A
ap
Vieras
En minäkään taida ymmärtää mutta jotkut uskovaiset tuntuvat tuomitsevan esim reikin tms tavan auttaa muita.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja mä:no minä esim tunsin kuinka pyhä henki laskeutui päälleni viime perjantaina kun minua siunattiin evankelioimistyöhön ja tarjosin kielitaitoni herralle töihin.
kuulostaa hyvälle. miksei se laskeudu minun pääni päälle, vaikka miten toivon? tarviiko mennä jollekin pedofiilipalille siunattavaksi?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:no onko se sitten syntiä, jos häpeän puhua ja tunnustaa mahdollisen uskoni?
en uskalla täysillä olla uskossa, koska ympärilläni on ihmisiä, esim äiti joka vaan halveksuu uskovaisia. äiti ei ole koskaan ottanut tosissaan näitä asioita ja ymmärtänyt, että esim minä saatoin jo pienenä kaivata uskoa, mutten sitä saanut.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:no onko se sitten syntiä, jos häpeän puhua ja tunnustaa mahdollisen uskoni?
en uskalla täysillä olla uskossa, koska ympärilläni on ihmisiä, esim äiti joka vaan halveksuu uskovaisia. äiti ei ole koskaan ottanut tosissaan näitä asioita ja ymmärtänyt, että esim minä saatoin jo pienenä kaivata uskoa, mutten sitä saanut.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
En minäkään taida ymmärtää mutta jotkut uskovaiset tuntuvat tuomitsevan esim reikin tms tavan auttaa muita.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ap:no onko se sitten syntiä, jos häpeän puhua ja tunnustaa mahdollisen uskoni?
ehkä olen opetettu mielistelemään kaikkia, opetettu niin kiltiksi että pelkään kasvojeni menetystä uskomattomien edessä. miten häpeällistä olla sellainen uskis, jota niin monet tuttavani vihaavat ja halveksuvat.
toisaalta on eri asia tietää sydämessään mikä on oikein ja toivoa heidän puolestaan jotain parempaa...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:mulla on edelleen sellainen olo, että sanoista raamattu ja seurakunta tulee oksennus. ja että niissä on jotain pelottavaa ja omituista. ei välttämättä pahaa, mutta jotain pelottavaa. ehkä se pelko pitäisi kohdata. inhoan sanaa seurakunta, se aiheuttaa kylmiä väreitä...
Varmaan juu. Ristiretketkin suorastaan pursusivat lähimmäisenrakkautta.Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja zxz:eikai Jeesus oo taala sun kaa eikos se ole se pyhahenki ku on sun kaa
kyllä se on jeesus joka on keskuudessamme.
Millä tavalla on keskuudessamme? Näkymätön olento?
Entäs luonnonkansat? Palavat kiirastulessa, koska ystävällinen lähetyssaarnaaja ei ole sademetsästä löytänyt? Tai muslimit? Budhalaiset? Hindut?
ihminen ei voi tähän vastausta tietää, vain Jumala voi. Mutta varmaa on se, että Jumala on aina täydellisen oikeudenmukainen.
Alkuperäinen kirjoittaja makri:Ai niin, joku ihmetteli, miten voi uskoa luomiskertomukseen esim. BigBangin tms sijaan. Mä olen sitä mieltä, että tää maailmankaikkeus on sen verran ihmeellinen ja upea paikka, ettei kaikki tämä ole mitenkään voinut syntyä sattumalta. Kaikki planeetatkin ovat just oikean välimatkan päässä toisistaan jne jne...Helpompi uskoa siihen, että Jumala on luonut kaiken!
Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja makri:Ai niin, joku ihmetteli, miten voi uskoa luomiskertomukseen esim. BigBangin tms sijaan. Mä olen sitä mieltä, että tää maailmankaikkeus on sen verran ihmeellinen ja upea paikka, ettei kaikki tämä ole mitenkään voinut syntyä sattumalta. Kaikki planeetatkin ovat just oikean välimatkan päässä toisistaan jne jne...Helpompi uskoa siihen, että Jumala on luonut kaiken!
Höpsis. Miten selität, että jumalasi olisi säätänyt valonnopeudeksi juuri 299 792 458 metriä sekunnissa? Äläkä anna tyhjää selitystä tyyliin "niin vain on". Tai miksi protoni on 1836,1526675 kertaa painavampi kuin elektroni? Miksi gravitaatiovakion suuruus on juuri 0,00000000006673? Mistä noin merkilliset lukemat, jos on muka kaikkivaltias?
Lukemat perusutvat faktaan. Uskonnot sananmukaisesti uskoon. Satuihin, valtaan, johtamiseen.Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja makri:Ai niin, joku ihmetteli, miten voi uskoa luomiskertomukseen esim. BigBangin tms sijaan. Mä olen sitä mieltä, että tää maailmankaikkeus on sen verran ihmeellinen ja upea paikka, ettei kaikki tämä ole mitenkään voinut syntyä sattumalta. Kaikki planeetatkin ovat just oikean välimatkan päässä toisistaan jne jne...Helpompi uskoa siihen, että Jumala on luonut kaiken!
