Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pettynyt tyttö;27257855:Tein yhdessä vaiheessa niin, etten vastannut puheluihin ja viesteihin --> tuli oven taa soittamaan ovikelloa ja teki sitä useita kertoja päivässä.
Alkuperäinen kirjoittaja Pettynyt tyttö;27258188:Se on vähän kuin noiden lyöntienkin kanssa. Ensimmäisellä kerralla itkin ja panikoin, samoin mies ja pyyteli anteeksi. Lopulta oltiin tilanteessa ettei se enää tuntunut miltään. Tuntuu että olen nykyään vain pelkkä kuori ja että olen uhrannut tähän suhteeseen jo niin paljon etten pysty lähteä koska minulla ei ole enää kenellekään muulle mitään annettavaa kun kaikki on jo tässä.
No tuskinpa se tuosta enää huonommaksi voi muuttua, kun turpaankin on jo tullut. Mikä arvo miehellä sinulla on, kun ei siitä tunnu olevan juurikaan iloa. Ja jos yksin on ikävää ja kunnollista miestä ei tule vastaan, niin noita paskoja on kyllä aina tarjolla mielin määrin, että ei pidä olla huolissaan.Alkuperäinen kirjoittaja Pettynyt tyttö;27258938:MItä jos ei ole vaikka luulisit niin?