M
"Mimmi"
Vieras
Kyselen minkä verran saatte keskimäärin elatusapua kuukaudessa? Meillä yhteishuoltajuus, eli periaatteessa miehen ei kai tarvitsisi maksaa mitään, mutta tulomme ovat hyvin epäsuhdassa. Ex-miehen nettotulot n. 3800 ja minun n. 1600 . En siis tiedä, minkä verran voisin elatusapua pyytää. Näkemyksiä asiaan? Kiitos!