Höpsis. Miten selität, että jumalasi olisi säätänyt valonnopeudeksi juuri 299 792 458 metriä sekunnissa? Äläkä anna tyhjää selitystä tyyliin "niin vain on". Tai miksi protoni on 1836,1526675 kertaa painavampi kuin elektroni? Miksi gravitaatiovakion suuruus on juuri 0,00000000006673? Mistä noin merkilliset lukemat, jos on muka kaikkivaltias?
lukemat niin, mutta kenen tavalla mitattuna? Meinaatko, että meidän tapa laskea ja mitata on just se universaali ja oikea tapa. Kaikki on suhteellista. Paitsi valon nopeus, joka on vakio.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja :Lukemat perusutvat faktaan. Uskonnot sananmukaisesti uskoon. Satuihin, valtaan, johtamiseen.Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja makri:Ai niin, joku ihmetteli, miten voi uskoa luomiskertomukseen esim. BigBangin tms sijaan. Mä olen sitä mieltä, että tää maailmankaikkeus on sen verran ihmeellinen ja upea paikka, ettei kaikki tämä ole mitenkään voinut syntyä sattumalta. Kaikki planeetatkin ovat just oikean välimatkan päässä toisistaan jne jne...Helpompi uskoa siihen, että Jumala on luonut kaiken!
lukemat niin, mutta kenen tavalla mitattuna? Meinaatko, että meidän tapa laskea ja mitata on just se universaali ja oikea tapa. Kaikki on suhteellista. Paitsi valon nopeus, joka on vakio.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:mulla on edelleen sellainen olo, että sanoista raamattu ja seurakunta tulee oksennus. ja että niissä on jotain pelottavaa ja omituista. ei välttämättä pahaa, mutta jotain pelottavaa. ehkä se pelko pitäisi kohdata. inhoan sanaa seurakunta, se aiheuttaa kylmiä väreitä...
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Alkuperäinen kirjoittaja :Lukemat perusutvat faktaan. Uskonnot sananmukaisesti uskoon. Satuihin, valtaan, johtamiseen.Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja makri:Ai niin, joku ihmetteli, miten voi uskoa luomiskertomukseen esim. BigBangin tms sijaan. Mä olen sitä mieltä, että tää maailmankaikkeus on sen verran ihmeellinen ja upea paikka, ettei kaikki tämä ole mitenkään voinut syntyä sattumalta. Kaikki planeetatkin ovat just oikean välimatkan päässä toisistaan jne jne...Helpompi uskoa siihen, että Jumala on luonut kaiken!
No, yritän vielä. Lukemat, luvut, ovat ihmisen keksimiä käsitteitä. Jumala välttämättä ei näe asioita sillätavalla. Tarkoitan, Jumala saattaa nähdä asiat laajemmin.
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Alkuperäinen kirjoittaja :Lukemat perusutvat faktaan. Uskonnot sananmukaisesti uskoon. Satuihin, valtaan, johtamiseen.Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja makri:Ai niin, joku ihmetteli, miten voi uskoa luomiskertomukseen esim. BigBangin tms sijaan. Mä olen sitä mieltä, että tää maailmankaikkeus on sen verran ihmeellinen ja upea paikka, ettei kaikki tämä ole mitenkään voinut syntyä sattumalta. Kaikki planeetatkin ovat just oikean välimatkan päässä toisistaan jne jne...Helpompi uskoa siihen, että Jumala on luonut kaiken!
No, yritän vielä. Lukemat, luvut, ovat ihmisen keksimiä käsitteitä. Jumala välttämättä ei näe asioita sillätavalla. Tarkoitan, Jumala saattaa nähdä asiat laajemmin.
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:Uskolla , sielunrauhalla ja onnellisuudella ei tarvitse olla mitään tekemistä järjestäytyneen uskonnollisuuden kanssa. Kukaan ei voi pakottaa sinua uskomaan mitään, eikä kunnioittamaan muita kuin säädettyjä lakeja.
Mun neuvo on että unohda Jeesus, jos sen etsiminen vie enemmän energiaa kuin antaa. Löydä uskosi muuta kautta - niin minäkin tein, eikä minun uskooni liity millään tavoin 2010 vuotta sitten elänyt mies. Sinä voit uskoa vaikka puiston puihin jos niikseen tulee.
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Alkuperäinen kirjoittaja ap:mulla on edelleen sellainen olo, että sanoista raamattu ja seurakunta tulee oksennus. ja että niissä on jotain pelottavaa ja omituista. ei välttämättä pahaa, mutta jotain pelottavaa. ehkä se pelko pitäisi kohdata. inhoan sanaa seurakunta, se aiheuttaa kylmiä väreitä...
Onko sulla joku kokemus seurakunnasta tai raamatusta, joka aiheuttaa tän oksettumisen? Tai joku mielikuva?
Alkuperäinen kirjoittaja makri:Olen samaa mieltä. Toi pelko on kohdattava. Ei sun pitäs pelätä Raamattua ja seurakuntaa. Oletko ollut tekemisissä spiritismin tms kanssa?