi listahan on ihan sika kaamee. Apua. mutta parannustakin on tullut siihen mitä kaikki nuoruudessamme (teininä) oli. Vielä hirveämpää menoa ja itse olin lähes samanlainen. Mutta nyt siis on se tilanne, että tässä on itse aikuistunut, mutta toinen vain jatkaa. Milloin ne miehet aikuistuu?
-esittää kovaakin naistenmiestä ja flirttailee estoitta (muille naisille, minulle ie hyvää sanaa heru)
-pyytää toista naista treffeille (oli muka niin kännissä ettei tajunnut)
-haukkuu minua ja antaa isänsä hakkua minua
-juo lähes joka päivä kaljan pari
-jää töitten jälkeen kavereitten kanssa (yötöissä) ja tulee kotiin myöhässä
-ryyppää (silloin harvoin kun ryyppää kunnolla) niin, että tulee vasta aamulla kotiin (vaikka puhe on ollut että kotiin tullaan yöksi), ryyppää tällöin myös niin että kaatuilee, oksentaa, likaa vaatteensa
-käy seksinettisivuilla juttelemassa
-ei tee kotitöitä kuin pakottamalla
-myöhästelee
-ei kanna vastuuta mistään velvoitteista (mm. laskut, koiran hoito, lahjojen osto tms..)
-suuttuu kun yritän puhua hänelle näistä, koska aina muka valitan vain
No mutta nyt kun ton kirjotti niin toi listahan on ihan sika kaamee. Apua. mutta parannustakin on tullut siihen mitä kaikki nuoruudessamme (teininä) oli. Vielä hirveämpää menoa ja itse olin lähes samanlainen. Mutta nyt siis on se tilanne, että tässä on itse aikuistunut, mutta toinen vain jatkaa. Milloin ne miehet aikuistuu?