A
aapee..
Vieras
[QUOTE="VIERAS";27579066]Elämäntilanne oikeasti harvoin sallii täydellisesti sen, että perheeseen tulee uusi ihminen, mutta kyllä ne asiat yleensä järjestyy.[/QUOTE]
Voi huokaus.
Voi huokaus.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
On kyllä varsin erikoista huomata, miten oikeassa elämässä suhtautuminen on aivan toisenlaista, jotenkin enemmän realistista ja ymmärtäväistä. Ei mua esim. kukaan kaveri, lääkäri, terkkari tai sukulainen ole asiasta tuominnut tai haukkunut minua epäkelvoksi vain siksi, että en kykene nyt tekemään lasta. Päin vastoin, moni on sanonut, että päätös on varmasti oikea, kun tilanne ja tunne on tuo, ja että lapsia ehtii hankkimaan myöhemminkin (siis todennäköisesti).
Ymmärrän kantasi. Olen kuitenkin myös sitä mieltä, että vaikka vanhemmuuteen ei kai ikinä voi olla täysin valmis, voi silti olla sellainen vaihe elämässä, että lapsen saaminen ei vain ole kenenkään kannalta järkevää tai edes mahdollista. Enkä myöskään tunnetasolla halua lasta nyt.
Elämän ei tarvitse olla täydellistä lapsen tullessa, mutta todellakin haluan, että minulla on siinä vaiheessa taloudellisia resursseja elättää lapsi, ja että olen henkisesti valmis kasvamaan vanhemmaksi. Lapsi tarvitsee monia asioita, joita minulla ei ole nyt antaa mitenkään.
provohan tämä sitten olikin
Eli asiasta ei voi keskustella yhtään pidemmälle ilman että tuomitaan provoksi.
Eli asiasta ei voi keskustella yhtään pidemmälle ilman että tuomitaan provoksi.
Olen ihan sitä mieltä, että ulkopuolinen apu on ehdottoman hieno asia, jos sellainen tilanne tulee.
Me olemme miehen kanssa valmiita selviytymään yhdessä, olen hyvin toiveikas, että selviämme tästäkin jotenkin, emme halua erota, ei suhteemme aio kaatua tällaiseen asiaan. Molemminpuolista tukea tässä tarvitaan eikä eroa.
Pitäisi vaan löytää ne keinot käsitellä tämä asia, ja haluan ehdottomasti auttaa miestäni siinä kaikin mahdollisisn tavoin. Ja tarvittaessa sitä apua haetaan vaikka ulkopuolelta.
Onhan tässä totisesti mietitty ne syyt useampaankin kertaan, ja ne syyt ovat hyvin selvät ja perustellut.
Lapsen hankinnasta olemme kyllä keskustelleet ja se on sitten joskus, jos on tullakseen ja elämäntilanne on sen sallii. Ja kun olemme henkisesti siihen valmiita, tai vähintäänkin valmiita valmistautumaan lapsen tuloon.
Voi huokaus.
Vaihtoehto on sekin, että tuntemattoman on helpompi sanoa asiat suoraan kuten ne ovat, koska ei tarvitse välittää toisen tunteista.
Alkuperäinen kirjoittaja Niin siinä käy;27579104:"Minä en halua tätä lasta, mutta poikaystävä painostaa!.
nimim. kauhuissaan"
Tuo otsikko ja nimimerkki ei nyt jotenkin kohtaa tämän ap:n kanssa, joka täällä asioita selittelee. Ethän sä ole kauhuissasi. Jos et ole valmis lapseen, niin sitten sinun on oltava valmis siihen, että mies ei välttämättä pääse asiasta yli. Vahinko on sattunut, jäljet on korjattava. Minä en usko, että minun järkimieheni olisi koskaan milloinkaan päässyt yli tuollaisesta asiasta. En vaikka hän kuinka olisi toista yrittänyt vakuuttaa. Suhde ei olisi milloinkaan palautunut samaksi. Ihan fakta.
Jonkinäköinen suuri elämänmuutos siis edessä.
Sanoa asiat suoraan kuten ne ovat? Siis siten, että abortin tekevä nainen on itsekäs ja epäkypsä elukka, joka tulee vielä katumaan 100 %:lla varmuudella tekoaan, ja mies jättää varmasti ja itse abortti on aivan saatanasta.
Varmasti vaikuttaa, mutta en siltikään jaksa uskoa, että monellakaan olisi noin epäkunnioittava, näköalaton ja mustavalkoinen ja perin vanhoillinen asenne muita ihmisiä ja heidän tilanteitaan kohtaan. Edes salaa.