mitä söit tänään + painosi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mörri k.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hui!!!!!!!:
Alkuperäinen kirjoittaja olen ylipainoinen!:
aamupala: 5 kuppia kahvia 4 leipää joiden päällä salaattia,makkaraa,juustoa,kurkkua ja voita, 2 pullaa
lounas: 3 lautasellista italian pataa ja punajuurisalaattia kevyt maitoa 3 lasia sekä 2 leipää
välipala: 2piirakkaa ja 5 keksiä seka 3 kuppia kahvia. 1 omena
päivällinen: jauhelihakastiketta ja perunamuusia 2 lautasellista, punajuuri- ja vihersalaattia. kevyt maitoa 2 mukia. 3 kindermunaa
välipala: 3 leipää joiden päällä kurkkua ja juustoa sekä makkaraa. 2 kuppia teetä ja 1 lasi tuoremehua
iltapala: puuroa 2 dl, 2 leipää lisukkeilla ja jäätelöä sekä banaani ja teetä 2 kuppia
olen 120 kg. HURJASTI ylipainoa

hui kamala! olet TODELLA ylipainoinen! kuinka pitkä olet?

olen 159 cm

yhden nakin lounaaksi klo 11, klo 18 2 perunaa ja 50g lihaa ja kasviksia ja katkarapuja ja majoneesia ja kurkkusalaattia, 2 lasia punaviiniä. aika peruspäivä.
Paino 92kg pituus 165cm.

Aamupala: 2 kuppia kahvia,kaksi leipää joissa päällä voita,kinkkua ja juustoa.
Päivällä: Jonkun valmishässäkän jossa oli jotain kinkkutahnaa sisällä..En muista sen nimee :whistle:
Iltapäivällä: Pyttipannua+leipä jossa päällä voita kinkkuu ja juustoa. 3 pullan siivuu.
Illalla:Vähän vispipuuroa,2 ranskanleivän siivua jossa taas samat jutut päällä. Puolikas suklaamuna.
Sekä pitkin päivää olen lipittänyt mehua ja vettä.

Paino on 63kg

aamupala: 5 kuppia kahvia 4 leipää joiden päällä salaattia,makkaraa,juustoa,kurkkua ja voita, 2 pullaa
lounas: 3 lautasellista italian pataa ja punajuurisalaattia kevyt maitoa 3 lasia sekä 2 leipää
päivällinen: jauhelihakastiketta ja perunamuusia 2 lautasellista, punajuuri- ja vihersalaattia. kevyt maitoa 2 mukia. 3 kindermunaa
välipala: 3 leipää joiden päällä kurkkua ja juustoa sekä makkaraa. 2 kuppia teetä ja 1 lasi tuoremehua
iltapala: puuroa 2 dl, 2 leipää lisukkeilla ja jäätelöä sekä banaani ja teetä 2 kuppia

Eipä ihme tuolla ruokamäärällä!

Aamupala: Elovena-puuroa, omppumehua, teetä
Lounas: Perunamuusia, kasvispyöryköitä 5 kpl, salaattia, pala ruisleipää, mämmiä & vaniljakastiketta, kahvia
Välipala: Banaani, kahvia
Päivällinen: Riisiä ja uunikalan kastiketta, pikkuporkkanoita
Iltapala: Pala ruisleipää, päällä kinkkua ja paprikaa, raejuustoa ja banaani, 0,5 l PepsiMaxia

Lisäksi oon juonut vettä.

Paino noin 84 kg.

Muoks. Liikuntaa kertyi tänään tunnin reipas kävely töistä kotiin. Meni vähän pitkäksi töissä, ni enempää ei ehtinyt. Odotan pääsiäislomaa, sitten voi ottaa tän viikon kiireitä takaisin :).

aamulla 3 kuppia kahvia ja iso banaani
välipalaks puolikas ruis patonki,jossa voita,kinkkua,juustoo ja kurkkua
lounaaks muusia,jauheliha-juusto pihvejä ja salaattia
välipalaks kahvia ja lihapasteija
äskön taas puolikas ruis patonki voilla,kinkulla ja juustolla ja 1 appelsiini.
päivän mittaan 3l vettä ja pari laisllista mehua.

niin ja paino öö...59-60kg ja pituus 181 cm :))

Alkuperäinen kirjoittaja kuumetta 39:

Eipä ihme tuolla ruokamäärällä!

Miten yksi ihminen voi syödä noin paljon??? Onko sulla lapsia?onko nekin ylipainoisia,varmaankin tulevaisuudessa on...

