Mitä luulette olenko 20 kg hoikempi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 2011
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi de saden:
ei maito lihota ellei sitä nyt hulluna vedä..Ohan siin kuitenki kaloreita ja hiilareita :/

lähes kaikessa ruoassa on kaloreita ja hiilareita :o

Juu, RUOASSA. Kiinteää ruokaa ei vedetä napaan samaa tahtia ku mitä juoma uppoaa. Sen takia kannattaisi juoda vain vettä arkena.

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Osaan mut luin niin nopeeta. Turhaan tässä jankkaa että maito lihottaa mikä ei tasan pidä paikkansa. Sun mielestä varmaan yks omenakin lihottaa.

Jälkikasvun lihoittamiseen tarkoitettu neste lihottaa, ylläri. Omena on tuore hedelmä, eri hieman eri asia. Omenalla tuskin kykenee itseään lihottamaan.

No ei se maitokaan lihota, jollei sitä mielin määrin juo! Kyllä minä ainakin haluan turvata kalsiumin saantini ja juon edelleenkin maitoa ja syön jugurttia. Ja olen laihtunut 20 kiloa ja rapiat.

Mun laihdutuskäsityksen mukaan mitä vaan voi syödä, mutta kohtuudella.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi de saden:
ei maito lihota ellei sitä nyt hulluna vedä..Ohan siin kuitenki kaloreita ja hiilareita :/

lähes kaikessa ruoassa on kaloreita ja hiilareita :o

Ihan tosi :o Voi jösses...maitoa voi juoda ja ruokaa syödä kuhan kalorit pysyy kohtuudessa ja liikuntaa enemmän.Ni pitäs laihtua =)

Alkuperäinen kirjoittaja sondersson:
ap, mä söisin sinuna noitten hedelmien sijaan kasviksia ja lisäisin sit sopivan määrän rasvaa johonkin.

Ei mulla oo aikaa kasviksia keitellä töissä tai roudata ympäriin. Hedelmät on hyvät aamupalalla, välipalalla. Mä en oikein tie mistä sitä hyvää rasvaa saan ku oliiviöljystä en välitä, todella rasvanen. Pähkinöistä joku höpöttänyt mutta minkälaisia pähkinöitä ostan

et sä varmaan koko päivää oo töissä. Aamu- ja iltapalalla kerkiät ihan yhtä hyvin kuorimaan jokusen porkkanan siinä missä omenankin. Ei niitä kannata keittää. Tomaatille ja kurkulle ei ees tarvii tehä mitään. Hedelmät on lähinnä sitä sokerivettä mikä ei toiaankaan ole laihduttajalle parasta mahdollista syömistä.

Helppohan sun on rasvaa saada, juo vaikka rasvasta maitoo sen rasvattoman sijaan. Tai sit ne pähkinät on hyvä. Voisilmä siihen puuroon, onhan noita tapoja.

Alkuperäinen kirjoittaja plm:
Kiloklubin mukaan 2 dl lasillisessa rasvatonta maitoa on 68 kcal eli meikäläisen laskuopin mukaan kahdessa lasillisessa 136.
Uskon Kiloklubia ennemmin kuin Ninatt:tä.

1. Kaksi desiä on tyyliin snapsilasi. Mä juon aina vähintään 2,5 dl ja nykyään suurin osa myydyistä juomalaseista ovat 3-4 dl koossa. Siksi laskin 2,5dl lasilla.

2. Kalorit otin kevytmaidosta, sitä kun on viimeksi ollut joskus hieman yli vuosi sitten ku vielä asuttiin siskon kanssa kimpassa.

3. Rasvaton maito on todennäköisesti vielä huonompi vaihtoehto ku on käsitellympää ku sellanen maito missä on vielä rasvaa tallella.

No ei todellakaan pidä paikkaansa.
Mitä hehtolaseja sulla on jos 2 dl on snapsilasi?
Mulla on ihan normaaleja kartioita ja ainoja eikä niihin tosiaankaan mene 2,5 dl.
Kannattaa googlettaa snapsilasi niin tiedät mistä puhutaan.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Snapsilasi

Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:
Osaan mut luin niin nopeeta. Turhaan tässä jankkaa että maito lihottaa mikä ei tasan pidä paikkansa. Sun mielestä varmaan yks omenakin lihottaa.

Jälkikasvun lihoittamiseen tarkoitettu neste lihottaa, ylläri. Omena on tuore hedelmä, eri hieman eri asia. Omenalla tuskin kykenee itseään lihottamaan.

No ei se maitokaan lihota, jollei sitä mielin määrin juo! Kyllä minä ainakin haluan turvata kalsiumin saantini ja juon edelleenkin maitoa ja syön jugurttia. Ja olen laihtunut 20 kiloa ja rapiat.

Mun laihdutuskäsityksen mukaan mitä vaan voi syödä, mutta kohtuudella.

Nyt heitit pommin. Kun NinaTT.n mielestä se kalsium ei ole hyvää kalsiumia mitä saa maidosta. se pitää saada muusta ruoasta.

Mitähän minun pitäis sitten lapsille juottaa kun eivät vettä suostu juomaan ruoan kans. Niin mielestäni maito on se paras vaihtoehto sitten. Mehua mä en tarjoa kuin joskus mut ei ruokajuomana.

Yhteistyössä