Alkuperäinen kirjoittaja ap:
olen itsekin sitä mieltä, että pitäisi löysätä. ei tämä tämmöinen laskeminen hyvältä tunnu. mutta pitkällisten neuvottelujen tuloksena tähän päädyttiin. muutoin on tilanne se, että mies menee joka tapauksessa ja minä en ollenkaan. kun sovittiin vain että kummallakin voi olla oma meno viikossa, niin se meni siihen että miehen meno oli pe-su kalareissu ja minun meno to-illan jumppatunti 45 min. miehen mielestä tämä oli tasapuolista, minun mielestä ei.
Mulla oli edellisessä avoliitossa saman suuntaisia ongelmia, eivätkä ne ratkenneet kuin miestä vaihtamalla. Valitettavasti. Kodin ulkopuolisia harrastuksia mulla ei oikeastaan voinut ollakaan ja jännästi minun suihkussakäyntikin laskettiin vapaa-ajaksi. Baarireissuista nostin mekkalan, että nyt loppu se juokseminen tai juoksen minäkin. Tuloksena se, että sain käydä baareissa silloin tällöin, miehen meneminen ei vähentynyt ollenkaan.
Kannattais varmaan nostaa kissapöydälle ja jutella nuo parisuhteen ongelmat ihan juurta jaksain. Käy muuten kuin meille, että se on jonkun ajan päästä entinen parisuhde. (tosin se ei kyllä haittaa minua tippaakaan, hyvä näin)