H
HelloShitty
Vieras
vein lapset tarhaan ja eskariin. ensin vein 5v tytön tarhaan ja heti ku astuimme sisään alkoi muutama pikkupoika huutaa tytölle että se on tyhmä..en sanonu mitään (ootin että tarhatädit ois puuttunu asiaan). vein 6veen eskariin (yläkertaan) ja kun tulin takasin niin ne tarhan lapset oli oottamassa jonossa (menossa jumppasaliin). no..siinä sitten nää pojat jatkoi sitä samaa ja tyttö sanoi että se menee vielä moikkaamaan mua ja pikkusiskoa. niin nää pojat alkoi huuttaa että sun äiti on läski. niin tyttö sanoi että se on mun äiti..niin nää jatkaa: "se on silti läski" ja alkoi leikkiä että ne oksensi.
ite päätin olla sanomatta mitään koska mulla kiehui niin pahasti että pelotti etten pysy asiallisena vaan halasin ja pusuttelin vaan tyttöä ja vilkutin ja menin pois. nyt kun on hetken saanu miettiä niin harmittaa etten sanonu mitään.
mitä ois pitäny tehä ja sanoa..? tytölle aion ainakin puhua asiasta kun tulee kotiin tos yhen jälkeen.
taas kerran voin todeta että onneks mulla ei oo poikia. :snotty:
ite päätin olla sanomatta mitään koska mulla kiehui niin pahasti että pelotti etten pysy asiallisena vaan halasin ja pusuttelin vaan tyttöä ja vilkutin ja menin pois. nyt kun on hetken saanu miettiä niin harmittaa etten sanonu mitään.
mitä ois pitäny tehä ja sanoa..? tytölle aion ainakin puhua asiasta kun tulee kotiin tos yhen jälkeen.
taas kerran voin todeta että onneks mulla ei oo poikia. :snotty: