J
"jopu"
Vieras
Lapset alkaa olee siinä iässä että pitäs vissiin kouluttautua.Toki töitä tehnyt monella eri alalla vaikkei ammattia ole.Mutta kun tämmönen pikku kylä niin kouluja ei taho lähistöltä löytyä mikä kiinnostaisi..Ja jotenki mua ahdistaa sana OPISKELU!Mutta silti tuntuu et ammatti pitäs saaja..No tässä 60km päässä alkaa opiskelu mitä voisin harkita toki se ei ole se ykkäs tai kakkosvaihtoehto haaveammatille mutta saisin kuitenkin sen ammatin.Mutta kuinka raskasta se on ajaa päivittäin reilu 100km ja hoitaa lapset ja läksyt siinä sivussa kun mieskin on reissutöissä??Kertokaa kokemuksia.Ja onko mitään järkee lähtee kouluun jos se ei tunnu just siltä mun jutulta?Tällä hetkellä osa-aikatyössä joka loppuu syksyllä..Saisin töitä toisaalta mutta se edellyttäs että asuisin keskustassa tai ainakin lähempänä mutta mies ei edes harkitse muuttoa(ja se duuni olis sellanen mitä kovasti tykkään tehä).Miää oon vaan jotenki niin hukassa kun en tiiä mitä tässä pitäis teherä.....Auttakee