M
mm
Vieras
vääntäkäähän nyt rautalangasta, miten jeesus on siis vierelläni, sydämessäni, jeesus auttaa, pelastaa, jos on kuollut yli 2000 vuotta sitten? kulkeeko jeesus henkiolentona täällä hengailemassa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jesus rocks:Jeesus on ristillä hyvittäny kaikki meidän synnit joten kaikki pääsee taivaaseen, nekin jotka ei usko :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Älä pohdi noin vaikeita. Joudut pian hoitoon. Monille asia on selvä ja jotkut taas eivät tajua asiaa millään.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:jeesus on vierelläsi joka päivä elämäsi loppuun asti ja herran näet sitten myöhemmin : ) sinun täytyy ensin tunnustaa syntisi ja pyytää anteeksiantoa sekä katua hän antoi ruumiinsa ja elämänsä ihmisten syntien edestä 2000 vuotta sitten että sinäkin saisit synnit anteeksi ja iankaikisen elämän on pyhä kolminaisuus isä poika ja pyhähenki. jeesuksen läheisyyden voit myös tuntea usein ja minä ainakin rukoillessani jeesus voi pelastaa koska hän niin tahtoo ja hän on voittanut kuoleman hän nousi ylös haudasta kolmantena päivänä, aamen. voin kertoa enemmän jos haluat. ja kyllä olen uskossa!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:miten voin saada yhteyden pyhään henkeen? rukoilemalla? jos saan yhteyden johonkin, mistä tiedän ettei kyseessä ole saatana tai joku astraalitason henki?
Alkuperäinen kirjoittaja mä:sinun täytyy ensin tunnustaa syntisi ja pyytää anteeksiantoa sekä katua hän antoi ruumiinsa ja elämänsä ihmisten syntien edestä 2000
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:miten voin saada yhteyden pyhään henkeen? rukoilemalla? jos saan yhteyden johonkin, mistä tiedän ettei kyseessä ole saatana tai joku astraalitason henki?
pyhä henki tulee luoksesi ja sinut voidellaan silloin kun se on sinulle ajankohtaista mutta ensin pitäisi tulla uskoon.
Alkuperäinen kirjoittaja zxz:eikai Jeesus oo taala sun kaa eikos se ole se pyhahenki ku on sun kaa
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:miten voin saada yhteyden pyhään henkeen? rukoilemalla? jos saan yhteyden johonkin, mistä tiedän ettei kyseessä ole saatana tai joku astraalitason henki?
pyhä henki tulee luoksesi ja sinut voidellaan silloin kun se on sinulle ajankohtaista mutta ensin pitäisi tulla uskoon.
Alkuperäinen kirjoittaja makri:Jeesus on tehnyt pelastuksen meille mahdolliseksi kuolemalla ristillä (sovitti synnit) ja nousemalla ylös kuolleista. Jeesushan ei jäänyt hautaan! Kun uskot, että Jeesus on kuollut sun syntien puolesta, pyydät anteeksi ja teet parannuksen, pelastut.
Jos haluat, että elämäsi uskovana on antoisaa, lue Raamattua ja rukoile. Kehottaisin ottamaan yhteyttä myös paikalliseen seurakuntaan (esim. helluntaisrk, vapaakirkko ja miksei luterilainenkin srk).
Uskossa kasvaessasi huomaat varmasti, mitä tarkoittaa, kun Jeesus auttaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja mä:sinun täytyy ensin tunnustaa syntisi ja pyytää anteeksiantoa sekä katua hän antoi ruumiinsa ja elämänsä ihmisten syntien edestä 2000
mistä tiedän mitä ne syntini ovat? sekö että minua käytettiin hyväksi ollessani lapsi? vai se että olen vihainen heille?
katua että hän antoi ruumiinsa? miksi minä olen siihen syyllinen?
Alkuperäinen kirjoittaja makri:Jeesus on tehnyt pelastuksen meille mahdolliseksi kuolemalla ristillä (sovitti synnit) ja nousemalla ylös kuolleista. Jeesushan ei jäänyt hautaan! Kun uskot, että Jeesus on kuollut sun syntien puolesta, pyydät anteeksi ja teet parannuksen, pelastut.
Jos haluat, että elämäsi uskovana on antoisaa, lue Raamattua ja rukoile. Kehottaisin ottamaan yhteyttä myös paikalliseen seurakuntaan (esim. helluntaisrk, vapaakirkko ja miksei luterilainenkin srk).
Uskossa kasvaessasi huomaat varmasti, mitä tarkoittaa, kun Jeesus auttaa![]()