Söin 3 riisikakkua, kahvia ja karkkia. Lounaaksi lohisoppaa, kahvia 2 suklaamunaa ja karkkia. Päivälliseksi lohisoppaa ja jätskin. Iltapalaksi 3 riisikakkua, banaanin, jugurtin, vähän karssua. Painan 54 kiloa.

Aamulla vettä

Lounaaksi lautasellinen kanakeittoa, kolme kauraleipää jossa päällä oivariinia ja kadett-juustoa

Välipalalla appelsiini-jugurtti+mysliä, suklaamuna

Iltapalaksi riisipuuroa ja vadelmakiisseliä, mandariini

Paino n.85kg :/ Ja tuntuu ettei tipu vaikka en tuon enempää päivisin syö.

Aamupala: ruispala oivariinilla, kinkulla, 10% juustolla ja salaatilla ja kananmuna sekä latte kevytmaitoon

Lounas: riistakeitto, ruisleipää oivariinilla, lasi piimää, iso lautasellinen erilaisia raasteita ja 2 tl öljykastiketta

Välipala: 2 appelsiinia ja kauraleipä oivariinilla, kinkulla, 10% juustolla ja salaatilla

Päivällinen: lautasellinen linssikeittoa

Välipala: 4 porkkanaa

Illallinen: kanafile, salaattia kevytkermaviilikastikkeella, paistettua paprikaa ja sipulia, puolikas avocado, puolikas viikuna, latte kevytmaitoon

Päivän aikana vettä noin 2 litraa

Paino 73 kg pituus 169 cm ja rv27

liikutteko te hyvät hmiset yhtään???
monet ihmettelee painoaan ja kun ei es syö ja se ei tipu...
syön ite ihan hirveesti,mutta liikun PÄIVITTÄIN ja katon mitä suuhuni laitan,silti olen yli 10kg alipainoinen..
ei se o se ruuan määrä vaan LAATU.syömättömyyskään ei asiaan auta,mieheni tekee töissä ihmisille ravintosuunnitelmia ja kauhistelee kuinka väärät ruoka tottumukset ihmisillä on ja varsinkin niillä jotka laihduttaa.

Aamulla leipää kera maksamakkaran, kurkun ja kirsikkatomaattien sekä kuppi kahvia.
Lounaaksi kinkkukiusausta, maitoa, vissyä ja kirsikkatomaatteja.
Välipalaksi puolikas kalkkunasubi ja limua.
Päivälliseksi kinkkukiusausta ja kirsikkatomaatteja sekä pari palaa leipää.
Iltapalaksi kuppi kahvia ja suklaamuhvinssi.

Niin ja päivänmittaan muuten syönyt vähän sipsejä, suklaata ja rusinoita.

70 kg, rv 38+

Alkuperäinen kirjoittaja vieras....:
syön ite ihan hirveesti,mutta liikun PÄIVITTÄIN ja katon mitä suuhuni laitan,silti olen yli 10kg alipainoinen..
ei se o se ruuan määrä vaan LAATU.syömättömyyskään ei asiaan auta,mieheni tekee töissä ihmisille ravintosuunnitelmia ja kauhistelee kuinka väärät ruoka tottumukset ihmisillä on ja varsinkin niillä jotka laihduttaa.

olen pieniruokainen ja liikun runsaasti sekä työni (nuorten iltapäiväohjaaja) ja myös vapaa-ajalla). Minulla on hormoonisairaus, johon lääkkeet ei ole vielä auttaneet. 2 vuotta sitten olin norm. painoinen, jopa hyvinkin hoikka.
Asiat ei ole niin mustavalkoisia.

Aamulla 2 kuppia kahvia ja loraus rasvatonta maitoa, sekä 2 ruispuikulan siivua vähällä levitteellä, Polar-juustolla ja ohuenohuella kinkkuleikkeleellä.

Lounaalla perunamuussia, muutama nakki ja raejuustoa,vettä

Välipalalla ProFeel-jogurtti ja kahvia pari kuppia pieni siivu moniviljapaahtista ja 1 Ehta-meetvurstisiivu.

Päivälliseksi 2 ruispuikulasiivua samoilla päällisillä kuin aamulla

Iltapala 2 weetabix-muroketta rasvattomalla maidolla ja 2 rkl sekahilloa, sekä taas 2 puikulsiivua Polarilla ja kinkulla.

