Mitä teillä juodaan jouluna?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja xxx
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Maitoa, vissyä, punkkua, valkkaria, kotikaljaa, kolmos olutta.
Vettäkin toki saa juoda jos tahtoo, tai vaikka mehua.

Lapset meillä juo maitoa, esikoinen saa varmaankin myös mehua jossain vaiheessa.
 
Yleensä pöydässä vissyä, limua, maitoa ja viiniä, jokainen ottaa mitä mieli tekee. Tänä ja viime jouluna mulla juomana maito raskauden takia, karkottaa niin hyvin närästystä :D
 
Siis jouluun kuuluu jo perinteisesti olut,viina,viini ja tottakai kotikalja! Joulu kuten myös juhannus ovat tarkoitettu juuri juhlimiseen johon alkoholi olennaisesti kuuluu! Tietenkin kunnioitus niille ketkä eivät alkoholia muutenkaan juo, ei se joulu pakota juomaan jos ei muutenkaan juo! mutta ketkä jos ottavat muutenkin hävetkää olla jouluna ilman :@
 
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Aitoa maitoa ja finlandia vodkaa. No mie oon varmaan ainoa känniläinen, veli on selvä pikkusiskon takia... Saa nähä mitä tullee koko joulusta, edellinen joulu oli eka ilman isää, tämä joulu eka ilman äitiä ja isää.

uteliaisuuteni koska sun äiti kuoli?
 
Alkuperäinen kirjoittaja hehheh:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuittu-77-:
Alkuperäinen kirjoittaja hehheh:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuittu-77-:
vettä ja maitoa on joulupöydässä, kahvin kanssa lapset saavat mehua

Vähä köyhää...

Mikä tosta köyhän tekee? selvä joulu vai??

Kai lapsillekkin voi edes jouluna vaikka limsaa tarjota mutta juottakaa te vaan sitä mehukattianne, tulee halvemmax. Lapsiparat.

Limsat ei onneksi kaikille maistu...
 

Yhteistyössä