Mitä mieltä miehen käytöksestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pettynyt tyttö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Läheisriippuvuus on melko varma, jos on ollut suhteessa, jossa on väkivaltaa ja/tai päihteiden väärinkäyttöä. Ota yhteys HETI paikkakuntasi mielenterveystoimistoon. Ja lainaa vaikka joku kirja läheisriippuvuudesta tai hae netistä tietoa. Unohda tuo mies, jos ikinä haluat elää ihmisarvoista elämää onnellisena. Tuon miehen rinnalta et tule onneasi löytämään.

Vaihda numeroa äläkä anna sitä miehen tietoon/laita esto miehen numerolle. Saat rauhan miettiä asioita itseksesi. Äläkä mene meseen. Jos hänellä on avain, pyydä se takaisin tai vaihdata lukko/sarjoita se uudelleen. Otat väkisin miettimisrauhaa, niin ei tarvitse tehdä päätöstä joka yhteydenoton kohdalla erikseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Pettynyt tyttö;27257855:
Tein yhdessä vaiheessa niin, etten vastannut puheluihin ja viesteihin --> tuli oven taa soittamaan ovikelloa ja teki sitä useita kertoja päivässä.

Jos se haluaisi sinun kanssasi olla niin paljon, niin ei se sitä ihastustaan näkisi vielä. Ei edes pitäisi yhteyttä siihen tyttöön. Luulen, että se haluaa vaan jonkun, ei halua olla yksin jostain syystä. On aika outoa ja pelottavaa, että tulee monta kertaa päivässä oven taakse, kutsumatta. Ota etäisyyttä.

Huhhuh. Älä edes sano tuota tyyppiä mieheksi, poika hän vasta on. Kuulostatte kumpikin ihan teineiltä. Ööö, mies on pettäjä kun ei tule koneelle?! Whaaaaaat?! Kasvakaa nyt vielä ja alkakaa vasta sitten miettimään suhteita, mutta tehkää se erillänne.

Ei se ole pettäjä kun ei tule koneelle, mutta on koneella 24/7 ja jos ei ole, niin tiedän että on sen tytön kanssa. Niin on käynyt ainakin 20 kertaa aiemminkin. Kerran jopa laittoi viestin "nukahdin jo puhelin kädessä. alan jo nukkumaan. hyvää yötä <3" no lähdin itse vielä ajelemaan niin enköhän sen löytäny sen tytön seurasta kaupungilta ajelemasta...

Ollaan yli 20-vuotiaita.

Koko juttu kuulostaa siltä, että olisi sun kannalta fiksua unohtaa koko suhde. Ne alkuperäiset syyt teidän eroon oli oikeesti isoja ongelmia, jotka ei luultavasti ole mihinkään kadonneet.. vähän aikaa erillään niin ne unohtuu hetkeksi, mutta palaa takaisin. Nyt sitten vielä tämä toinen tyttö.

Kaikesta paistaa, ettei mies tosissaan kunnioita sinua. Olet pystynyt lopettamaan suhteen kerran aikaisemminkin, nyt pidät vaan päätöksestäsi kiinni. Yksin jääminen voi tuntua ajatuksena rankalta, mutta voi oikeasti olla tosi vapauttavaakin. Lisäksi et koskaan tiedä kehen törmäät ja kuka vie seuraavana jalat alta ;) miehiä on aivan ihaniakin, sellaisia, jotka eivät koskaan kohtelisi sua tuolla tavoin kuin tämä nykyinen.

Sanot ettet halua erota, koska olisit sitten ihan yksin. Etkö ole jo nyt käytännössä henkisesti yksin? Mitä sinulta oikeasti jäisi puuttumaan, jos eroat miehestä? Jonkin verran ilmeisesti seuraa ja seksiä, mutta niitä kannattaa hankkia mieluummin ystäviltä, tai jopa opetella viettämään aikaa yksinkin. Nyt hinta siitä että sinulla on "joku" on ihan liian suuri.

Ja niinkuin joku sanoikin, mitä sitten jos rakastat ja välität? Sinun rakkautesi menee tuossa tyypissä ihan hukkaan. "Olen onnellinen hänen kanssaan" on ihan pätevä syy suhteelle, mutta "minä rakastan häntä" ei. Etkö rakasta ja välitä itsestäsi, kun annat itseäsi kohdella noin kurjasti? Mies ei ole sinun lapsesi, sinulla ei ole hänestä vastuuta niin että sinun pitäisi sietää mitä tahansa jotta miehelläkin olisi "joku". Olette molemmat aikuisia. Mies vastaa käytöksestään itselleen, ja SINÄ itselle. Älä mieti miksi mies tekee mitä tekee, mieti miksi ihmeessä SINÄ jäät tuohon suhteen tapaiseen irvikuvaan.

Se on vähän kuin noiden lyöntienkin kanssa. Ensimmäisellä kerralla itkin ja panikoin, samoin mies ja pyyteli anteeksi. Lopulta oltiin tilanteessa ettei se enää tuntunut miltään. Tuntuu että olen nykyään vain pelkkä kuori ja että olen uhrannut tähän suhteeseen jo niin paljon etten pysty lähteä koska minulla ei ole enää kenellekään muulle mitään annettavaa kun kaikki on jo tässä.

Sä olet kyllä hemmetin lapsellinen. Ei uskois että oot yli 20, sori vaan. Mietipäs nyt että ihmiset lähtee huonosta suhteesta yli neljäkymppisinä 20 vuotta naimissisa oltuaan - eivätkä silti ajattele että ei ole enää elämää jäljellä tai että kaikki olisi jo annettu. Te olette olleet pari vuotta yhdessä ja olette parikymppisiä... Et pysty lähteä parin vuoden suhteessa olon takia vaikka sulla on elämää jäljellä ehkä 60 tai 80 vuotta?

Otappas lapsi nyt järki käteen ja jätä se mies. Muuten olet täällä viiden vuoden päästä uikuttamassa, että kun "meillä on nyt kaksi pientä lasta ja silti mies vaan juo ja lyö......!!!"

Sori vaan, mutta tuo on ihan fakta, jos tuohon suhteeseen jäät. Näiden neuvojen jälkeen et sitten saa syyttää siitä muita kuin itseäsi.

Tee itsellesi iso palvelus ja anna miehen mennä. Suorastaa kehotan sinua eroamaan tuollaisesta miehestä mahdollisimman äkkiä. Jos haluat itsellesi hyvän elämän, niin etsi itsellesi kunnollinen mies, joka oikeasti välittää sinusta ja näyttää sen myös teoillaan.

En ymmärrä, mikä niitä naisia vaivaa, jotka väen väkisin roikkuvat näissä juopoissa, väkivaltaisissa ja valehtelevissa miehissä, jotka eivät kunnioita pätkänkään vertaa omaa kumppaniaan tai koko naissukupuolta.

[QUOTE="Jäämies";27257523]Ihastumisia tulee ja menee. Niitä tulee vaikka on 16-vuotta ollut parisuhteessa. Miksei toisiin ihmisiin saisi ihastua? Ei kuitenkaan puhuta rakastumisesta, johon jotkut sekoittavat.[/QUOTE]

Ohhoh. Olen ollu ukkoni kanssa 15v. enkä ole kertaakaan sinä aikana ihastunut keneenkään.

Alkuperäinen kirjoittaja Pettynyt tyttö;27258188:
Se on vähän kuin noiden lyöntienkin kanssa. Ensimmäisellä kerralla itkin ja panikoin, samoin mies ja pyyteli anteeksi. Lopulta oltiin tilanteessa ettei se enää tuntunut miltään. Tuntuu että olen nykyään vain pelkkä kuori ja että olen uhrannut tähän suhteeseen jo niin paljon etten pysty lähteä koska minulla ei ole enää kenellekään muulle mitään annettavaa kun kaikki on jo tässä.

Mies on näköjään lytännyt itsekunnioituksesi ja omanarvontunteesi. Jos kerran tuolta tuntuu jo nyt, niin miksi ihmeessä haluaisit jatkaa samassa paskassa koko loppuelämäsi. Miksi haluat uhrata tuollaisen välivaltaiseen idioottiin koko elämäsi? Mies ei arvosta sinua pätkääkään.

Olet pilannut vasta muutaman vuoden elämästäsi. Nyt on oikea hetki muuttaa tilanne ja elämäsi suunta paremmaksi. Se onnistuu vain pysymällä kaukana tuollaisista naisenhakkaajista. Äläkä enää koskaa haksahda vastaaviin luuserimiehiin. Hyviä miehiäkin on olemassa vaikka millä mitalla.

Mies pitää sinua löysässä hirressä (koska ei halua sinua) ja se tyttö pitää miestä löysässä hirressä (koska ei lopulta halua miestäsi, mutta varmaan huomio hivelee). Lopeta sinä tuo kuvio, koska sinä olet kaikkein eniten "tappiolla" tässä.

Kai sinä ymmärrät että mieskin on jollainlailla sinuun vielä kiintynyt, mutta rakautta tuo ei ole. Heti kun pystyt hyväksymään ettei mies sinua enää rakasta, alkaa asiat helpottamaan. Roikut miehessä kuin kiviriippa eikä se kasvata kunnioitusta tai rakkautta. Olet todenäköisesti miehelle vain raskas taakka josta on vaikea päästä eroon. Mies halusi sinut uudelleen koska halusi testata jos hänellä on vielä mahdollisuuksia, heti kun suostuit loppui kiinnostus. Niin se menee miehet haluaa metsästää ja omistaa. Kannattaa uskoa neuvoja ja alkaa elämään omaa elämää ja unohtaa mies. Et voi kuitenaan pakottaa toista sinua rakastamaan. kaikkea hyvää

[QUOTE="Jäämies";27257248]Ei onnistuisi alkuunkaan, että minun ystävyyssuhteisiin puututtaisiin tai minut asetettaisiin valitsemaan. Jos et pysty nyt luottamaan mieheen niin ei se ratkea kieltämällä tapaamasta jotain ystävää. Mitäs teet, kun mies tapaa toisen naispuolisen kaverin? Lisää ehtoja ja kontrollia?[/QUOTE]

Onhan se sitten ok. että myös naisella on säätöä jonkun toisen miehen kanssa kuin sinun? Eli "ystävyyssuhde" kuten asian ilmaiset?

Alkuperäinen kirjoittaja Pettynyt tyttö;27258938:
MItä jos ei ole vaikka luulisit niin?
No tuskinpa se tuosta enää huonommaksi voi muuttua, kun turpaankin on jo tullut. Mikä arvo miehellä sinulla on, kun ei siitä tunnu olevan juurikaan iloa. Ja jos yksin on ikävää ja kunnollista miestä ei tule vastaan, niin noita paskoja on kyllä aina tarjolla mielin määrin, että ei pidä olla huolissaan.

Mietin itseäsi sitten, kun olet kulahtanut tuossa suhteessa vielä muutaman vuoden. Vahinkoraskaus tälle idioottimiehelle tai toisen silmän sokeutuminen, sitten kun taas saa turpaan, kasvattavat varmaan karusti rohkeutta.

Yhteistyössä