Painoa en nyt tiedä, mutta tiputtelen.

paino 59kg ja koen itseni lihavaksi, vaikka olen normipainoinen.
4 leipää, joiden päällä margariinia, vähän muroja, jukurttia, 4 palaa suklaata, salmiakkiaakkos pussi, perunamuusia ja kastiketta, 5 lasia pepsi maxia, mars patukka, trip mehu, sämpylä ja pezejä.

aamupala: 2 paistettua kananmunaa, 4 pekonisiivua, kesäkurpitsasiivuja, kuppi teetä
lounas: kasvis-kanasalaatti oliiviöljykastikkeella
päivällinen: kukkakaali-parsakaaligratiini + jauhelihapihvejä, salaattia, fetajuustoa
illallinen: täysjyväruisleipäsiivu, pari siivua turunmaata, paprikasiivuja, kurkkua, täysmaitoa

Muutoin ruoka- ja janojuomana vesi.

55kg/165cm

Alkuperäinen kirjoittaja :p:
paino 59kg ja koen itseni lihavaksi, vaikka olen normipainoinen.
4 leipää, joiden päällä margariinia, vähän muroja, jukurttia, 4 palaa suklaata, salmiakkiaakkos pussi, perunamuusia ja kastiketta, 5 lasia pepsi maxia, mars patukka, trip mehu, sämpylä ja pezejä.

Ehkä rasvaprosenttisi on korkea, ainakin ruokavalion perusteella. Siitä voipi tulla tunne lihavasta.

Kaks rahkapullaa, kaksi ruispuikulan puolikasta kevytbalkanilla, 10 cm x 10 cm pizzan pala, banaani, 2 valkosipuli kabanossia, 4 jälkiuunileipäviipaletta kevyt lauantailla. Paino 136 ja pituus 172 cm. Onko tuo määrä oikeesti ihan kauheesti, siis ruokamäärä =o) Painomäärä on kauheesti.

Kopsasin syömiset tosta toisesta ketjusta:

Taisin syödä päivän mittaan yhteensä 6 leipää juustolla, keittokinkulla ja reilulla kerroksella oivariinia.

2 nakkia ja majoneesia, jotka jäi kakaroilta yli.

Suikalepossua kermakastikkeessa, keitettyjä perunoita ja porkkanoita, salaattia.

Puolisen litraa hedelmäpommi-jugurttia.

paino taitaa nyt olla 46kg

Muoks. söinhän mä kolme suklaamunaakin, ne on jääneet listasta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras....:

Jeps, kuinka monella tässäkään listauksessa näet edes 300 g kasviksia päivässä. Surullista.

Yhden Susette-vanukkaan.

Pari palaa ayvaa (en tiiä mikä on suomeksi...joku omenapäärynä, päärynäomena? :D )

Real-leipäsiivun jonka päällä kalkkunaleike, salaattia, sipulia, kurkkua ja tomaattia.

Painan 68 kg.

Alkuperäinen kirjoittaja Santsu:
Kaks rahkapullaa, kaksi ruispuikulan puolikasta kevytbalkanilla, 10 cm x 10 cm pizzan pala, banaani, 2 valkosipuli kabanossia, 4 jälkiuunileipäviipaletta kevyt lauantailla. Paino 136 ja pituus 172 cm. Onko tuo määrä oikeesti ihan kauheesti, siis ruokamäärä =o) Painomäärä on kauheesti.

Kalorit jossain reippaasti yli 2000 kcal hujakoilla ja arvaanko oikein: et käynyt tunnin juoksulenkillä tänään.

Ei riittävästi proteiineja, kuituja, vitamiineja, hyviä rasvoja.

Aamulla: Lautasellinen kaurapuuroa ja tyrni-appelsiinikeittoa
Ennen lounasta: Karjalanpiirakka margariinilla
Lounas: Keitettyjä perunoita, porsaanlihakastiketta, vihersalaattia ja salaatinkastiketta
Välipala: itse tehtyä hedelmäsalaattia (appelsiinia, banaania, viinirypäleitä ja kiiwi
Välipala II: Kupillinen kahvia maidolla, 4 suklaakarkkia
Päivällinen: pizzaa ja muutama ranskalainen

Paino 63 kg ja risat, olen raskausviikolla 28. Paino ennen raskautta 57 kg. Neuvolassa kaikki ok, painoa ei ole tullut liikaa.

Aamu: 2 kuppia kahvia, omena ja mandariini
Lounas: pala monivijapatonkia, 2 dl siskonmakkarakeittoa, salaattia + parsaa.
Ip: 2 kuppia kahvia, omena, mandariini , ruisleipä juustolla ja pieni suklaamuna
Ilta: kaksi ruisleipää :toinen kinkulla, toinen juustolla,tomaatti ja kurkkua, viinirypäleitä

78 kg 179cm
Painonpudotus meneillään; -8kg pitäs saada pois.

Yhteistyössä